The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo kyl mie nautin:)
No hörhöile vaan ja välttele hommia rauhassa, jos ei oo ihan välttämättömiä
Ja pakollisia töitä. :D Saaha sitä rennosti ottaa ja uneksia vaikka omppupuun alla.:love:
No toi pakollinen kirjallinen juttu ois kyllä tehtävä alta pois, koska deadline häämöttää turhan likellä, murrr, eli juu-u, sitä kiukkusta olotilaa odotellessa...mutta nyt on liian kivaa keliä ja ajatukset muutoinkin kaikkee muuta kuin kiukkuset :D, niin...ai että mä oon hyvä kyllä ton välttelemisessä :oops:....no, kohta ei kyllä naurata sitten ollenkaan.

Mutta joo...nyt kun on nättiä ja vihdoinkin - !!! - lämmintä :), niin ehkä tässä nyt joutaa vaan olemaan ja nauttimaan ja kesättämään ja tuijotteleen taivaita :)...
 
On kyllä niin mahtavan lämmin ja ihana ilma, että taijan itsekin lähtee urheilemaan, kävely/ hölkkälenkille. :)
Metalli soimaan ja unelmat lentämään. :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
No toi pakollinen kirjallinen juttu ois kyllä tehtävä alta pois, koska deadline häämöttää turhan likellä, murrr, eli juu-u, sitä kiukkusta olotilaa odotellessa...mutta nyt on liian kivaa keliä ja ajatukset muutoinkin kaikkee muuta kuin kiukkuset :D, niin...ai että mä oon hyvä kyllä ton välttelemisessä :oops:....no, kohta ei kyllä naurata sitten ollenkaan.

Mutta joo...nyt kun on nättiä ja vihdoinkin - !!! - lämmintä :), niin ehkä tässä nyt joutaa vaan olemaan ja nauttimaan ja kesättämään ja tuijotteleen taivaita :)...
No jospa se olotila sieltä löytyisi, että saat kirjoitettua ajoissa. :)
Toisilla toimii paniikki deatlinen aikaan hyvin.:ninja: :D
 
No jospa se olotila sieltä löytyisi, että saat kirjoitettua ajoissa. :)
Toisilla toimii paniikki deatlinen aikaan hyvin.:ninja: :D
...kyllä se sieltä tulee, se oikea fiilis tohon tykitykseen, ja todellakin :D - viimeistään siinä vaiheessa kun rävähtää kylmän kouran kera toi paniikki silmille...

Niin tuttua huttua, että :D...

Mie häivyn tästä kans....jonnekin...ulos :D...pitäkää ihanaa sunnuntaipäivää rakkaat ruttanat :) *vilkuttaa ja kikattaa*
 
Mikä on laiskuuden huippu??

Se kun tinku pakkaa likaisen tiskivuoren muovipussiin ja kiikuttaa äiteelle pestäväks :D :oops: Tai no kone ne pesi ja ite ne sinne laitoin mut kone on äiteen. Vitutti kuin pientä oravaa toi jumalaton tiskivuori kun kaikki astiat käytetty eikä napannu pestä käsin niin vein porukoille.
Lähties äippäliini sano vaan et saa tuoda toistekin (y)
Ehkä en kuitenkaan ota tavaksi.
 
Mikä on laiskuuden huippu??

Se kun tinku pakkaa likaisen tiskivuoren muovipussiin ja kiikuttaa äiteelle pestäväks :D :oops: Tai no kone ne pesi ja ite ne sinne laitoin mut kone on äiteen. Vitutti kuin pientä oravaa toi jumalaton tiskivuori kun kaikki astiat käytetty eikä napannu pestä käsin niin vein porukoille.
Lähties äippäliini sano vaan et saa tuoda toistekin (y)
Ehkä en kuitenkaan ota tavaksi.
Meidän nuoriso ilmestyy useinkin pyykkipussi kainalossa ruoka-aikaan mutta astioita ne ei vielä ole keksineet tuoda :ROFLMAO:
 
vierailijasetä
Mikä on laiskuuden huippu??

Se kun tinku pakkaa likaisen tiskivuoren muovipussiin ja kiikuttaa äiteelle pestäväks :D :oops: Tai no kone ne pesi ja ite ne sinne laitoin mut kone on äiteen. Vitutti kuin pientä oravaa toi jumalaton tiskivuori kun kaikki astiat käytetty eikä napannu pestä käsin niin vein porukoille.
Lähties äippäliini sano vaan et saa tuoda toistekin (y)
Ehkä en kuitenkaan ota tavaksi.
Tänne et niitä ainakaan tuo :

 
...ay caraba, mikä ihana päivä :) <3!!!

Ja kyllä, oi kyllä - äksäily omppupuun alla on niin <3...hyvin on taas elo hattarallansa ja johan seikkaili hienoja pilvienkuvatuksia taivaalla, yks oli ihan selkee kilpikonna ja näkyi siellä myös purjevenekin..ja sitten tais näkyä aimo annos tämmösen naisentekeleen hörhöisiä haavekuvia tai mitä lieneenkään, sillä aikasta hyvin olin kuulkaas jossain nirvanassa tai kolmannessa ulottuvuudessa :D..tooooosi kaukana, koska tuo mun rakas apinalaumani, pojat etupäässä, pääs yllättämään mut niin lahjakkaasti, jotta...eipä ole ensinnäkään moista ääntä suustani päässyt ilmoille :oops::oops: kun pojat latasivat semmosilla törkeen isoilla vesipyssyillänsä ihan päin pläsiä :D...että olihan kyllä joikaamiset ja naurunkäkätykset kohdillaan jos myös miss märkäpaita- ilmestyskin, joka tosin hilpas matkoihinsa vaihtamaan vermettä kuivempaan :D...ihan kaikkien mielenterveyttä ajatellen :D

Ja toi vesisotailu jatkuu tuolla ulkona edelleen...yhden kerran ovat jo käyneet vaihtamassa vaatteet mutta lopun ajan saavat kyllä mennä ja lillustella menemään noissa nykyisissä märissä vaatteissa...onneksi aurinko on paikalla ja lämmintä riittää joten - no worries :)

Hötkyilyttää, yllättäen :D, joten mä arvon tässä että lähdenkö tekemään lenkkiä vai voiskohan olla tilauksessa ihan himmailua ja jopa asettumista :).....
 
No se migge on jo pois ollut monta tuntii,burana kuussatanen oli menkkakipuihin. Ja otin sellaisen.
Ihan huoletta voit ottaa tsihin tai kaksi jos sua huvittaa.

Tarkoituksesi kun ei kuitenkaan ole napostella pillereitä kuin karkkia ja samalla vetää perskännit.

Burana menkkakipuihin, ruokaa päälle ja illalla muutama tsihi jos huvittaa ei o mitenkään kauheeta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä