Nyt kiiltää kämppäkin niin että kehtaa vieraat päästää tupatarkastukselle. Olen ansainnut toisen kaffekupillisen, ehkä jopa pakastimen kätköistä jäätelön
Ajatukset karkaa johonkin.....lähti ne veret kiertämään ...
No, on kyllä ihan teijen syytä |O :snotty:....minulla muuten oiskaan ajatus karannut :snotty: :saint:Ajatukset karkaa johonkin..
Olis tiettyMun reumaattisilla polvilla ei ainakaan onnistu :snotty: Tai sit se vastapuoli saa kantaa mua ympäriinsä seuraavana päivänä, oisko reilu vaihtari
sori atm et te ette päässy haastaaa tsadin kingei tänä vuonna saitteko te pronssiii?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803403:Olis tietty
Ihan on mysteeri :xmas:Kehenkä lie tulleetkaan nää ipanat, kun näillä on ihan karmee puheripuli päällänsä :snotty: ...ihan uskomatonta huttua taas tässä menossa, ja aiheet vaihtuu niin lennossa, että kun oon yhteen keskittymässä niin ennen kuin ehdin vastaamaankaan niin....unohapa koko juttu
Lutuisia ovat kaikki :heart:
No eikö :snotty:...melkein jää vaivaamaan mielenpäälle...:|Ihan on mysteeri :xmas:
Noo, äkkiä se unohtuu ku mieli pingahtaa muualle :saint:No eikö :snotty:...melkein jää vaivaamaan mielenpäälle...:|
ja siis tarkotin rintsikka sm mestaruus ja haasto kovien miesten khl peleihinsori atm et te ette päässy haastaaa tsadin kingei tänä vuonna saitteko te pronssiii?
..äläs nyt ollenkaan siellä ...just tiiätkö sain kuulla, että multa on sitten vappusimat kielletty |ONoo, äkkiä se unohtuu ku mieli pingahtaa muualle :saint:
...oiii, pikkunen toffonen oli väsynytMistä toi räntäsade tuli? Just pesin talvikamppeet loput pois tällä viikolla, jupinaa...
Ja mikähän tota muksuakin vaivaa, kun iltapalan jälkeen meni hetkeksi omasn huoneeseen ja pisti nukkumaan. Luulin, että kirjaa hakee. Iltapesut yms jäi hoitamatta.
Ilmapallot keräsin sängystä ja lattialta talteen toiseen huoneeseen. Kutitin hiukan, jos vaikka vain pelleilisi. Kyllä pieni nukahti ihan oikeesti....oiii, pikkunen toffonen oli väsynyt
Nyt sitten huokaiset ja nostat jalat ylös ja nautit tovin omasta ajastasi
Höpö :kiss:..äläs nyt ollenkaan siellä ...just tiiätkö sain kuulla, että multa on sitten vappusimat kielletty |O
...menisi kuulema ihan mahdottomaksi tässä olotilassani kun siihen lisättäs kuplivainen sima ja rusinat :snotty:
...että klara vappen, bara vatten ...
...ja siellä toinen höpösöpö :kiss:Höpö :kiss:
Ei se oo enää SM-mestaruus, kait pelkkä liiga tai jtn. Ei tullu pronssiakaan, mutta se ei mua niin harmitakaa, ku ei toi säälimitali niin kauheesti innosta. Kapee rosteri ja siitä vielä kärkinimet pois, nii aina ei voi voittaa. Ehkä sit seuraavana vuonna tai seuraavan 50-vuoden päästäsori atm et te ette päässy haastaaa tsadin kingei tänä vuonna saitteko te pronssiii?