The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olit tapasi mukaan oikeassa.

Mun tulee tätä hauvelia ikävä ennenkuin hänen minua.

Osaa käskyt tänne, seis, sivulle, istu ja maahan. Eikä enää edes yritä vetää.

Katotaan ny miten yö menee. Jos toi ei häntäänsä tuuppaa nuuhkittavakseni, niin mua saa kohta syyttää dognappauksesta.


...mites kuules...ois semmonen hommeli, että hankkisitkin koiran :)?

Mä oon tosissani nyt täällä. Sä tykkäät vehdata ilmiselvästi koiran kanssa, tuut hyvin juttuun - isoja plussia. Sitten. Se, että sä puuhastelet sen koiran kans, se tuo sulle hirveesti hyviä asioita eloos :).

Pitää sut kunnossa. Ja ruodussa - melkein herran nuhteessa, mutta tohon voi hieman laittaa siimaa... Saat happeilla eli kunto kohenee, verenpaineet laskee. Riskihän tossa tietenkin on siinä, että noilla lenkeillä väkisinkin näkee muitakin ihmisiä mutta taas toisaalta mahdollisuudet sille, että Peppi pompsahtaisi esiin jonkun kulman takaa puolestaan kasvais aika isosti :)

Koira on uskollinen ystävä, jolle voit testata hetimmiten tuoreimmat kirjoituksesi ja laulujen aihiot. Koira myös on se joka taatusti tasoittaa sitten sitä alakulonpäivääsi.

Ja mä villinä veikkaan kyllä, että koira vois myös olla sellainen taikuri - koijarivelmuilija kun on - joka löytää sulle niitä värejäkin :)

Tuumailepa asiaa. Tosissaan. Mun mielestä ei ois huonoo ollenkaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Asiat tärkeysjärjestykseen;30839354:
Jaa? Mulle saa tulla jutteleen vaikka seisoisin päälläni ja jonglööraisin tikareilla.
Ihmisetkö ei saa olla erilaisia kuin sinä? En mäkään tahtois että mua tultais keskeytteleen, jos oon keskittynyt johonkin muuhun. Eli komppaan aakoota.
 
"nörtti"
Alkuperäinen kirjoittaja kätevä emäntä;30839420:
Hele..tti mitä pakkomainontaa kun eivät katoa edes ruksittamalla!
Koneellasi on joku haittaohjelma joka tekee tota. Laita virusturva ja palomuuri kuntoon, skannaa koneesi niin häviävät. Parhaimmassa tapauksessa se on ihan harmiton paitsi tulee niitä popup ikkunoita alvariinsa.

Mikä palomuuri ja virusturva on käytössä?
 
[QUOTE="nörtti";30839428]Koneellasi on joku haittaohjelma joka tekee tota. Laita virusturva ja palomuuri kuntoon, skannaa koneesi niin häviävät. Parhaimmassa tapauksessa se on ihan harmiton paitsi tulee niitä popup ikkunoita alvariinsa.

Mikä palomuuri ja virusturva on käytössä?[/QUOTE]


No eipä hajua..yyhm..:snotty:
 
...mites kuules...ois semmonen hommeli, että hankkisitkin koiran :)?

Mä oon tosissani nyt täällä. Sä tykkäät vehdata ilmiselvästi koiran kanssa, tuut hyvin juttuun - isoja plussia. Sitten. Se, että sä puuhastelet sen koiran kans, se tuo sulle hirveesti hyviä asioita eloos :).

Pitää sut kunnossa. Ja ruodussa - melkein herran nuhteessa, mutta tohon voi hieman laittaa siimaa... Saat happeilla eli kunto kohenee, verenpaineet laskee. Riskihän tossa tietenkin on siinä, että noilla lenkeillä väkisinkin näkee muitakin ihmisiä mutta taas toisaalta mahdollisuudet sille, että Peppi pompsahtaisi esiin jonkun kulman takaa puolestaan kasvais aika isosti :)

Koira on uskollinen ystävä, jolle voit testata hetimmiten tuoreimmat kirjoituksesi ja laulujen aihiot. Koira myös on se joka taatusti tasoittaa sitten sitä alakulonpäivääsi.

Ja mä villinä veikkaan kyllä, että koira vois myös olla sellainen taikuri - koijarivelmuilija kun on - joka löytää sulle niitä värejäkin :)

Tuumailepa asiaa. Tosissaan. Mun mielestä ei ois huonoo ollenkaan :)

Mä tykkään kissoista ja koirista ja kaikenlaisista elikoista ihan hirveesti.

Sen vuoksi ne tykkää minusta kun haistavat, että minua ei tartte pelätä.

Tuumailen asiaa sitten ko mulla on mahdollisuus. En sitä ennen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Asiat tärkeysjärjestykseen;30839429:
Saa tietenkin olla mutta enkö minä saa olla erinlainen kuin AK?
Antaa olla..
Toi sun nikkis vaan antaa ymmärtää, että aakoon tapa tahtoa olla välillä rauhassa ja keskittyä muuhun kuin muille jutteluun olisi jotenkin väärin, että tärkeämpää olisi olla aina sosiaalinen ja aina valmis small talkiin. Sori jos oon väärässä, ehkä mä ylitulkitsin tai jotain :snotty:
 
Mä tykkään kissoista ja koirista ja kaikenlaisista elikoista ihan hirveesti.

Sen vuoksi ne tykkää minusta kun haistavat, että minua ei tartte pelätä.

Tuumailen asiaa sitten ko mulla on mahdollisuus. En sitä ennen.
..... oih.. ollaan pian vuosi odotettu että voidaan ottaa kissa.. ja nyt meidän kisuli on syntymässä =) tai siis vielä "emossa" ja vieläkin pitää odottaa ennen kuin saadaan ihana karvapallo.. en vaan jaksaisi enää odotella..:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kätevä emäntä;30839458:
..... oih.. ollaan pian vuosi odotettu että voidaan ottaa kissa.. ja nyt meidän kisuli on syntymässä =) tai siis vielä "emossa" ja vieläkin pitää odottaa ennen kuin saadaan ihana karvapallo.. en vaan jaksaisi enää odotella..:xmas:
Oi voi...kissatkin on kivoja ja suloisia ja nökkösiä :). Nuorin pojista haluais kovasti kissaa meille. Tooooosi kovasti. On ollut melkoisena promoottorina aika kauan aikaa jo.
Mutta.

Ja se on kinkkinen mutta. Ainakin toistaiseksi.

Se olis sitten joko tai. Joko äiti tai kissa.

Toistaiseksi mä oon vielä himpun verran enempi IN :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä