The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kehenkä lie tulleetkaan nää ipanat, kun näillä on ihan karmee puheripuli päällänsä :snotty: :D...ihan uskomatonta huttua taas tässä menossa, ja aiheet vaihtuu niin lennossa, että kun oon yhteen keskittymässä niin ennen kuin ehdin vastaamaankaan niin....unohapa koko juttu :D

Lutuisia ovat kaikki :heart:

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Mistä toi räntäsade tuli? Just pesin talvikamppeet loput pois tällä viikolla, jupinaa...
Ja mikähän tota muksuakin vaivaa, kun iltapalan jälkeen meni hetkeksi omasn huoneeseen ja pisti nukkumaan. Luulin, että kirjaa hakee. Iltapesut yms jäi hoitamatta.

Mistä toi räntäsade tuli? Just pesin talvikamppeet loput pois tällä viikolla, jupinaa...
Ja mikähän tota muksuakin vaivaa, kun iltapalan jälkeen meni hetkeksi omasn huoneeseen ja pisti nukkumaan. Luulin, että kirjaa hakee. Iltapesut yms jäi hoitamatta.
...oiii, pikkunen toffonen oli väsynyt :)

Nyt sitten huokaiset ja nostat jalat ylös ja nautit tovin omasta ajastasi :)

sori atm et te ette päässy haastaaa tsadin kingei tänä vuonna saitteko te pronssiii?
Ei se oo enää SM-mestaruus, kait pelkkä liiga tai jtn. Ei tullu pronssiakaan, mutta se ei mua niin harmitakaa, ku ei toi säälimitali niin kauheesti innosta. Kapee rosteri ja siitä vielä kärkinimet pois, nii aina ei voi voittaa. Ehkä sit seuraavana vuonna tai seuraavan 50-vuoden päästä :D

Nyt mä oon jo täysillä keskittyny perjantaina alkaviin MM-kisoihin. :)

Makuasioita tietty, mutta mä en oikeen tota rahaliigaa pidä minään. Palkat jätetään maksamatta jne.. Surullista pelaajia kohtaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä