kiillottelin tosiaan eilen sädekehäni dremelillä ja hiontapastallaLuulin jo että Helsingissä meinaa paistaa aurinko mutta sehän on ruutiksen sädekehä joka kirkastaa päivän!
kyllä pitäs kiiltää
kiillottelin tosiaan eilen sädekehäni dremelillä ja hiontapastallaLuulin jo että Helsingissä meinaa paistaa aurinko mutta sehän on ruutiksen sädekehä joka kirkastaa päivän!
Mitäs ne ovat? paljonko maksaa?Mulleppa tulee tänää!!!!
Tällänen täyttösäiliö
Ja tällänen
Ostaria? No, ei ole. On siellä kävelykatu (lyhyt sellainen) ja liikkeitä sen varralla.Päivää
Onko tammisaaressa mitään ostaria tms. pariksi tunniksi? Olen matkalla sinne.
Ei sentään hampaanjälkiä?Oon ihmetelly miks mun käsivarsissa on mustelmia enkä oo keksiny niille mitään selitystä. Mut nyt keksin. Mää puristan kättäni nukkuessa ko nään painajaisia, hoksasin ko tänä aamuna oli jääny kunnon painaumat ja sormenjäljet olkavarteen
Nyrkkeilyhanskat käteen yöksiOon ihmetelly miks mun käsivarsissa on mustelmia enkä oo keksiny niille mitään selitystä. Mut nyt keksin. Mää puristan kättäni nukkuessa ko nään painajaisia, hoksasin ko tänä aamuna oli jääny kunnon painaumat ja sormenjäljet olkavarteen
Sitten on silmä mustana aamullaNyrkkeilyhanskat käteen yöksi
Siinäkin tapauksessa hyötyä että painajaisen pääroolissa on ämpäri
Ei sentään. Yläasteella yks kaveri oli kyl haukannu itteensä käteen unissaan. Oli jälki ihan sen näkönen ko olis yrittäny haukata palan irti.Ei sentään hampaanjälkiä?
Ämpäri indeed. Täytyy varmaan alkaa nukkumaan ananas kainalossa.Nyrkkeilyhanskat käteen yöksi
Siinäkin tapauksessa hyötyä että painajaisen pääroolissa on ämpäri
Anoppi haluaa välttämättä viedä mut lounaalle koska mulle on ihan hirveesti vaivaa viedä hänet kauppaan jonne menisin joka tapauksessa.Olin töissä tänään ihan liian aikaisin. Onneksi kohta saa ruokaa ettei vallan näivety.
ei taida vielä olla tietoa että mihin kaikkeen miekkari oikein vaikuttaaOnko bussiliikenne pysähdyksissä perjantaina sen mielenilmauksen takia, siis muuallakin kuin pk-seudulla?
Oispa kiva tietää, mun ois tarkotus lähtiä porukoille viikonlopuksi poikasen kanssa, ja jos ei linkka kulje, niin joudun pummimaan kyytiä ja ajattamaan rakasta äitiäni toistasataa kilometriä.ei taida vielä olla tietoa että mihin kaikkeen miekkari oikein vaikuttaa
tietäsköhän ne matkahuollon tytötOispa kiva tietää, mun ois tarkotus lähtiä porukoille viikonlopuksi poikasen kanssa, ja jos ei linkka kulje, niin joudun pummimaan kyytiä ja ajattamaan rakasta äitiäni toistasataa kilometriä.
No voi himputtilainen. Tosiaan unohdin mainita, että kyseinen naarasotus saisi olla sukupuoleltaan sinkku.Kysyin. Vastaus oli ettei aakoon nurkkabaarissa istuminen kuulu narttuselle pennin vertaa.
Kuulemma ainaki matkahuolto on vielä epävarma eikä tänää jossain välis ollu myyty lippuja perjantaille. Mut nyt pitäs kai tän tai huomise päivä aikan selvitä enemmä.Oispa kiva tietää, mun ois tarkotus lähtiä porukoille viikonlopuksi poikasen kanssa, ja jos ei linkka kulje, niin joudun pummimaan kyytiä ja ajattamaan rakasta äitiäni toistasataa kilometriä.
HuomasinOstaria? No, ei ole. On siellä kävelykatu (lyhyt sellainen) ja liikkeitä sen varralla.
Huomasin
Meniskö huurteiselle
Tulin just nurkkabaarista pois.Huomasin
Meniskö huurteiselle