Veikkaisin että vituttaa vahvastiarvatkaapa että vituttaako a) lievästi vai b) vahvasti semmonen että multa varastettiin viikonlopun aikana mun rrrrakas mopottimeni
10p ja pkmVeikkaisin että vituttaa vahvasti
Törkeitä ihmisiä
10p ja pkm
Oliko se ihan vaan pihassa ettet ollut laittanut talliin vai oletko pitänyt ollenkaan tallissa?
Lainaukseen tulikin kuva
muoks. no nyt se näkyy muutenkin
Olipas huonoa tuuria kun heti viedään ulkona ollessa.normaalisti oon pitäny tallissa mutta nyt joutu olemaan pari viikkoa pihalla kun tallia tarvittiin muuhun käyttöön
sinne talliin ei tosin ole kovin hankala murtaantua
koetin kyllä pitää niin ettei näkyis tielle mutta tottapa niillä rosvoilla on hyvin tehokas tiedusteluOlipas huonoa tuuria kun heti viedään ulkona ollessa.
Tallissa kuitenkin suojassa.
Tai sitten joku on tiennyt että sulla sellainen on, paitsi jos näkyi johonkin tielle tms ja tilaisuus teki varkaan.
Niinpä tietysti.koetin kyllä pitää niin ettei näkyis tielle mutta tottapa niillä rosvoilla on hyvin tehokas tiedustelu
Mä olen paras, ei noi muut piskit ole mitäänOi, toi on hyvä leffa ...siis se koiranlutustus...toinen ihana hauvelileffa on Minä ja Marley ...että korvennutaanpas tässä koirakuumeilussa kivasti
Pystytkö sä laskuttamaan peukalonpyörittelypäivältä? Siis jos se ei o sinusta kiinni. Jos pystyt, niin pyörittele peukaloitasi rauhassa.Heii!
Työmaa kusee. Ois siis kamala kiire mutta mitään ei kuitenkaan oo silleen valmiina että me päästäis tekemään.
Garf.
Garpin maailma. Tuo ei ollut päähenkilö, vaan päähenkilön isä T.S (technical sergeant) Garp joka makasi sotilasairaalassa ja kuoli sinne. Mutta sitä ennen Garpin äiti ehti hyödyntää seisokkinsa.Mkä kirja se muuten oli missä päähenkilö (?) sanoi vain garf? Joku Irvingin?
Mitä helvettiä?? Nyt ottaa päähän sun puolesta. Kotipihastako lähti?arvatkaapa että vituttaako a) lievästi vai b) vahvasti semmonen että multa varastettiin viikonlopun aikana mun rrrrakas mopottimeni
Tuleeko liksaan ykkönen eteen vai nolla perään?tällä narttusella menee taas työkuviot uusiksi, kysyttiin oisko kiinnostusta lähtee vetämään ihan uutta yksikköä. Ei kuukkeleita saikkuineen eikä ikäviä hessuja, saan itse rekrytä tiimin
Oli kiinnostusta.
Tosin kun johtaja aloitti "mietittiin oisko sulla kiinnostusta lähteä vetämään..." Teki hirveesti mieli sanoa että lähden vetämään saman tien kun tarjoat riittävän eropaketin
Nolla perään, pilkun jälkeen saman tason hommaa kuin nykyinen eli ei vaikuta liksaan. Motivaatioon sen sijaan vaikuttaaTuleeko liksaan ykkönen eteen vai nolla perään?
Jos vaikka alkoi jopa ajatteleen sitä sun hankalampaa hakemista busseilla tai sitten ajatteli kun lastenvalvoja-aika lähestyy niin tekee nyt näin. Mistäpä voi tietää mistä nyt tuulee.Strippari on nyt tuomassa poikasta tänne ja soitteli äsken et missä kohtaa se on tulossa, sit se alko kyselee multa ajo-ohjeita. Johan on ailahtelevainen tyyppi, eka haukkuu mut pystyyn ja sit pitäis alkaa sille matkaoppaaks ko mikäki paras kaveri
Ja reipas tyttö kävi tänään ostamassa koulukirjoja. Unehtu vaan ottaa kirjalista mukaan niin en tietenkää enää muistanu mikä kirja ois pitäny hankkia. Jäi sitten ostamati Josko myöhemmin uus yritys.
Kaikkea ei aina voikaan mitata rahassaNolla perään, pilkun jälkeen saman tason hommaa kuin nykyinen eli ei vaikuta liksaan. Motivaatioon sen sijaan vaikuttaa
Jotain voi laskuttaaPystytkö sä laskuttamaan peukalonpyörittelypäivältä? Siis jos se ei o sinusta kiinni. Jos pystyt, niin pyörittele peukaloitasi rauhassa.
No just niinhän se olikinGarpin maailma. Tuo ei ollut päähenkilö, vaan päähenkilön isä T.S (technical sergeant) Garp joka makasi sotilasairaalassa ja kuoli sinne. Mutta sitä ennen Garpin äiti ehti hyödyntää seisokkinsa.
Ysiltä tulee Jukka Poikaa, sipsejä ei olePyykit pyörimässä. Ysiltä alkaa Arskaleffa. Hain sipsejä.