Juu juuAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29652781:Nii varmaan
Juu juuAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29652781:Nii varmaan
kyllä se leppyy kun kampitat sen oikein huolellaPlaah, taisin ärsyynnyttää/suututtaa miehen. Tekstarilla, väärällä tyylillä, huonolla huumorilla (jota mies ei älynny) : /
mitä laitoit? onko sun mies tosikko?Plaah, taisin ärsyynnyttää/suututtaa miehen. Tekstarilla, väärällä tyylillä, huonolla huumorilla (jota mies ei älynny) : /
Tätähän se viestissä ehdotteli mut menin ja sössin sen.kyllä se leppyy kun kampitat sen oikein huolella
Meijän huumori ei aina oikeen kohtaa...miulle on sanottu ettei miul oo huumorintajua mut väittäisin että se on vaan ehkä vähän omalaatuinen.mitä laitoit? onko sun mies tosikko?
älä ota pahalla mutta välillä mun tulee ihan surku sun puolesta kun sun miehestä saa tosi "vetelän" ja "kuivan" kuvan. ja sä vaikutat niin kiltiltä ja nielet kaikki sen koneella istumiset ja muut.
Oon aika lailla samaa mieltä.mitä laitoit? onko sun mies tosikko?
älä ota pahalla mutta välillä mun tulee ihan surku sun puolesta kun sun miehestä saa tosi "vetelän" ja "kuivan" kuvan. ja sä vaikutat niin kiltiltä ja nielet kaikki sen koneella istumiset ja muut.
paa uus viesti jossa korjaat mahdollisesti syntyneen väärinkäsityksenTätähän se viestissä ehdotteli mut menin ja sössin sen.
Just näin, varsinkin jos joku väärinkäsitys vaan.paa uus viesti jossa korjaat mahdollisesti syntyneen väärinkäsityksen
No kun, mie laitoin viimesen viestin jossa yritin vähän selventää asiaa mutta en tiiä eikö se vaan auttanut vai onko siel niin kiirettä ettei se ehdi vastaamaan..paa uus viesti jossa korjaat mahdollisesti syntyneen väärinkäsityksen
No kun, mie laitoin viimesen viestin jossa yritin vähän selventää asiaa mutta en tiiä eikö se vaan auttanut vai onko siel niin kiirettä ettei se ehdi vastaamaan..
Ehkä oottelen sitä vaan nakuna sängyssä kuhan se tulee töistä niin ei se voi olla suuttunu enää. Eihän?
mikäs se on? big gigantic friend?Täälläki alkas olehan nukkumatin aika. Oon jo peiton alla, nykä vieressä ja BGF sohvalla.
Luuletko? ettei vaan säikähdätuolla konstin takuulla leppyy
Luuletko? ettei vaan säikähdä
Nojaa, taijan alkaa valmistautumaan unille. Öitä kaikille!
GNMutta nyt nukkumatti kutsuu nii heippa ja HY
hyvä lohuttaja on aina paikallaanBest gay friend tiätty :heart: se tuli kesken krapulansa pitään mulle seuraa kun mul oli huono mieli. Ihana on hän.
kyllä olis sellaiselle käyttöä,itekin eilen illalla olis sellasta tarvinnut viereen. toki sain purettua oloani luurin välityksellä mutta olis kaivannut ihan halaajaa.hyvä lohuttaja on aina paikallaan