The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!!

Gääh, väsyttää mutta ei kai se auta ku ponnistaa uuteen päivään taas..
Näin viime yönä painajaista työkokeilupaikasta, jossa siis viikon päästä aloitan. Miulla oli ihan hitokseen paljon tavaraa mukana, en muista ees mitä kaikkea, siihen "työpisteelleni"..nenäliinoja, käsirasvaa, käsidesiä jne jne jne..joku iso muovipussi täynnä jotain roinaa...enkä sitten millään meinannu löytää sitä huonetta mihin piti mennä vaan eksyin jonnekin keittiö/leivontatilaan missä tehtiin ihan järkyttävän kokoisia pullia.
Huoh...odotan innolla siis.
 
kahvikirahvi
Mää näin tulipalounia. Koti ja yks ruokapaikka sytty tuleen, eikä ollu edes samaa unta. Heräilin monta kertaa ja vikassa unessa oltiin muutettu ämpärin kaa yhteen ja sitten se jättikin mut ja muutti pois ja mä panikoin millä on varaa maksaa vuokra niin isosta asunnosta.
 
kahvikirahvi
Ai nii ja tänään olis eka päivä työharjottelussa, heti kun opettaja saapuu paikalle niin tarttis kai lähtee sinne... Vähän jänskättää kun sijainti on mulle suht outo enkä tiedä millä bussilla sieltä pääsee pois jos oon siellä iltapäivään asti.
 
Huomenta. Meillä kummitteli eilen. Olohuoneessamme on makuuhuoneen ja olohuoneen erottava seinä tehty neljästä liukuovesta. Istuttiin kuvernaattorin kanssa kattomassa töllöä kun se liukuovi aukesi hissukseen kokonaan auki ja kuvernaattori et mitä vittua täällä tapahtuu ja mä et kissa varmaan tuli sieltä, mut kissa olikin kuvernaattorin kylessä makaamassa ja koira minun jaloissa. Kurkkaisn niin lapsetkin nukkui.. Aikamme tutkittiin sitä ja työnneltiin ovia niin ei ne itseksee liiku, vaan pysyy yhtä hyvin paikoillaan kuin ennenkin.. Ikkunatkin oli kiinni, eikä ne niin heppoisasti edes liiku.

Yöllä sitten heräsin hirveeseen pamaukseen niin olkkarin taulut (taulu sarja) oli lentänyt seinästä. Kaikki kuusi taulua oli lattialla ja yksi oli lentänyt sohvalle (vastapäisellä seinällä!) ja yksi terassin ovelle saakka, eli ne on kirjaimmellisesti singonneet seinästä paineella :O Elukat oli tällöin makkarissa ja lapset nukkuivat...

Tuumin sitten ääneen olkkarissa että saat olla täällä jos olet kunnoilla etkä pelottele. Muuten menet sinne mistä tulitkin, tuliko selväksi!! :LOL: Olen nykyään katsos aave kuiskaaja (tai komentelija) ;) :D
 
kahvikirahvi
Hienosti sujuu taas. Opettaja nro 1 sanoi että kun opettaja nro 2 saapuu paikalle niin lähetään sinne harjottelupaikalle tutustumaan, mutta opettaja nro 2 onkin sitä mieltä että en välttämättä lähekään sinne tänään ja tässä sitä nyt odotellaan jos joku tietäis edes jotain. Jeesuksen kilin vittu sentään taas... Menee hermot.

Tän kun olis tienny niin olisin ottanu muistitikun matkaan ja kirjotellu opparia eteenpäin mutta ei..
 
Hienosti sujuu taas. Opettaja nro 1 sanoi että kun opettaja nro 2 saapuu paikalle niin lähetään sinne harjottelupaikalle tutustumaan, mutta opettaja nro 2 onkin sitä mieltä että en välttämättä lähekään sinne tänään ja tässä sitä nyt odotellaan jos joku tietäis edes jotain. Jeesuksen kilin vittu sentään taas... Menee hermot.

Tän kun olis tienny niin olisin ottanu muistitikun matkaan ja kirjotellu opparia eteenpäin mutta ei..

kirjottelet menemään ja sitten lähetät hengentuotoksen ittelles sähköpostiin
 
kahvikirahvi
Ei oo. Mää muistan esim hyvin tarkasti mistä kaikki puolikkaan vaatteet ja lelut on saatu, samaten omat tavarat. Mut nimimuisti on huono, enkä muista ilman lappua mitä ostaa kaupasta ym.
 
Hyvää päivää evrivan.:flower:

Hengissä ollaan!:wave:
Toistaseks. (muutamia mustelmia)
Oli villarikauden avajaiset.:D
 
päätit heittäytyä villarin selästä kenturalle kylelleen?

meikä ei muuten ole heittäytynyt suksien päältä vielä kertakaan tänä talvena
Päätin kyllä!:kieh: Siellon metässä hiton mutasta ja liukasta. Kylläpä on ihmisiä hymyilyttäny kun on rapanen mamma tullu vastaan. Naamakin ihan kurassa.:D

Otatko varovammin, ku eikö se sun kinttus ollu rikki?
Vai joko se kestää mitä vain?
 
kinttu on jo ihan kunnossa eikä siitä juuri edes huomaa että se on ollut katki

arpi toki näkyy vielä
Ai se meni ihan katki!:O Mä ko luulin et joku revähtymä.
No ompa hyvä että on kunnossa!

Mulla toi polvi saattaa vieläkin vihotella. Melkeimpä olis toivonu että olis murtunu joku luu, se sentään luutuu takas, mutta noi polven iskarit kun menee niin ne ei entiseen kuntoon tule.
Rautanen lihaskunto pitäis olla, se tukis parhaiten vammasta polvee.:D

Mulla ei näyttäs olevan ees arpia, mutta kesällähän tuon parhaiten näkee ku ruskeentuu, notta jääkö valkoset pienet viivat vai nou.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä