The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
eikö:O mä luulin että se on uros paska.
Se on vaan lempinimi mutta jos nyt tehään vaihtarit niin tota voi käyttää niin tuntee mieskin olonsa kotoisaksi uuden vaimon kanssa. Lapsista nuorin kuuntelee kun huutaa "perkele". Koiralle riittää kun sanoo " mene pois" niin se pysyy pois jaloista. Paska uros muutenkin hoitaa sen. Tytön voit laittaa isänsä luo ni ei käy liian raskaaks...
 
Se on vaan lempinimi mutta jos nyt tehään vaihtarit niin tota voi käyttää niin tuntee mieskin olonsa kotoisaksi uuden vaimon kanssa. Lapsista nuorin kuuntelee kun huutaa "perkele". Koiralle riittää kun sanoo " mene pois" niin se pysyy pois jaloista. Paska uros muutenkin hoitaa sen. Tytön voit laittaa isänsä luo ni ei käy liian raskaaks...
en mää osaa lapsille perkeleitä huutaa...enkä taatusti sano koiralle et men pois. ehkä toi tyttökin menee siinä ja uros paska voi sit palvella mua:snotty:
 
kahvikirahvi
Ei hitto... Vasta kerkesin olemaan tyytyväinen et mp on tällä viikolla yötä kotona paljon ja ehitään näkeen aamupäivisin ennen sen töitä, ja iltasinkin kun pp on nukkumassa mutta ketut. Rekasta hajonnu rengas ja hinausta odottelee.... Pitkä yö tiedossa, raukka. Jos se ei olis mies niin varmaan hävettäis nyt että eilen aion ajaa junalla sen päälle.
 
IhQ
Taijan poistua sängyn puolelle, jännitys jatkuu huomiseen ku tänään ei sitten saatu mitään aikaan. Nähny koko ihmistä kenen kanssa olis pitäny jutella.
Ja muutenkin, siel atk-opinnoissa, en älynny oikeen mitään. Jokku excel-funktiot on ihan täyttä hepreaa..hienoo, siitä pitäis koe kuitenkin läpäistä.

Mutta, öitä ja kilttejä unosia kaikille! :D
 
Ei hitto... Vasta kerkesin olemaan tyytyväinen et mp on tällä viikolla yötä kotona paljon ja ehitään näkeen aamupäivisin ennen sen töitä, ja iltasinkin kun pp on nukkumassa mutta ketut. Rekasta hajonnu rengas ja hinausta odottelee.... Pitkä yö tiedossa, raukka. Jos se ei olis mies niin varmaan hävettäis nyt että eilen aion ajaa junalla sen päälle.
Älä nyt siitä junasta huoli. Uskoisin et miehet on tottunut siihen että silloin tällöin vaimo kaasuttaa kohdalla :vampire:
 
Taijan poistua sängyn puolelle, jännitys jatkuu huomiseen ku tänään ei sitten saatu mitään aikaan. Nähny koko ihmistä kenen kanssa olis pitäny jutella.
Ja muutenkin, siel atk-opinnoissa, en älynny oikeen mitään. Jokku excel-funktiot on ihan täyttä hepreaa..hienoo, siitä pitäis koe kuitenkin läpäistä.

Mutta, öitä ja kilttejä unosia kaikille! :D
Yötä! Exceliin en minä enää ikunaan koske. Ihan taatusti miehen keksimä ohjelma :kieh:
 
Olisko sulla sisaruksia tms. jotka vois osallistua maksuun kans? Pystyykö isä muuten maksamaan vuokransa, tarvitsee siis apua vain siihen takuuvuokraan? Sori kun utelen, yritän vaan omalle kohdalle miettiä tilannetta.
On ja ei osallistu eli se siitä. Kyllä faija vuokransa maksaa, pakkohan se on. Kattellaan rauhassa, mitä tästä tulee. Ainakin yritän saada lähelle, niin on helpompi olla avuksi.
 
Olen auttanut läheistä minäkin ja minua on autettu. Olen ottanut lainan eräälle monta kertaa ja hän on sitten maksellut eriä kykynsä mukaan. Uskon että karmanlaki tuo sitten jotain hyvää auttamisesta :D
Kun autan kavereita niin en laskeskele esim korkoprosentteja tai vast.
Saatikka kun aina ei ole kyse rahasta. En odota vastapalveluksia silleen että nyt tein ton niin sitten sun täytyy seuraavaksi jelpata mua tossa.

Jotkut on ihmetelleet kun olen auttanut, kyselleet miten voivat maksaa takas. Yleensä olen sanonut että höpöhöpö, jelppaa mua sitten joskus jos joudun pinteeseen.
 
kahvikirahvi
Mulle tuli tosta insestiketjusta mieleen että millanen rangaistus insestistä annetaan jos siitä jää kiinni? Vaikuttaako rangaistukseen vaikka molemmat olis suostuvaisia siihen :confused:
Tuli mieleen myös se dokkari missä se ulkomaalainen sisarpari joka oli kasvanu erillään, perustivat aikuisiällä perheen ja kaks neljästä lapsesta otettiin huostaan, ja mies joutui vankilaan.
 
Mulle tuli tosta insestiketjusta mieleen että millanen rangaistus insestistä annetaan jos siitä jää kiinni? Vaikuttaako rangaistukseen vaikka molemmat olis suostuvaisia siihen :confused:
Tuli mieleen myös se dokkari missä se ulkomaalainen sisarpari joka oli kasvanu erillään, perustivat aikuisiällä perheen ja kaks neljästä lapsesta otettiin huostaan, ja mies joutui vankilaan.
En tiedä, mutta sulla on synkät mietteet tänään :D
 
Kun autan kavereita niin en laskeskele esim korkoprosentteja tai vast.
Saatikka kun aina ei ole kyse rahasta. En odota vastapalveluksia silleen että nyt tein ton niin sitten sun täytyy seuraavaksi jelpata mua tossa.

Jotkut on ihmetelleet kun olen auttanut, kyselleet miten voivat maksaa takas. Yleensä olen sanonut että höpöhöpö, jelppaa mua sitten joskus jos joudun pinteeseen.
Tälleen on ollut meilläkin tapana toimia.
En oikein ikinä ole hiffaillut tuota vastapalvelusjuttua.
 
kahvikirahvi
"Rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina, vaikka avioliitto on kielletty. Rangaistus voi olla sakkoa tai vankeutta enintään kahdeksi vuodeksi. Teosta ei tuomita henkilöä, joka on ollut alle 18-vuotiaana sukupuoliyhteydessä oman vanhempansa tai tämän vanhemman kanssa, eikä henkilöä, joka on pakotettu tai lainvastaisesti taivutettu sukupuoliyhteyteen."



Internet :flower:
 
Onks isolla puolella tapahtunu mittää jännää?=)


Vai oottako te vaan olla möllöttäneet täällä ketjussa?:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä