The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaan jos vaihdettas viikoksi?? Urosta saa käyttää sillä aikaa kunhan ei ole tarpeettoman raju. Se on reilu 30 sisäsiisti (paitsi just nyt) urheilullinen ja saksalaiseen poikakalenteriin kelpaava yksilö.
ei mulla oo antaa mitään vaihdossa muutakun itkuu ja valitusta ja tylsää elämää.joskus joku valonpilkahdus mutta katoaa yhtä nopeesti kun on tullutkin. tällästä en viittis sulle tyrkätä.
 
kahvikirahvi
:hug:

voi kun vois vaan dumpata elämänsä roskikseen ja ottaa kaapista uus aina kun tulee sellanen fiilis.
Mää haluaisin dumpata tän taudin roskikseen, alkaa olemaan jo puhti vähän lopussa. Ja vaivaa vielä aikalailla mieltä se vauvan kuolema ja stressaa, mikä on vaikuttanu yöuniinkin. Mp.n iltavuoroviikot jolloin ei kovin ehditä näkemään... Huoh.
 
Mä voin nukkua sen viikon jos sun luona vaan on hiljaista.. :whistle: tai vaikka vetästä ohuet kännit kuusi päivää ja nukkua pyhän :D
no on täällä suht hiljasta mitä nyt naapureista joskus kuuluu jotain huutoa ja kälätystä ja remppa ääniä ja viikonloppusin nuoriso bilettää...tosin voit tietty sinne mennä mukaan bilettää:D tai on mulla tossa korvatulppia varuiks et voin jättää ne tohon hyllylle jos tulee tarvetta.
 
no on täällä suht hiljasta mitä nyt naapureista joskus kuuluu jotain huutoa ja kälätystä ja remppa ääniä ja viikonloppusin nuoriso bilettää...tosin voit tietty sinne mennä mukaan bilettää:D tai on mulla tossa korvatulppia varuiks et voin jättää ne tohon hyllylle jos tulee tarvetta.
Nuoriso bilettää ratkaisi asian!









Mä lähe ny tulemaan sinnepäin. Jos oon keskellä suomea niin lähenkö pohojooseen, vai etelään :D
 
kahvikirahvi
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: L@ur@
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä