mulla ei juuri paljoa ole taitoja mutta oon aika hyvä kuunteleen, pitää sylissä ja silittää hiuksia
tai ainaski niin oon antanu itteni ymmärtää
toi on jo paljon:heart: kelpais ainakin mulle sillon kun syliä ja korvia kaipais.mulla ei juuri paljoa ole taitoja mutta oon aika hyvä kuunteleen, pitää sylissä ja silittää hiuksia
Hienosti sujuu taas. Opettaja nro 1 sanoi että kun opettaja nro 2 saapuu paikalle niin lähetään sinne harjottelupaikalle tutustumaan, mutta opettaja nro 2 onkin sitä mieltä että en välttämättä lähekään sinne tänään ja tässä sitä nyt odotellaan jos joku tietäis edes jotain. Jeesuksen kilin vittu sentään taas... Menee hermot.
Tän kun olis tienny niin olisin ottanu muistitikun matkaan ja kirjotellu opparia eteenpäin mutta ei..
Enhän mää nyt enää viikonlopun jäljiltä muista mihin asti oon kirjottanu ja mistä.kirjottelet menemään ja sitten lähetät hengentuotoksen ittelles sähköpostiin
ai niinEnhän mää nyt enää viikonlopun jäljiltä muista mihin asti oon kirjottanu ja mistä.
Se on mulla tikulla joka kulkee näppärästi mukana - paitsi tänään kun en tiennyt että sille vois olla käyttöä.ai niin
pitäskö sun laittaa se pilveen niin se kulkis aina mukana?
sun toisessa ketjussa sattunut elvistely erinomaisella muistillasi joutuu nyt hieman kyseenalaiseen valoon :stick:Se on mulla tikulla joka kulkee näppärästi mukana - paitsi tänään kun en tiennyt että sille vois olla käyttöä.
okssulle vahingossa annettu isossa jaossa miehen muisti?Eikä mun muisissa oo mitään vikaa, se on vaan lyhyt.
Mää voin tehä jos teet mulle. Mää tarttisin maitoa, hunajaa ja puuroa. Varmaan jotain muutakin mutta en muista että mitä.mä oon kans ihan onneton kaupassa jonsei ole lappua
kukahan väsäis mulle lapun täks päiväks?
päätit heittäytyä villarin selästä kenturalle kylelleen?Hyvää päivää evrivan.:flower:
Hengissä ollaan!:wave:
Toistaseks. (muutamia mustelmia)
Oli villarikauden avajaiset.
Päätin kyllä!:kieh: Siellon metässä hiton mutasta ja liukasta. Kylläpä on ihmisiä hymyilyttäny kun on rapanen mamma tullu vastaan. Naamakin ihan kurassa.päätit heittäytyä villarin selästä kenturalle kylelleen?
meikä ei muuten ole heittäytynyt suksien päältä vielä kertakaan tänä talvena
kinttu on jo ihan kunnossa eikä siitä juuri edes huomaa että se on ollut katkiPäätin kyllä!:kieh: Siellon metässä hiton mutasta ja liukasta. Kylläpä on ihmisiä hymyilyttäny kun on rapanen mamma tullu vastaan. Naamakin ihan kurassa.
Otatko varovammin, ku eikö se sun kinttus ollu rikki?
Vai joko se kestää mitä vain?
Ai se meni ihan katki!:O Mä ko luulin et joku revähtymä.kinttu on jo ihan kunnossa eikä siitä juuri edes huomaa että se on ollut katki
arpi toki näkyy vielä