The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vitsit kun kuulin yhen biisin tänää ja en muista sen nimeä enkä mitään muutakaan.mun piti tulla tänne sitä kysyy mutta kun en heti kotiin tultaessa sitä tehnyt niin nyt en muista enää. sen verran biisistä muistan et siinä hoettiin I dont know:ta useesti. kuulosti vähän kasari musiikilta ...ehkä. voi viteo,kun en muistanut heti tulla kysyy. en edes muista miltä radiokanavalta tuli.
 
Plaah, taisin ärsyynnyttää/suututtaa miehen. Tekstarilla, väärällä tyylillä, huonolla huumorilla (jota mies ei älynny) : /
mitä laitoit? onko sun mies tosikko?

älä ota pahalla mutta välillä mun tulee ihan surku sun puolesta kun sun miehestä saa tosi "vetelän" ja "kuivan" kuvan. ja sä vaikutat niin kiltiltä ja nielet kaikki sen koneella istumiset ja muut.
 
IhQ
mitä laitoit? onko sun mies tosikko?

älä ota pahalla mutta välillä mun tulee ihan surku sun puolesta kun sun miehestä saa tosi "vetelän" ja "kuivan" kuvan. ja sä vaikutat niin kiltiltä ja nielet kaikki sen koneella istumiset ja muut.
Meijän huumori ei aina oikeen kohtaa...miulle on sanottu ettei miul oo huumorintajua mut väittäisin että se on vaan ehkä vähän omalaatuinen.
Ja kyl se välillä tekeekin jotain, ei vaan tuu raportoitua niitä vaan sillon kun vatuttaa sen tekemättäjättämiset :D
 
voi vimpeli,pitäs kai ruveta kömpii peiton alle.oon kyllä jo ihan täynnä tota työssä oloa että sais se loma jo alkaa... muutenkin taas yötä vasten rupee solmu kiristää päätä. kun vaan sais noustuu tästä.
 
Ottaiskohan toi pitkäkaula mut viekkuunsa vaikka sillä on siellä jo seuraa? No kai mää sinne silti johonkin jalkopäähän mahdun kerälle nukkuu. ainakin se yllättyy aamulla jos ei huomaa että olen sinne kömpinyt.

unia ja kuvia kaikille:kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä