The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Menipä vähän myöhään lasten nukkumaanmeno mutta nyt ovat sängyissään, syötettyinä ja pestyinä :)

Mistä Asiankannattaja oikeen revit noi kaikki jutut?
Miulle muuten toimis tuo kalastuslupahommeli..puol kuudelta jos aamulla jotain ehdoteltais niin potkaisisin..en oo aamuihminen millään tavalla :)
Uijui kyllä mulle vaan passais:p tai no vedän pikkusen takas...arkiaamusin ei oikeen kerkee kun herätys 05.15-5.30 mutta muuten joo.Vaikka keskellä yötä kunhan kerkee pari kolme tuntii nukkua.
 
Tänään tulee J.Karjalaista 23.05

Suomen rakastetuimpiin laulaja-lauluntekijöihin lukeutuva J. Karjalainen palasi Et ole yksin -albumin myötä amerikansuomalaisten laulujen maailmasta takaisin rockbändin keulakuvaksi. Mukana J. Karjalaisen haastattelu.
 
Exrouva aikanaan laati ilmoituksen...

Myydään, vaihdetaan tai lahjoitetaan vähänkäytetty, hieman alle viisikymppinen mies. Tottelee, jos tottelee nimeä Asiankannattaja. Kulutus noin laatikko olutta/viikko, lisäksi lenkkimakkaraa ja pitsaa. Ei kasviksia. Aamuisin käynnistysvaikeuksia ja toisinaan tahtoo ryyppy jäädä päälle. Toisinaan pitää kummallista meteliä. Savuttaa melko pahasti. Ei kovin siisti, mutta suhteellisen hyvätapainen ja lapsiystävällinen.
Halvalla lähtee ja työkalut saa kaupan päälle.
Vastaukset toimitukseen nimim "hieman väsynyt vaimo".
 
Exrouva aikanaan laati ilmoituksen...

Myydään, vaihdetaan tai lahjoitetaan vähänkäytetty, hieman alle viisikymppinen mies. Tottelee, jos tottelee nimeä Asiankannattaja. Kulutus noin laatikko olutta/viikko, lisäksi lenkkimakkaraa ja pitsaa. Ei kasviksia. Aamuisin käynnistysvaikeuksia ja toisinaan tahtoo ryyppy jäädä päälle. Toisinaan pitää kummallista meteliä. Savuttaa melko pahasti. Ei kovin siisti, mutta suhteellisen hyvätapainen ja lapsiystävällinen.
Halvalla lähtee ja työkalut saa kaupan päälle.
Vastaukset toimitukseen nimim "hieman väsynyt vaimo".
jään ihmettelemään että mikä piru senkin väsytti...
 
IhanaValo
no millonkas sun optimiaikas on?
Hmm..no yleensä silleen illalla kun lapset on jo nukkumassa mut ei liian myöhään että oon ite jo liian väsyny. Tällä hetkellä tuntuis olevan viimeset hetket menossa, paitsi että mies on töissä joten pitää käydä vaan nukkumaan :)

Aamullakin kävis mutta niin että oon itekseen heränny, enkä siis ole enää niin hirmu väsynyt. Paitsi että lapset, ne on aina ennen minuu hereillä...

Että vaikeeta on..melkein säälittää mieheni puolesta :LOL:
 
Hmm..no yleensä silleen illalla kun lapset on jo nukkumassa mut ei liian myöhään että oon ite jo liian väsyny. Tällä hetkellä tuntuis olevan viimeset hetket menossa, paitsi että mies on töissä joten pitää käydä vaan nukkumaan :)

Aamullakin kävis mutta niin että oon itekseen heränny, enkä siis ole enää niin hirmu väsynyt. Paitsi että lapset, ne on aina ennen minuu hereillä...

Että vaikeeta on..melkein säälittää mieheni puolesta :LOL:
oot kuitenkin päätynyt parikin kertaa siunattuun tilaan

kuin ihmeen kaupalla

öitä :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä