The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää kävinki tekemään ruokaa ihan yllättäin. Keitin ohraa ja riisiä, paistoin sipulia, kukkakaalia ja auringonkukkaleipää, sit viel vähä porkkanaa ja kurkkua sekaan niin :p Laitoin samalla kikherneitä marinoitumaan huomiseks: öljyä, etikkaa, chiliä, valkosipulinkynsiä ja savupaprikaa.

Huomenna jatkuu kupiravittuuntuminen :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
IhQ
Huomenta!

Joo toi niska..en tiä mikä siinä on, tuntuu niinku nikamat olis välillä niin jumissa tai jotain että sattuu ja sit tosiaan kuuluu naks kun yrittää venytellä tms. En oo erikseen käyny sen takia hierojalla, enkä taida uskaltaakaan ettei ainakaan pahemmaks menis.
Ei oo koko aikaa ees kipee, väärät liikkeet aiheuttaa.

@krut , melkeen arvas mitä meinaat ehdottaa....haittaako jos laitan siut estolistalle, ainakin siksi aikaa kun frukrut on pois maisemista?
 
Huomenta!

Joo toi niska..en tiä mikä siinä on, tuntuu niinku nikamat olis välillä niin jumissa tai jotain että sattuu ja sit tosiaan kuuluu naks kun yrittää venytellä tms. En oo erikseen käyny sen takia hierojalla, enkä taida uskaltaakaan ettei ainakaan pahemmaks menis.
Ei oo koko aikaa ees kipee, väärät liikkeet aiheuttaa.

@krut , melkeen arvas mitä meinaat ehdottaa....haittaako jos laitan siut estolistalle, ainakin siksi aikaa kun frukrut on pois maisemista?
ei tulis mieleenkään käydä ehottelemaan mtn
 
Huomenta!

Joo toi niska..en tiä mikä siinä on, tuntuu niinku nikamat olis välillä niin jumissa tai jotain että sattuu ja sit tosiaan kuuluu naks kun yrittää venytellä tms. En oo erikseen käyny sen takia hierojalla, enkä taida uskaltaakaan ettei ainakaan pahemmaks menis.
Ei oo koko aikaa ees kipee, väärät liikkeet aiheuttaa.

@krut , melkeen arvas mitä meinaat ehdottaa....haittaako jos laitan siut estolistalle, ainakin siksi aikaa kun frukrut on pois maisemista?
Kannattasko kävästä lekurissa? Saat relaksantteja ja ohjeita mitä voi tai ei voi tehdä. Yksi apu vois olla myös lämpö, kauratyyny mikroon ja niskaan
 
Perjantaita odotellessa ruutiksenkin kandeis keskittyä sarjakuviin.
Jos saan villisti veikata niin Milo Manaran tuotanto on hyvinkin kiinnostavaa laatua. Kiinnostaa minuakin. Osaa piirtää kirkkoveneen just eikä melkein. Toki tuotannossaan on muutakin kuin kirkkoveneet. Sen vuoksi sitä kutsutaan taiteeksi.
 
Huomenta!

.haittaako jos laitan siut estolistalle, ainakin siksi aikaa kun frukrut on pois maisemista?
Mun taas tekis mieleni pistää estolistalle kaikki harmaat huutelijat. Se vaan ei onnistu vaikka sillä konstilla koko palsta näyttäis huomattavasti siistimmältä.
Ainuttakaan rekattua nimimerkkiä mä en sulje pois koska jokaisella on oma tarinansa kerrottavana ja se saattaa olla hyvinkin arvokas.

Jos ruutiksen sulkee pois niin siin saattaa menettää muutaman pimppajutun... mut siin menettää myös sen jutun milloin hän puhuu asiaa ja on ainoo oikea neuvoja.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Mjaa. Kello on kohta yhdeksän. Tämä päivä menee nurkkabaarissa.

Ennen suunnatonta paheksuntaa...
... jos olet noin viiskymppinen nainen jolla on oma tahto ja omia ajatuksia, niin älä kysy miksi olen nurkkabaarissa. Kysy itseltäsi miksi et hae minua sieltä pois.
 
IhQ
Mun taas tekis mieleni pistää estolistalle kaikki harmaat huutelijat. Se vaan ei onnistu vaikka sillä konstilla koko palsta näyttäis huomattavasti siistimmältä.
Ainuttakaan rekattua nimimerkkiä mä en sulje pois koska jokaisella on oma tarinansa kerrottavana ja se saattaa olla hyvinkin arvokas.

Jos ruutiksen sulkee pois niin siin saattaa menettää muutaman pimppajutun... mut siin menettää myös sen jutun milloin hän puhuu asiaa ja on ainoo oikea neuvoja.
No joo, useamman harmaan olisin laittanut estoon jo jos voisin.
Yksi rekattu nimimerkki on estossa, se ei oo ruutis.
Eikä miulla muuten ole mitään häntä vastaan, joskus ei vaan jaksas juurikin niitä juttuja.
 
Mjaa. Kello on kohta yhdeksän. Tämä päivä menee nurkkabaarissa.

Ennen suunnatonta paheksuntaa...
... jos olet noin viiskymppinen nainen jolla on oma tahto ja omia ajatuksia, niin älä kysy miksi olen nurkkabaarissa. Kysy itseltäsi miksi et hae minua sieltä pois.
Kysyin. Vastaus oli ettei aakoon nurkkabaarissa istuminen kuulu narttuselle pennin vertaa.
 
Huomenta!

Joo toi niska..en tiä mikä siinä on, tuntuu niinku nikamat olis välillä niin jumissa tai jotain että sattuu ja sit tosiaan kuuluu naks kun yrittää venytellä tms. En oo erikseen käyny sen takia hierojalla, enkä taida uskaltaakaan ettei ainakaan pahemmaks menis.
Ei oo koko aikaa ees kipee, väärät liikkeet aiheuttaa.

melkeen arvas mitä meinaat ehdottaa....haittaako jos laitan siut estolistalle, ainakin siksi aikaa kun frukrut on pois maisemista?
Tuo estolista :D

Kuten pitsikin tuossa jo sanoi niin kyllähän sitä lääkärissä kannattaisi käydä jos silloin tällöin kuitenkin vaivaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä