Mukavaa happeilua ja kannustushurmiota !Joo kyl yks yö menee vähän heikommillakin unilla Mut mä luulen kyl et mä ehin ainakin lepäileen tossa illalla ennen töihin menoa
Nyt mä hilpasen futiskentälle, viimiset pelit ennen 3 viikon kesätaukoa.
Mukavaa happeilua ja kannustushurmiota !Joo kyl yks yö menee vähän heikommillakin unilla Mut mä luulen kyl et mä ehin ainakin lepäileen tossa illalla ennen töihin menoa
Mukavaa työiltaa, hyvä jos ehdit lepäillä vähän.Joo kyl yks yö menee vähän heikommillakin unilla Mut mä luulen kyl et mä ehin ainakin lepäileen tossa illalla ennen töihin menoa
No toi pakollinen kirjallinen juttu ois kyllä tehtävä alta pois, koska deadline häämöttää turhan likellä, murrr, eli juu-u, sitä kiukkusta olotilaa odotellessa...mutta nyt on liian kivaa keliä ja ajatukset muutoinkin kaikkee muuta kuin kiukkuset , niin...ai että mä oon hyvä kyllä ton välttelemisessä ....no, kohta ei kyllä naurata sitten ollenkaan.Joo kyl mie nautin
No hörhöile vaan ja välttele hommia rauhassa, jos ei oo ihan välttämättömiä
Ja pakollisia töitä. Saaha sitä rennosti ottaa ja uneksia vaikka omppupuun alla.
No jospa se olotila sieltä löytyisi, että saat kirjoitettua ajoissa.No toi pakollinen kirjallinen juttu ois kyllä tehtävä alta pois, koska deadline häämöttää turhan likellä, murrr, eli juu-u, sitä kiukkusta olotilaa odotellessa...mutta nyt on liian kivaa keliä ja ajatukset muutoinkin kaikkee muuta kuin kiukkuset , niin...ai että mä oon hyvä kyllä ton välttelemisessä ....no, kohta ei kyllä naurata sitten ollenkaan.
Mutta joo...nyt kun on nättiä ja vihdoinkin - !!! - lämmintä , niin ehkä tässä nyt joutaa vaan olemaan ja nauttimaan ja kesättämään ja tuijotteleen taivaita ...
...kyllä se sieltä tulee, se oikea fiilis tohon tykitykseen, ja todellakin - viimeistään siinä vaiheessa kun rävähtää kylmän kouran kera toi paniikki silmille...No jospa se olotila sieltä löytyisi, että saat kirjoitettua ajoissa.
Toisilla toimii paniikki deatlinen aikaan hyvin.
Eiköhän tää päivä tästä käynnisty ihan mukavasti- do dih, eli kannatti sietää sitä räjähdysalttiutta siellä kerran lopputulos oli noinkin hyvä...ja seikkailla Helsingin liikenteessä !
Ei muuta kuin kippis ja kulaus
Meidän nuoriso ilmestyy useinkin pyykkipussi kainalossa ruoka-aikaan mutta astioita ne ei vielä ole keksineet tuodaMikä on laiskuuden huippu??
Se kun tinku pakkaa likaisen tiskivuoren muovipussiin ja kiikuttaa äiteelle pestäväks Tai no kone ne pesi ja ite ne sinne laitoin mut kone on äiteen. Vitutti kuin pientä oravaa toi jumalaton tiskivuori kun kaikki astiat käytetty eikä napannu pestä käsin niin vein porukoille.
Lähties äippäliini sano vaan et saa tuoda toistekin
Ehkä en kuitenkaan ota tavaksi.
Mulla on pyykkikone mut ei astianpesukonettaMeidän nuoriso ilmestyy useinkin pyykkipussi kainalossa ruoka-aikaan mutta astioita ne ei vielä ole keksineet tuoda
Meidän isolla tytöllä on niin pieni kylppäri ettei pesukone mahdu. Talossa on kyllä ihan hyvä pesutupaMulla on pyykkikone mut ei astianpesukonetta
Joo kyl yks yö menee vähän heikommillakin unilla Mut mä luulen kyl et mä ehin ainakin lepäileen tossa illalla ennen töihin menoa
Mulla kuorellisia lohkoperunoita ja maggaraa.Ja vihertävää.Mulla on nakkikeitto tulossa
Burana ei vaikuta miggeen tuon taivaallista ja tsihi sitä korkeintaan pahentaa.Pulma...otanko tsihin vai burana 600 kun kumpaakaan ei voi yhes ottaa?
Tänne et niitä ainakaan tuo :Mikä on laiskuuden huippu??
Se kun tinku pakkaa likaisen tiskivuoren muovipussiin ja kiikuttaa äiteelle pestäväks Tai no kone ne pesi ja ite ne sinne laitoin mut kone on äiteen. Vitutti kuin pientä oravaa toi jumalaton tiskivuori kun kaikki astiat käytetty eikä napannu pestä käsin niin vein porukoille.
Lähties äippäliini sano vaan et saa tuoda toistekin
Ehkä en kuitenkaan ota tavaksi.
No se migge on jo pois ollut monta tuntii,burana kuussatanen oli menkkakipuihin. Ja otin sellaisen.Burana ei vaikuta miggeen tuon taivaallista ja tsihi sitä korkeintaan pahentaa.
Ihan huoletta voit ottaa tsihin tai kaksi jos sua huvittaa.No se migge on jo pois ollut monta tuntii,burana kuussatanen oli menkkakipuihin. Ja otin sellaisen.