The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
p@ula
Mulleppa tulee tänää!!!!

Tällänen täyttösäiliö


Ja tällänen

Mitäs ne ovat? paljonko maksaa?

Laitoin sulle vastausta toisaalle:
http://kaksplus.fi/threads/oehoeoeoeoehhh-hehhh.2459052/

Kato nyt se E536 et ei oo kaapissa missään paketissa. Se yskittää, koska siinä on syanidia! Vanhassa kirjassa Ilmasuojelu peruskirja vuodelta 1941, toim. Aarne Sihvo... lukee jotain mut jostain muualta olen lukenut, että sen yliannostusoire on yskä. Ja onhan se: puoli tuntia saa kakoa, jos syö sellaista, missä sitä on ja limaa kertyy nieluun. Maldon-suolasta ei tule mitään vaivaa, mut voihan sitä olla jossain muussa... en tiedä, kun olen kohta 10 vuoden ajan ohittanut sellaiset tuotteet.

Miten tuota käytetään? Joko tuli? Vastaa tuonne toiselle puolelle, niin minäkin löydän. Kiitos!
 
Oon ihmetelly miks mun käsivarsissa on mustelmia enkä oo keksiny niille mitään selitystä. Mut nyt keksin. Mää puristan kättäni nukkuessa ko nään painajaisia, hoksasin ko tänä aamuna oli jääny kunnon painaumat ja sormenjäljet olkavarteeno_O
 
Oon ihmetelly miks mun käsivarsissa on mustelmia enkä oo keksiny niille mitään selitystä. Mut nyt keksin. Mää puristan kättäni nukkuessa ko nään painajaisia, hoksasin ko tänä aamuna oli jääny kunnon painaumat ja sormenjäljet olkavarteeno_O
Nyrkkeilyhanskat käteen yöksi :D

Siinäkin tapauksessa hyötyä että painajaisen pääroolissa on ämpäri
 
Oispa kiva tietää, mun ois tarkotus lähtiä porukoille viikonlopuksi poikasen kanssa, ja jos ei linkka kulje, niin joudun pummimaan kyytiä ja ajattamaan rakasta äitiäni toistasataa kilometriä.
Kuulemma ainaki matkahuolto on vielä epävarma eikä tänää jossain välis ollu myyty lippuja perjantaille. Mut nyt pitäs kai tän tai huomise päivä aikan selvitä enemmä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä