Mä oon käynyt lähes joka saunakerta uimassa sen jälkeen kun jäät lähtivät Lämmintä toi jo on!
Jesusmaria!!!!!...mulla oli äsken aivan kalikat käpälät, niin nyt kun mä luin ton rivin, niin...
Joo. Nikki sitten velvoittaa näemmä :snotty:...
Mä oon käynyt lähes joka saunakerta uimassa sen jälkeen kun jäät lähtivät Lämmintä toi jo on!
ai sää tykkäät ottaa suihin slaavikyykyssä?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803300:Eikai sitä ny pakko maassa olla polvilleen, jos suihin ottaa..
Mut sepä siinä just on! Siis mäkin jäädyin aina ennen tätä kylmäuintiharrastusta. En enää, kun veri vissiin kiertää paremmin.Jesusmaria!!!!!...mulla oli äsken aivan kalikat käpälät, niin nyt kun mä luin ton rivin, niin...
Joo. Nikki sitten velvoittaa näemmä :snotty:...
...nääh..toi on vaan jotain ihme hokemaa :snotty: ...Mut sepä siinä just on! Siis mäkin jäädyin aina ennen tätä kylmäuintiharrastusta. En enää, kun veri vissiin kiertää paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803311:Samiksii.. *yläfemma*
Ei varsinkaan kun on ikää ja polvet ei kestä. On niitä muitakin asentoja. Sängyssä on mukavempaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803300:Eikai sitä ny pakko maassa olla polvilleen, jos suihin ottaa..
niin mukavempaa sulleEi varsinkaan kun on ikää ja polvet ei kestä. On niitä muitakin asentoja. Sängyssä on mukavempaa.
Ei voi mitään. Mä teen mitä haluan. Ja mitä pystyn. Mä en ymmärrä tota alistamis shittiä.niin mukavempaa sulle
jos nainen ei ole polvillaan niin siinä ei tuu sitä kaiken kruunaavaa alistumisfiilistä
Eipä siinäkään mitään vikaa oo. Maatenki onnistuu... Vaihtoehtoja on monia, vain mielikuvitus on rajanaai sää tykkäät ottaa suihin slaavikyykyssä?
hyvä pointti, ikä alkaa rajoittaa ite kutahiEi voi mitään. Mä teen mitä haluan. Ja mitä pystyn. Mä en ymmärrä tota alistamis shittiä.
niin mukavempaa sulle
jos nainen ei ole polvillaan niin siinä ei tuu sitä kaiken kruunaavaa alistumisfiilistä
Kyl mää tuun huomenna. Joskus 6 mais siellä, mut laitellaa tarkempii koordinaatteja sitte puhelimen välityksellä
Paikat jäykistyy.hyvä pointti, ikä alkaa rajoittaa ite kutahi
Tai saada ruoskasta pepulle.
Toisaalta on kyllä kiva sitoa mies ja kiusata ja kiusata ja kiusata ja kiusata ja... No, molempi parempi ja vaihtelu virkistää.
Tai saada ruoskasta pepulle.
niimpä, eikä lähe laaki niin luikkaastiPaikat jäykistyy.
Nii, ja antaa!
Aika lämpimät oltavat....ja tässä enää mikään kylmä vaivaakaan :snotty:......
ai se alistumisshitti saattas sitteki maittaa?
Taidan ottaa ruoskan mukaan huomenna. Tiedä vaikka näkis taas sen yhen tyypin.
Makunsa kullakin. Pidän ruoskimisesta.ai se alistumisshitti saattas sitteki maittaa?
...lähti ne veret kiertämään ...Aika lämpimät oltavat.
Mun reumaattisilla polvilla ei ainakaan onnistu :snotty: Tai sit se vastapuoli saa kantaa mua ympäriinsä seuraavana päivänä, oisko reilu vaihtariAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803300:Eikai sitä ny pakko maassa olla polvilleen, jos suihin ottaa..
JEI!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803351:Kyl mää tuun huomenna. Joskus 6 mais siellä, mut laitellaa tarkempii koordinaatteja sitte puhelimen välityksellä
kummin päin?Makunsa kullakin. Pidän ruoskimisesta.