Mahtaako toimia samalla tavalla pullotettuna???no Duffia siinä on höpsö
Höh. Turha viesti, kun kuva duffikaljapullosta ei suostu linkittymään.
Viimeksi muokattu:
Mahtaako toimia samalla tavalla pullotettuna???no Duffia siinä on höpsö
Mahtaako toimia samalla tavalla pullotettuna???
Höh. Turha viesti, kun kuva duffikaljapullosta ei suostu linkittymään.
On tonne sataviiskyt. Mutta ensin tarttee lähteä päinvastaiseen suuntaan noutamaan autoa. Kyllä mulla kaikenlaisia varusteita ja työkaluja on, mutta en mä niillä tässä poikamiesboxissa mitään tee. Sen vuoksi niitä mulla täällä ei olekaan.Onks se tönö kaukana? sun täytyy sitten vaan pärjätä niillä mitä sulla on ja sitten hankkii varusteet takasin tai ostaa uudet että jatkossa ei pääse käymään yhtä huono mäihä. Mutta onneks on meisseli
saitko muuten viime yönä.....
unta?
Ton vuoksi aikanaan piti suunnittelemani juhannusvaatemallisto, johon kuuluu sepaluksettomat housut.
Rakas, kun tekniikan kanssa tulee ongelmia, itsenäisen yrittämisen jälkeen luetaan ohjekirja. Jos siitä ei oo apua, soitetaan sihen puljuun mistä on mööpelinsä ostanut, niin ne osaa neuvoa miten toimitaan jatkossa, eikä lähetä suoraan telkkarin tai muun vempeleen kanssa ajelemaan mihinkään. Sitten vasta lähetään vaihto- tai palautusreissulle jos on tarvetta. Tai niin mää ainakin teen.On siinä takuuta vielä jäljellä.Ärsyttää vaan lähtee raahaa sitä yli 50km päähän ja miten se homma sitten menee,antaako ne uuden vai korjaavatko ton .Jos siinä onkin joku asetus pielessä ni nehän nauraa mulle.Oon repiny johtoi seinästä ja palauttanut tehdasasetuksii ja virittäny kanavat uudelleen mut silti suurinosa kanavista takkuilee äänen ja kuvan kanssa.
:ashamed: en mää oo tälläsii ikinä joutunu hoitaa kun exä tälläset asiat hoiti ja nyt kun ollu itekseen niin kaikki pitää opetella ite. Ihme että näinkin kauan oon omin nokkineni pärjänny mutta nyt tuli tenkkapoo. Siitä ohjekirjasta mitään apua ollu...eikä veljestäkään. Mä ees tunne ketään keneltä kysyy...tai no ois tos yks jannu mutta kun en viitti siltä kysyy et osaisko auttaa luulee vielä että olen kiinnostunut.Rakas, kun tekniikan kanssa tulee ongelmia, itsenäisen yrittämisen jälkeen luetaan ohjekirja. Jos siitä ei oo apua, soitetaan sihen puljuun mistä on mööpelinsä ostanut, niin ne osaa neuvoa miten toimitaan jatkossa, eikä lähetä suoraan telkkarin tai muun vempeleen kanssa ajelemaan mihinkään. Sitten vasta lähetään vaihto- tai palautusreissulle jos on tarvetta. Tai niin mää ainakin teen.
Siinäpä se ilta sitten mukavasti menee ajellessa paikasta a paikkaan b ja sieltä paikkaan c.On tonne sataviiskyt. Mutta ensin tarttee lähteä päinvastaiseen suuntaan noutamaan autoa. Kyllä mulla kaikenlaisia varusteita ja työkaluja on, mutta en mä niillä tässä poikamiesboxissa mitään tee. Sen vuoksi niitä mulla täällä ei olekaan.
En saanut viime yönä
...untakaan
Jospa tänä yönä sais?
Joo. Anna sille piiskaa. Ja ota valokuvia tilanteesta. Lääh.Siinäpä se ilta sitten mukavasti menee ajellessa paikasta a paikkaan b ja sieltä paikkaan c.
Vai eksy masa matkallansa taas...kyllä mun tarvii nyt antaa piiskaa sille kun ei totellu vaikka käskin sen sinne.
Eiks siinä jannussa ole riittävästi tuoksuteltavaa?:vampire::ashamed: ... Mä ees tunne ketään keneltä kysyy...tai no ois tos yks jannu mutta kun en viitti siltä kysyy et osaisko auttaa luulee vielä että olen kiinnostunut.
Elä sitten tankkaa Terraa, tulee piikki!On tonne sataviiskyt. Mutta ensin tarttee lähteä päinvastaiseen suuntaan noutamaan autoa. Kyllä mulla kaikenlaisia varusteita ja työkaluja on, mutta en mä niillä tässä poikamiesboxissa mitään tee. Sen vuoksi niitä mulla täällä ei olekaan.
En saanut viime yönä
...untakaan
Jospa tänä yönä sais?
Neiti on hyvä ja soittaa siihen puljuun josta on töllönsä ostanut, ja kertoo että siinä on vikaa, ja puhelimeen vastaava henkilö todennäköisesti kertoo kuinka sun kuuluu toimia joko töllön korjauttamiseksi tai vaihtamiseksi uuteen.:ashamed: en mää oo tälläsii ikinä joutunu hoitaa kun exä tälläset asiat hoiti ja nyt kun ollu itekseen niin kaikki pitää opetella ite. Ihme että näinkin kauan oon omin nokkineni pärjänny mutta nyt tuli tenkkapoo. Siitä ohjekirjasta mitään apua ollu...eikä veljestäkään. Mä ees tunne ketään keneltä kysyy...tai no ois tos yks jannu mutta kun en viitti siltä kysyy et osaisko auttaa luulee vielä että olen kiinnostunut.
Ois varmaan...jollekkin toiselle. Se taitaa olla vähän ihastunut(sanonut ainakin näin monta kertaa niin mulle kuin eräälle toisellekkin) tai jotain minuun joten en viittis millään antaa mitään singnaaleja sinnepäin. Mutta kun kuitenkin nähään usein ni miksikäs sitä ei vois kysyy neuvoo mut sit taas en haluis sitä tänne kutsuu kun sitten ainakin kuvittelee jotain.Vähän sekava juttu muutenkin.Eiks siinä jannussa ole riittävästi tuoksuteltavaa?:vampire:
Näin täytyy sitten kai toimia...mä vaan inhoon kaikkee tälläsii kun ikinä koskaan mikään laite mikä mulle tulee ei toimi,ei ikinä! aina joku perjantai tai maanantai kappale osuu mun kohalle.Neiti on hyvä ja soittaa siihen puljuun josta on töllönsä ostanut, ja kertoo että siinä on vikaa, ja puhelimeen vastaava henkilö todennäköisesti kertoo kuinka sun kuuluu toimia joko töllön korjauttamiseksi tai vaihtamiseksi uuteen.
Meillä hajos mikro muutaman kuukauden käytön jälkeen, ja käytiin kuitin kanssa palauttamassa niin se vaan anto suoriltaan uuden mikron tilalle.
mikä piikki?Elä sitten tankkaa Terraa, tulee piikki!
Mikäs vika siinä jannussa on, kun et signaaleja halua sille lähettää?Ois varmaan...jollekkin toiselle. Se taitaa olla vähän ihastunut(sanonut ainakin näin monta kertaa niin mulle kuin eräälle toisellekkin) tai jotain minuun joten en viittis millään antaa mitään singnaaleja sinnepäin. Mutta kun kuitenkin nähään usein ni miksikäs sitä ei vois kysyy neuvoo mut sit taas en haluis sitä tänne kutsuu kun sitten ainakin kuvittelee jotain.Vähän sekava juttu muutenkin.
Joskus oli joku mainos missä papparainen tankkaili mopoa, toinen huutaa että "älä tankkaa Terraa, tulee piikki" Ilmeisesti halus sanoa että tehot nousee liikaa sillä bensalla..mikä piikki?
Nytten on hyvä aika opetella Ja kaikille niitä maanantaikappaleita sattuu, höpsö :kiss:Näin täytyy sitten kai toimia...mä vaan inhoon kaikkee tälläsii kun ikinä koskaan mikään laite mikä mulle tulee ei toimi,ei ikinä! aina joku perjantai tai maanantai kappale osuu mun kohalle.
No en oo sillä tavalla oikeen kiinnostunut siitä. Ja meillä on yhteisiä tuttuja,läheisiä sellaisia niin senkään takia halua "sotkeentua". Johan se ekan kerran joskus 10-11 vuotta sitten sano olevansa ihastunut ja viimeks sano viime kuussa saman.ennen ei tarvinnu "pelätä" että se sen kummemin lähestyis mutta nyt ollaan ekaa kertaa 10vuoteen yhtä aikaa sinkkui ja johan se on yrittäny lähestyy...tekosyillä...joten tutuu et sit jos meen kysyy neuvoo ni kuvittelee jotain et mullakin ois tekosyy.Mikäs vika siinä jannussa on, kun et signaaleja halua sille lähettää?
mää voin ehkäpä tulla mutta en vielä...mua ei nukuta viel ehkä masa otti munki unet ja toi sinne.Hyvää yötä.
Jos unikamu löytyy, niin kömpiköön viekkuun niin hissunkissun, ettei herätä meikäläistä.
Matti Nukkunen tuli. Se tuli tänään tommoisella nostolavalla ja ilmeisesti sillä partsin ovesta sisään.:wave:
Ja mä olin ennen se neropatti näissä jutuissa,asensin kaikki vempeleet ja nyt en osaa enää mitään:O Siis ääni ja kuva pätkii,kuva on sellanen pikselimäinen ja sama ohjelma voi olla monella kanavalla,ylen kanavat sub ja teema ym ei näy mut sit fox ja liv ja ava näkyy ainakin yleensä ja ylen hd kanava. Ja kun laitan telsun päälle niin kuuluu vaan ääni muttei näy kuvaa.Joskus auttaa hetkeks kun vatää johdot seinästä muttei muuten ja olen tosiaan virittäny kanavat uudelleen ja tehdasasetukset laittanu takas ym mut mikään ei auta.Nytten on hyvä aika opetella Ja kaikille niitä maanantaikappaleita sattuu, höpsö :kiss:
Mitä se töllö muuten tekee, kun se kerta temppuilee?
Muih!moicca :flower:
eikä tartte tulla ees lähelle että hoksaa tuoksunMuih!
:kiss: *nuuhkuttelee*