...on mua moneksi ehditty kutsumaan, mutta 'varageneraattori' on kyllä eittämättä se erikoisin !joo sä oot mun varageneraattori <
...on mua moneksi ehditty kutsumaan, mutta 'varageneraattori' on kyllä eittämättä se erikoisin !joo sä oot mun varageneraattori <
no eikä nuo siinä samalla menneputsaaks ja lankkaat mun kengät kans?
https://www.youtube.com/watch?v=KZJFWTWXzZs...on mua moneksi ehditty kutsumaan, mutta 'varageneraattori' on kyllä eittämättä se erikoisin !
No ei nyt niin kauheen pitkävartiset eikä kauheen korkoot korotkaan,max 5cm. piikkikorkoi en ikänä laittais.no eikä nuo siinä samalla menne
ans arvaan, sulla on sellaset pitkävartiset korkeakorkoset suihinottosaappaat?
..no nyt tulee mahtisanoja ...
Joo, olisin korttia arvannut.noh ihg välil ku fiilistä pelailen pokeri turnauksii 200 kertanen voitto femmal ehkä kuussa aina paril kypäl koitan onnnee freeze on selkeesti mun onnetar noh nyt otan pikkasen punaviiniä ja saunon hah aamulla tuli sukulaiset käymään onneks oli siistiä mitä nyt muutama tiski sitten jumaleissön tänään oli kylmä ja kova vesisade.
otakko mut matkalaukkuus? onneks olkoonVoitin ässä-arvalla just tuhat euroa, aivan mahtavaa. Kyllä onni suosii kun eilen kenostakin tuli 420 euroa. Voin lähteä Rodokselle pariksi viikoksi
Tilaa lehti miehelle, vain 19,90 . Tilaajalahjana nahkalompakko.
mikä ?Ei hitto, täähän alkaa muistuttamaan jonkinlaista tossua
eikä sulla mee polvet ruvelle kun on liika lyhkäset varret saappaissas?No ei nyt niin kauheen pitkävartiset eikä kauheen korkoot korotkaan,max 5cm. piikkikorkoi en ikänä laittais.
Niitä on kuules kultaseni aina liian vähän :snotty:Pohdintaa, paljonko ilmapalloja on riittävästi?
sillonku lähtee lentoon pallojen voimastPohdintaa, paljonko ilmapalloja on riittävästi?
Eikai sitä ny pakko maassa olla polvilleen, jos suihin ottaa..eikä sulla mee polvet ruvelle kun on liika lyhkäset varret saappaissas?
Aloin tässä aikani kuluksi järjestelemään neulomiani juttuja..aikoja sitten neuloin läjän neliöitä, aikeenani tehdä niistä palatossut (googlessakin kuvia) ja tässä nyt yrittäny koota yhtämikä ?
Hurjat vappuvalmistelut käynnissä, huomenna juhlitaan. Vedetään kaksin käsin simaa ja tippaleipää ja syödään hodareita. Ilmapalloja ja serpentiiniä on vissiin lattiat täynnä. Juhlavastaavana kaikentietävä 6 v.Niitä on kuules kultaseni aina liian vähän :snotty:
Joten - osta vielä pari pakkausta .
no ei,mä oon proeikä sulla mee polvet ruvelle kun on liika lyhkäset varret saappaissas?
Teilläpä on sitten tömäkät toteutukset, kun on paikalla varsin topakka ja tietävä 6veeHurjat vappuvalmistelut käynnissä, huomenna juhlitaan. Vedetään kaksin käsin simaa ja tippaleipää ja syödään hodareita. Ilmapalloja ja serpentiiniä on vissiin lattiat täynnä. Juhlavastaavana kaikentietävä 6 v.
Samiksii.. *yläfemma*no ei,mä oon pro
No etkä menny :O?!Merivesi on kuulkaas aika lämmintä, kun vertaa iholle satavaan räntään...
Mä oon käynyt lähes joka saunakerta uimassa sen jälkeen kun jäät lähtivät Lämmintä toi jo on!No etkä menny :O?!
...oot sä kyllä ihan hassu, sinäkin :kiss:...hyrrr, varmaan oli kyllä mainion tuntuista