ohoViuhahtaa palstalla.
No niinpä..oot kuitenkin päätynyt parikin kertaa siunattuun tilaan
kuin ihmeen kaupalla
jaa onks siel sit valoisaa?lähe Lappiin
Liian vikkelä viuhahdus.Viuhahtaa palstalla.
Juu, saa sen lukkoonEiks teillä saa kylppärin ovea lukkoon?
"Isi tulee nyt pesemään äitin selän"!
onjaa onks siel sit valoisaa?
huomiselle näyttäis tänne vain +16Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28729890:Täällä ainakin. Yhtäkkiä taivaalle ilmesty synkät pilvet ja jumalaton tuuli,kohta kuiteski sataa vettä ku esterin peräpäästä. Mua ei tuo pimeys muuten haittaa ku kynttilän valo on niin ihana :heart: ( mutta lämmintä pitääs aina olla vähintään +25 )
Soittoaika tuli ja meni,huomenna uus yritys. Jos ne nyt vaikka tällä kertaa mut huolis tuonne julkiselle,mut jos ei aikaa heru täytyy hakee sit lähete yksityiseltä.huomiselle näyttäis tänne vain +16
soititko sinne lääkäriin?
asiasta kukkaruukkuun missähän morrigan vallan on?
toivotaan että pääsisit julkiselleAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28729953:Soittoaika tuli ja meni,huomenna uus yritys. Jos ne nyt vaikka tällä kertaa mut huolis tuonne julkiselle,mut jos ei aikaa heru täytyy hakee sit lähete yksityiseltä.
Niinpä,tulis se ainakin halvemmaksi Mä oon vaan jo alkanu ajatteleen et mun nimen kohdalla lukee "ei aikoja" , sen verran ääliömäistä toimintaa ollu niillätoivotaan että pääsisit julkiselle
Kunhan muistat että tuo ei toimi ehkäisynä :attn:Uijui kyllä mulle vaan passais tai no vedän pikkusen takas...arkiaamusin ei oikeen kerkee kun herätys 05.15-5.30 mutta muuten joo.Vaikka keskellä yötä kunhan kerkee pari kolme tuntii nukkua.
Miehille on keksitty varma ehkäisymenetelmä.Kunhan muistat että tuo ei toimi ehkäisynä :attn:
ei taida tepsiä ihan kaikkiin :saint:Miehille on keksitty varma ehkäisymenetelmä.
Urheiluruutu. 24/7
ei taida tepsiä ihan kaikkiin :saint:
No mut kato tän takia on keksitty makuuhuonetelkkari ja doggystyle. Ja vaimo voi siinä samalla kirjottaa kauppalistaa ni ei mee senkään aika hukkaan.Miehille on keksitty varma ehkäisymenetelmä.
Urheiluruutu. 24/7
kyllä äiti:ashamed:Kunhan muistat että tuo ei toimi ehkäisynä :attn:
Se on se, missä mies läähättää ja kerjää ja vaimo kääntyy kyljelleen ja leikkii kuollutta....doggystyle...
Voihan se joskus nuinki käyväSe on se, missä mies läähättää ja kerjää ja vaimo kääntyy kyljelleen ja leikkii kuollutta.
Tassahan mina!huomiselle näyttäis tänne vain +16
soititko sinne lääkäriin?
asiasta kukkaruukkuun missähän morrigan vallan on?
:wave:Tassahan mina!