Niin, pikku siivu kinkkua menis aina muttei laatikot. Perunalaatikko ei taaskaan onnistunut. On se imellyttäminen vaikeata.Mä syön vielä tänään jouluruokaa. Eilen söin vanhempien luona. Eihän sitä ole kuin kerran vuodessa.
Niin, pikku siivu kinkkua menis aina muttei laatikot. Perunalaatikko ei taaskaan onnistunut. On se imellyttäminen vaikeata.Mä syön vielä tänään jouluruokaa. Eilen söin vanhempien luona. Eihän sitä ole kuin kerran vuodessa.
Mä ostan aina valmista.Niin, pikku siivu kinkkua menis aina muttei laatikot. Perunalaatikko ei taaskaan onnistunut. On se imellyttäminen vaikeata.
Niin minäkin ennen, mutta laktoosin vuoksi en enää. Porkkanalaatikko onnistui parhaiten ja se oli ihan hyvää.Mä ostan aina valmista.
Mä ostin lanttu ja pottulaatikon. En tykkää porkkanalaatikosta.Niin minäkin ennen, mutta laktoosin vuoksi en enää. Porkkanalaatikko onnistui parhaiten ja se oli ihan hyvää.
Mie taas tykkään porkkanasta ja lantusta, mutta en perunalaatikosta.Mä ostin lanttu ja pottulaatikon. En tykkää porkkanalaatikosta.
piirakkaa munavoillaPiirakka voisulalla
Molemmilla hyvä tuleepiirakkaa munavoilla
No niin, nyt on taas nälkä.
Sitten vaan hakemaan ruokaaNo niin, nyt on taas nälkä.
No maistuiskos suklaakonvehti?Älkää puhuko ruuasta. :ashamed:
Täytyy oikeesti alkaa persuksenkavennuskuurille kuhan näistä joulumässyistä pääsee eroon. Poishan ne vois heittää muttei raaski.
Missä klementiinit :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30539153:Glögii torttuu ja piparii :vampire:
Tuossa ne on tarjottimella käden ulottuvillaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30539173:Missä klementiinit :O
No mie en siellä ole kommentoinu mitään.Voi Majuri, että tuo sinun pärstänkuva häiritsee. Luin Iltalehden tsunamijuttua ja kommenteissa on joku idiootti heittämässä skeidaa samalla pärstänkuvalla.
No, hyvä. Noin tyhmiä juttuja ei irtois sustakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30539178:No mie en siellä ole kommentoinu mitään.
Niitä sitten jälkkäriksiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30539175:Tuossa ne on tarjottimella käden ulottuvilla