Iltaa!
Huomenna mulla alkais sitten työt . Olisin voinut huilata pidempäänkin
Huomenna mulla alkais sitten työt . Olisin voinut huilata pidempäänkin
Ei JukkaPojasta ole Arskalle vastusta sitten mitenkään. Arskalle pärjää vain Mustanaamio ja TexWiller.Ysiltä tulee Jukka Poikaa, sipsejä ei ole
Valitsen silti Jukka PojanEi JukkaPojasta ole Arskalle vastusta sitten mitenkään. Arskalle pärjää vain Mustanaamio ja TexWiller.
Outo miesmakusi on asia jolle en voi mitään.Valitsen silti Jukka Pojan
Täytyy kokeillaYllättävän moni cd tai dvd lähtee käyntiin pesemällä.
Toisin kuin vinyylien putsaus (jossa harjataan urien suuntaan) noi digilevyt putsataan just keskeltä reunaan hieromalla. Tippa vaik astianpesuainetta ja vesihanan alla sormella hieroen ja kuivaus talouspaperiin, niin saattaapi toimia. Monet nimittäin toimii.
Jos ei toimi, niin ... levy joka ei toimi autosoittimessa tai kotilevysoittimessa saattaa ihan mainiosti toimia tietokoneen cd- asemassa, jolloin siitä voi polttaa varmuuskopion, joka sit saattaa toimia siinä kotilevarissakin.
Nääh, ei mua kiinnosta nyrkkeilyelokuvat.Outo miesmakusi on asia jolle en voi mitään.
tosta rooken kellystä voi ottaa oppiaHaukutut pöksyt tulivat jäädäkseen - tähdet näyttävät, kunka legginsejä käytetään tyylillä
- Legginsit ja treenivaatteet eivät ole vain trendi, vaan massaliike, Huffington Postin muotitoimittaja kirjoittaa. Ilmiöstä kertovat myös rajusti nousseet myyntitilastot.
Myyntitilastoja tutkineen Editdin mukaan liikunnan harrastaminen ei ole välttämättä lisääntynyt, mutta mukavien ja toimivien vaatteiden suosio kasvaa kohisten. Legginsit ja joogapöksyt kelpaavat myös työvaatteiksi.
Varmin tapa on yhdistää legginseihin pitkä yläosa. Rohkeat antavat muotojensa näkyä.
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015082920264569_iq.shtml
Nih.
Peppukotosta rooken kellystä voi ottaa oppia
Varmaan siten kun ne on "tähtien" päälläMä en kyllä hoksannut, miten noi "tähtien tyylillä" kuvat eroaa kenenkään leggarivaatetuksesta.
Ihan tavallisia pöksyjä ja paitoja niiden kanssa.
värille on se ja samaPeppuko
Legginssit oli turhan kirjavat.
Eli siis ilman pöksyjä ois ollut pare? Se niistä tyylikkäistä vaatteista siis.värille on se ja sama
formu ratkasee
Sattuiko jonnekin?Iltaa! Kyllä liikunta on hauskaa jurputusta ja jupinaa.
Jos peppu on söpö, niin on samantekevää millä sen verhoilee.Peppuko
Legginssit oli turhan kirjavat.
Moneenkin paikkaan, mutta ei se mitään. Tiukkatrikoiset nuoret mimmit siinä mun edessä veti sellaisella apinanraivolla liikkeitä, että alkoi nolottaa oma haparointi. Entinen astangajoogaaja ei mitenkään pärjännyt, nyyh. Olin huono.Sattuiko jonnekin?
Tuolla peballa kelpaisi jo nakata moiset pöksyt poisvärille on se ja sama
formu ratkasee
Niinpä niinvärille on se ja sama
formu ratkasee
Parin kuukauden päästä sujuu jo paremminMoneenkin paikkaan, mutta ei se mitään. Tiukkatrikoiset nuoret mimmit siinä mun edessä veti sellaisella apinanraivolla liikkeitä, että alkoi nolottaa oma haparointi. Entinen astangajoogaaja ei mitenkään pärjännyt, nyyh. Olin huono.