The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä joskus pittää pullistella :)

Koneet asia erikseen, kaikkiin hommiinhan pitää löytää joku kone vaikka aikasäästö olisi mitattavissa vain sekuntikellolla ja aina plussaa jos se kone toimii polttomoottorilla :D
Emmää viitti pullistella. Mä olen pieni mies eikä mulla ole kauheesti millä pullistella, edes vasemmassa lahkeessa.

Enkä mä tost polttomoottoristakaan olis ihan varma. Kyl parin kilovatin rälläkässä on enempi jatketta kuin missään polttomoottorisahassa.
 
Huomenia.:flower:

Eipä tee mieli lähteä aamulenkille.
Jospa ryystäs kupin kahveeta ja alkas keittelee puuroa palleroille.
 
Huomentahuomenta! Lomalla ja mökillä ollaan... Saakeli, nyt äkkiä kunnon talvi vielä tähän loppuun, lunta niin vitusti ja -25 pakkasta. Tää sula maa / peilijää-yhdistelmä alkaa kyllästyttämään.
Semmonen ajomatka oli eilen sivuteitä pitkin, että huhhuh, välillä jäätä, välillä sohjoa, kyllä oli ajotaidot koetuksella! Mutta nyt tien päälle taas, hauskaa maanantaita ! =)
 
kahvikirahvi
Aamua. Mää aion yllättää miespuolikkaan viemällä sille aamiaista sänkyyn. Toivottavasti nyt olis meillä parempi viikko näkemisen kannalta kun ei olla koulussa ja tarhassa, aamupäivät hyvää aikaa olla perheen kesken :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä