The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Meillä taitaa sittenkin olla Suomessa asiat ihan kivasti vaikka ei (valitettavasti) olekaan sukupuolineutraalia avioliittolakia, Ugandassa on astunu voimaan laki jolla ihmiset saatetaan tuomita jopa elinkautiseeen homouden vuoksi.
Myös Ugandalainen ministeri on päässy otsikoille mielipiteellään että raiskaaminen on ihan normaalia ja hyväksyttävämpää kun homous.

Ugandan Minister for Ethics & Integrity says men raping girls is natural

Oon niin sanaton, kuvottavaa.
 
Meillä taitaa sittenkin olla Suomessa asiat ihan kivasti vaikka ei (valitettavasti) olekaan sukupuolineutraalia avioliittolakia, Ugandassa on astunu voimaan laki jolla ihmiset saatetaan tuomita jopa elinkautiseeen homouden vuoksi.
Myös Ugandalainen ministeri on päässy otsikoille mielipiteellään että raiskaaminen on ihan normaalia ja hyväksyttävämpää kun homous.

Ugandan Minister for Ethics & Integrity says men raping girls is natural

Oon niin sanaton, kuvottavaa.
valitettavasti tää on arkipäivää Saharan eteläpuolisessa Afrikassa

monet uskoo mm, että aidsista parantuu jos panee neitsyttä
 
Päivää:wave:

Olispa mullakin jo loma...toiset ne vaan on etelän lämmössä jossa varjossakin hiki virtaa.No jos rehellinen olen niin ei mua etelän loma kiinnosta mutta muuten. Joo,mitäs sitte tälle iltaa keksitään?
 
Mahtaako koskaan helpottaakaan.. Tänään meinas jo vähän hävettää että mä täällä vingun avioliitto-oikeudesta kun toiset joutuu vankilaan. Mutta annoin kyllä itselleni nopeasti anteeksi ja muistin että oman maan epäkohdat olisi selvitettävä ensin ennen kun puututaan muihin maihin.
just näin, ensin putsataan omat nurkat ja sitte aletaan opettaa muita
 
kahvikirahvi
Mitä mieltä muuten ootte toisen asteen oppilaitokseen tulleista tupakointikielloista jolla on tarkoituksena ilmeisesti ennaltaehkäistä alaikäisten tupakointia?

Alkutilanne: Koululla on merkityt tupakkapaikat ja oppilaat käy niissä.

Nykytilanne: Koulun ympärys, parkkipaikka, kävelytiet ja muut täynnä tupakantumppeja koska tupakointipisteet poistettiin. Ja vaikka nyt itekin poltan niin on se silti ihan hirveen näköstä jopa mun silmään, ja tuntuu tosi hölmöltä nakella tumppeja mettään tai parkkipaikalle kun ei sinne koulun lähettyville saa enää laittaa töhkiksiä.
 
Mitä mieltä muuten ootte toisen asteen oppilaitokseen tulleista tupakointikielloista jolla on tarkoituksena ilmeisesti ennaltaehkäistä alaikäisten tupakointia?

Alkutilanne: Koululla on merkityt tupakkapaikat ja oppilaat käy niissä.

Nykytilanne: Koulun ympärys, parkkipaikka, kävelytiet ja muut täynnä tupakantumppeja koska tupakointipisteet poistettiin. Ja vaikka nyt itekin poltan niin on se silti ihan hirveen näköstä jopa mun silmään, ja tuntuu tosi hölmöltä nakella tumppeja mettään tai parkkipaikalle kun ei sinne koulun lähettyville saa enää laittaa töhkiksiä.
tyhmää, siinä vaan työnnetään pää rohkeasti pensaaseen

tosiasiat pitäs ottaa faktoina vai miten se oli
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
voisin maksaa mutta sillä eholla että vakuus maksetaan sitte aikanaan mulle suoraan takaisin
Kun en ole ikinä vuokrannut asuntoa, niin en oikein tiedä näistä käytännöistä. Eikö se vuokravakuus laiteta jollekin sulkutilille ja määritelläänko soppariin myös, mihin tai kenelle se palautetaan? Perheenjäsen tarvitsisi nyt apua kipeästi. Toisekseen eihän vuokranmaksulle pyydetä takaajaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä