No just joo,löysin puhelinlaskun jonka eräpäivä ollu jo viime viikolla ja kun yritin mennä maksamaan niin ei tunnusluku ja järjestysnumero täsmää,ei yksikään mee yhteen:headwall: Mikäs siinä sitten on?!
joku häiriö ehkä jossain?No just joo,löysin puhelinlaskun jonka eräpäivä ollu jo viime viikolla ja kun yritin mennä maksamaan niin ei tunnusluku ja järjestysnumero täsmää,ei yksikään mee yhteen:headwall: Mikäs siinä sitten on?!
hyvähän se on että uni maistuuOho, tulipas nukuttua..
ON joo, mulle pitkään nukkuminen vaan aiheuttaa sen että turhaudun kun menee päivä "hukkaan", ja koko päivä menee ihan sumussa ja tuntuu ettei herää ollenkaan.hyvähän se on että uni maistuu
senhän se kyllä tekee : /ON joo, mulle pitkään nukkuminen vaan aiheuttaa sen että turhaudun kun menee päivä "hukkaan", ja koko päivä menee ihan sumussa ja tuntuu ettei herää ollenkaan.
Naiset OVAT outoja otuksia.Haluaaks joku tulla tänne ja tuoksuu mieheltä...mä haluisin niin nuuhkia
Ota rennosti ja loikoile ja lue vaikka kirjaaVoi apua taijan tylsistyä kuoliaaks...mies vaan jauhaa koneella, lapset pihalla kavereineen ja mie en nyt osaa vaan olla enkä tehdä mitään. Pitääkö mennä vaikka tiskaamaan sit?|O
Naiset OVAT outoja otuksia.
Onneks et sanonut et MÄ olen outo
:-DNaiset OVAT outoja otuksia.
Eiks ookkin..ei muutakun rupeet lukee alusta asti niin tiedät mikä on meininkiAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää;28732421:Mutta tää on kyllä todella piiiitkä ketju jo!opcorn:
Mää voin suihkia itteni mp.n suihkutettavalla dödöllä ja tulla sinne haisemaanHaluaaks joku tulla tänne ja tuoksuu mieheltä...mä haluisin niin nuuhkia Ohi meni niin hyväntuoksunen mies että oisin voinu leijuu sen perässä,en edes kiinnittäny huomioo minkä näkönen oli tai mitään kun se tuoksu oli niin ihana*nuuh* On se vaan kiva jos mies tuoksuu hyvältä toisaalta pieni hien hajukin on aika hyvä sellane mikä ei ole väkevä eikä pistävä vaan sellanen "lempee" jos niin nyt voi hiestä sanoa.
Täh??? Voita pannulle, jämät kaapista paistumaan ja pari kananmunaa päälle, niin sapuskalla on nimikin. Sitä kutsutaan pyttipannuksi. Asiankannattajan erikoisherkkua. Namslurp. :snotty:Nyt on kyllä sen verta sohellusruokaa etten kehtaa ruutikselle ainakaan mainita sehän sais hepulin Kaikkea sekasin mitä jämiä kaapista löytykin. Mahdanko itekkään tuota syödä
Äläs ny hulluja puhu. Naisten homma on tuoksua kukkasilta ja lämpöiseltä iholta ja hiuksissa semmoinen meren, lehtimetsän ja vuori- ilman tuoksun sekoitus.Mää voin suihkia itteni mp.n suihkutettavalla dödöllä ja tulla sinne haisemaan
ja sitten muhun iskee himo niin mitäs sitten mää oon kuitenkin täysheteroMää voin suihkia itteni mp.n suihkutettavalla dödöllä ja tulla sinne haisemaan
en oo kyllä koskaan tuollaselta tuoksunu....oiskohan niiku pitäny?Äläs ny hulluja puhu. Naisten homma on tuoksua kukkasilta ja lämpöiseltä iholta ja hiuksissa semmoinen meren, lehtimetsän ja vuori- ilman tuoksun sekoitus.
Miesten homma taas on haista sopivassa suhteessa hieltä, moottoriöljyltä ja märältä koiralta.