The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää sanoi täipää.

Tääl on näköjään jaettu kaulapantoja? Itte en semmoista huoli, koska olen sitä mieltä, et semmoista ei tartte koirakaan.

Taisin kertoa, et kävin tos taannoin tohtorilla. Sitä en tainnu kertoa, et olen laihtunut vajaassa vuodessa kymmenen kiloa. Vois olla hyvä juttu jos olis mistä laihduttaa. Mut kun 72 kiloa tippuu kuuteenkahteen, niin siin vaan kärpässarja vaihtuu höyhensarjaan. Enkä mä tiedä mistä toi johtuu.
Ai vitsi painat vähemmän ku minä :O Mutta on kyllä aika paljon tippunut, kun kerta normaalipainossa olit lähtiessäki. Ressikö on syöny?
 
Päivää sanoi täipää.

Tääl on näköjään jaettu kaulapantoja? Itte en semmoista huoli, koska olen sitä mieltä, et semmoista ei tartte koirakaan.

Taisin kertoa, et kävin tos taannoin tohtorilla. Sitä en tainnu kertoa, et olen laihtunut vajaassa vuodessa kymmenen kiloa. Vois olla hyvä juttu jos olis mistä laihduttaa. Mut kun 72 kiloa tippuu kuuteenkahteen, niin siin vaan kärpässarja vaihtuu höyhensarjaan. Enkä mä tiedä mistä toi johtuu.
Oleks muistanut syödä?
 
IhQ
Nyt nuq |O Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille :flower:
Kauniita unia!



No menivät molemmat tytöt lopulta sinne synttäreille. Esikkoa tosin piti halailla vielä tovi ennen ku suostui päästämään irti. Muuten on niin reipas ja sosiaalinen, halailee mielellään vaikka vieraitakin mutta nuo synttärit yms. kutsut...ei millään, kun niin pelottaa ja itkua pitää vääntää : /

En ala jos se kohta tulee takas kotiin...ne kun kaverit nauraa tuollekin pelolle vaikka oon niille sanonu ettei sille nyt mitään voi, jos pelottaa/jännittää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä