The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No just joo,löysin puhelinlaskun jonka eräpäivä ollu jo viime viikolla ja kun yritin mennä maksamaan niin ei tunnusluku ja järjestysnumero täsmää,ei yksikään mee yhteen:headwall: Mikäs siinä sitten on?!
 
:headwall: oikeesti,yritä nyt neuvoo sitten vanhempaa ihmistä eläkeasioden hoidosssa netin kautta kun toinen vaan korottaa ääntään! Prkl että rupes kuumottaa ja sitten kumpainenkin läks menee! joo,minä olin se toinen:ashamed: mutta miksi voi miksi jos ei osaa sen netin kautta toimia niin miksi ei voi mennä toimistoon ja kysyy sieltä neuvoo?! sen takia ne siellä on! Tai opettelisi sen netin käytön ja lukis mitä siellä ohjeissa sanotaan.
 
Haluaaks joku tulla tänne ja tuoksuu mieheltä...mä haluisin niin nuuhkia:D Ohi meni niin hyväntuoksunen mies että oisin voinu leijuu sen perässä,en edes kiinnittäny huomioo minkä näkönen oli tai mitään kun se tuoksu oli niin ihana*nuuh* On se vaan kiva jos mies tuoksuu hyvältä toisaalta pieni hien hajukin on aika hyvä sellane mikä ei ole väkevä eikä pistävä vaan sellanen "lempee" jos niin nyt voi hiestä sanoa.
 
IhanaValo
Voi apua taijan tylsistyä kuoliaaks...mies vaan jauhaa koneella, lapset pihalla kavereineen ja mie en nyt osaa vaan olla enkä tehdä mitään. Pitääkö mennä vaikka tiskaamaan sit?|O
 
Voi apua taijan tylsistyä kuoliaaks...mies vaan jauhaa koneella, lapset pihalla kavereineen ja mie en nyt osaa vaan olla enkä tehdä mitään. Pitääkö mennä vaikka tiskaamaan sit?|O
Ota rennosti ja loikoile ja lue vaikka kirjaa:)

Onko se sun mies kasvanu kiinni siihen tuolin ja koneen väliin kun aina siinä on? Jos lapsetkin ulkon niin mee vähän nuuhkuttelee sitä miestäs:rolleyes:
 
kahvikirahvi
Haluaaks joku tulla tänne ja tuoksuu mieheltä...mä haluisin niin nuuhkia:D Ohi meni niin hyväntuoksunen mies että oisin voinu leijuu sen perässä,en edes kiinnittäny huomioo minkä näkönen oli tai mitään kun se tuoksu oli niin ihana*nuuh* On se vaan kiva jos mies tuoksuu hyvältä toisaalta pieni hien hajukin on aika hyvä sellane mikä ei ole väkevä eikä pistävä vaan sellanen "lempee" jos niin nyt voi hiestä sanoa.
Mää voin suihkia itteni mp.n suihkutettavalla dödöllä ja tulla sinne haisemaan :rolleyes:
 
Nyt on kyllä sen verta sohellusruokaa etten kehtaa ruutikselle ainakaan mainita sehän sais hepulin:whistle: Kaikkea sekasin mitä jämiä kaapista löytykin. Mahdanko itekkään tuota syödä:D
Täh??? Voita pannulle, jämät kaapista paistumaan ja pari kananmunaa päälle, niin sapuskalla on nimikin. Sitä kutsutaan pyttipannuksi. Asiankannattajan erikoisherkkua. Namslurp. :snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä