Mullakin taitaa olla sellainen.
naisilla ylleensä on :saint:
Mullakin taitaa olla sellainen.
*käsi imeytyy puristaan perää*Mullakin taitaa olla sellainen.
Ai vitsi painat vähemmän ku minä :O Mutta on kyllä aika paljon tippunut, kun kerta normaalipainossa olit lähtiessäki. Ressikö on syöny?Päivää sanoi täipää.
Tääl on näköjään jaettu kaulapantoja? Itte en semmoista huoli, koska olen sitä mieltä, et semmoista ei tartte koirakaan.
Taisin kertoa, et kävin tos taannoin tohtorilla. Sitä en tainnu kertoa, et olen laihtunut vajaassa vuodessa kymmenen kiloa. Vois olla hyvä juttu jos olis mistä laihduttaa. Mut kun 72 kiloa tippuu kuuteenkahteen, niin siin vaan kärpässarja vaihtuu höyhensarjaan. Enkä mä tiedä mistä toi johtuu.
Oleks muistanut syödä?Päivää sanoi täipää.
Tääl on näköjään jaettu kaulapantoja? Itte en semmoista huoli, koska olen sitä mieltä, et semmoista ei tartte koirakaan.
Taisin kertoa, et kävin tos taannoin tohtorilla. Sitä en tainnu kertoa, et olen laihtunut vajaassa vuodessa kymmenen kiloa. Vois olla hyvä juttu jos olis mistä laihduttaa. Mut kun 72 kiloa tippuu kuuteenkahteen, niin siin vaan kärpässarja vaihtuu höyhensarjaan. Enkä mä tiedä mistä toi johtuu.
Eikö se piisaa ku osaa yhelle olla mieliksi? Tai yhelle kerrallaantäytyy kyllä ihmetellä miten jotku miehet tuonkin osaa
Eikö se piisaa ku osaa yhelle olla mieliksi? Tai yhelle kerrallaan
Oon tullut siihen lopputulokseen että naisia ei pidä yrittää ymmärtää vaan rakastaa.
Eikä vaan miehillä..
No näähän ansastit fru krutin jo vuosikymmeniä sitten, ja on pysyny kiikissä, että ei nyt vissiin aivan surkea epäonnistuminen oo ollu?voi veikkosten, se piisovais oikein hyvin
jos edes sen osais
iik!*käsi imeytyy puristaan perää*
Joo, on se selvästi
Nouse vaan ja tulet tänne.
Hehee.. Pitäskö nousta jo välissä ylös koneelta, näitä on vain niin mukava lukea
No näähän ansastit fru krutin jo vuosikymmeniä sitten, ja on pysyny kiikissä, että ei nyt vissiin aivan surkea epäonnistuminen oo ollu?
No sitten ei auta muu ku toivoa, että hyvä tuuri jatkuutuurilla ne isotki laivat seilaa
Kauniita unia!Nyt nuq |O Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille :flower:
Missäs olitte?nonni, hiihtoloma on lusittu
keula kohti etelää ja pesue kotijalkaan