Niinpä, uudenvuodenlupaus... lupaan viettää enemmän aikaa ketjussa ja lopettaa röökaamisen.Jospa uutena vuotena sitten vilkastuu :snotty:
Niinpä, uudenvuodenlupaus... lupaan viettää enemmän aikaa ketjussa ja lopettaa röökaamisen.Jospa uutena vuotena sitten vilkastuu :snotty:
Heitä röökit roskiin ja ala syömään klementiinejäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30539464:Niinpä, uudenvuodenlupaus... lupaan viettää enemmän aikaa ketjussa ja lopettaa röökaamisen.
Niit mä syön muutenkin joka päivä, mut lopetan kyl ohan täs jo savustettu kehoonsa 21 vuotta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30539469:Heitä röökit roskiin ja ala syömään klementiinejä
mitähän sitä itte lupais kun en kuitenkaan saa mitään pidettyä....Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30539464:Niinpä, uudenvuodenlupaus... lupaan viettää enemmän aikaa ketjussa ja lopettaa röökaamisen.
Mä oon ite vaan niin jo tympääntyny sauhutteleen ja sit tuo mieskin lopettelee samaan aikaan, niin on helpompaa itellekkimitähän sitä itte lupais kun en kuitenkaan saa mitään pidettyä....
Nii,no helpompi tietty samaan aikaan ja jos muutenkin on jo valmis lopettaa mut se viimene rutistus vaan uupuu. Hyvä lupaus! Tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30539487:Mä oon ite vaan niin jo tympääntyny sauhutteleen ja sit tuo mieskin lopettelee samaan aikaan, niin on helpompaa itellekki
Öitä :wave:Nii,no helpompi tietty samaan aikaan ja jos muutenkin on jo valmis lopettaa mut se viimene rutistus vaan uupuu. Hyvä lupaus! Tsemppiä!
Mä lupaan nyt lähtee nukkumaan,aamulla töihin. Öitä!
Huomasin kanssa tuon saman kuvan joskus jossain iltalehden kommenteissa. Ei ollut tsunamijuttu. En vaan enää muista mikä juttu oli kyseessä.Voi Majuri, että tuo sinun pärstänkuva häiritsee. Luin Iltalehden tsunamijuttua ja kommenteissa on joku idiootti heittämässä skeidaa samalla pärstänkuvalla.
No huomenta sullekin, itekin just äsken heräsinHuomenta mussukat!!
Otan osaa, herääminen on yksi ihmiselämän kurjuuksistaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30539957:No huomenta sullekin, itekin just äsken heräsin
Päivää, ota klementiiniAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30540001:Huomenta höpönassut :kiss:
Kiitos :kiss:.Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30540005:Päivää, ota klementiini
Sie oot monena liikkeelläAlkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30540011:Örkh, heh :vampire:
JoooAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30540016:Sie oot monena liikkeellä