no voihan vattuTyöterveyslääkäri on määrännyt särkylääkettä jotta voin käydä töissä. Ei ne paljoo ole auttanut.
pitäsköhän meidän porukalla askarrella sulle uus selkäranka, tehään rautakangesta niin eipähän ainaskaan posaha välilevyt
no voihan vattuTyöterveyslääkäri on määrännyt särkylääkettä jotta voin käydä töissä. Ei ne paljoo ole auttanut.
Eikös toi ole ihan normaali käytäntö että lekurille pitäää mennä ja hakee se lappunen jos saikkea hakee. Riippuu kai työnantajastakin,meillä saa olla periaatteessa 3pv omalla ilmotuksella mutta nykysin se on vähän muuttunut ton kireen pomon takia.Saattaa antaa olla 2pv mut sit se soittelee ja kyselee mikä on vointi ja tarkkailee työntekijöitä tolla lailla.Voi määrätä millon vaan töihin jos ei ole virallista lappua.siks ite aina pyrin hakee sen virallisen vaikka olis vaan joku flunssakin,ettei sitten tarvi epäillä.Hoitaja kuitenkin voi määrätä sen 3pv myös ja sen jälkeen lekurille jos tarvii lisää saikkea. TyöpaikkakohtastaEsimies vaatii menemään lekuriin. Etten vain ole krapuloissani. Kun oli just viikonloppu.
Onneksi sain ajan terkkariin. Ei tarvitse lähteä toiselle paikkakunnalle julkisilla työterveyslääkärille.
Niin ja huomenta.
Meillä on se 3pvä ilman todistusta. En ole firmassa töissä.Eikös toi ole ihan normaali käytäntö että lekurille pitäää mennä ja hakee se lappunen jos saikkea hakee. Riippuu kai työnantajastakin,meillä saa olla periaatteessa 3pv omalla ilmotuksella mutta nykysin se on vähän muuttunut ton kireen pomon takia.Saattaa antaa olla 2pv mut sit se soittelee ja kyselee mikä on vointi ja tarkkailee työntekijöitä tolla lailla.Voi määrätä millon vaan töihin jos ei ole virallista lappua.siks ite aina pyrin hakee sen virallisen vaikka olis vaan joku flunssakin,ettei sitten tarvi epäillä.Hoitaja kuitenkin voi määrätä sen 3pv myös ja sen jälkeen lekurille jos tarvii lisää saikkea. Työpaikkakohtasta
Ja nykysin niitä krapulaisiakin on niin ihan ymmärrettävää toikin tavallaan on,muut saiken väärinkäyttäjät vaan pilaa oikeasti sairaiden "maineen".
En mäkään missään firmassa ole ja toi 3pv omalla ilmolla on mutta tosiaan ton nykysen pomon tultuu se on muuttunut että vaikka omalla saat olla sen 3pv niin kukaan ei milellään ole ilman todistusta kun toi voi määrätä töihin ja kuitenkin toisena päivänä se aina soittaa ja kysyy ja vahtaa.Helpommalla siis pääsee kun hakee aina sen lapun. Mutta näin siis meillä,en mee muitten paikkojen saikkejutuista sanomaan mitäänMeillä on se 3pvä ilman todistusta. En ole firmassa töissä.
Vai sellainen pomo. Mä soittaisin liittoon.En mäkään missään firmassa ole ja toi 3pv omalla ilmolla on mutta tosiaan ton nykysen pomon tultuu se on muuttunut että vaikka omalla saat olla sen 3pv niin kukaan ei milellään ole ilman todistusta kun toi voi määrätä töihin ja kuitenkin toisena päivänä se aina soittaa ja kysyy ja vahtaa.Helpommalla siis pääsee kun hakee aina sen lapun. Mutta näin siis meillä,en mee muitten paikkojen saikkejutuista sanomaan mitään
En mä ainakaan viitti nyt ruveta ärsyttää sitä kun ollaan nykysin kohtuu hyvis väleis kun sillon kerran annoin tulla kaiken,sen jälkeen sen asenne mua kohtaa on parantunut huimasti.Ottakoon joku muu yhteyttä liittoon jos haluaa ...mä kuitenkin haen aina vähintään hoitsulta lapun siihen 3pv jos tarviin vaikka sen sais olla ilman sitäkin.Ja jos menee yli 3päivän niin haen sen lekurilta.Pääsee helpomalla.Vai sellainen pomo. Mä soittaisin liittoon.
Voi tietääkin...moni on kypsynyt siihen monissa asioissa ja tietääkseni liiton ihmisii on työpaikallakin käynyt...en tiedä kyllä sit että mistä syystä.aika omavaltaselta kuulostaa toi yinksun pomo, tietääköhän sen esimiehet että se ei oikein malta noudattaa firman yleisiä pelisääntöjä
Liitto on sitä varten jos pomo kohtelee väärin. En suostu tuollaiseen.En mä ainakaan viitti nyt ruveta ärsyttää sitä kun ollaan nykysin kohtuu hyvis väleis kun sillon kerran annoin tulla kaiken,sen jälkeen sen asenne mua kohtaa on parantunut huimasti.Ottakoon joku muu yhteyttä liittoon jos haluaa ...mä kuitenkin haen aina vähintään hoitsulta lapun siihen 3pv jos tarviin vaikka sen sais olla ilman sitäkin.Ja jos menee yli 3päivän niin haen sen lekurilta.Pääsee helpomalla.
No ei toi nyt mun elämää haittaa kun haen sen saikkelapun aina. Mä en todellakaan rupee sitä ärsyttää nyt kun vihdoin ollaan tultu toimeen paremmin. Tuolla nyt monta kymmentä muutakin työntekijää niin kyllä kai joku voi tehä asialle jotain jos haluaa.Mä en koe tarvetta siihen ainakaan nyt.Liitto on sitä varten jos pomo kohtelee väärin. En suostu tuollaiseen.
Joo mutta jos on huonossa kunnossa niin ei paljo kävellä terkkariin.No ei toi nyt mun elämää haittaa kun haen sen saikkelapun aina. Mä en todellakaan rupee sitä ärsyttää nyt kun vihdoin ollaan tultu toimeen paremmin. Tuolla nyt monta kymmentä muutakin työntekijää niin kyllä kai joku voi tehä asialle jotain jos haluaa.Mä en koe tarvetta siihen ainakaan nyt.
Mut pakkohan sun jonnekin mennä jos työnantaja vaatii nyt sen lapun...mee taksilla ja laita lasku pomolleJoo mutta jos on huonossa kunnossa niin ei paljo kävellä terkkariin.
Onneks pystyn kävelemään.
Niin menenkin mutta en työterveyshuoltoon. Ei ole varaa taksiin.Mut pakkohan sun jonnekin mennä jos työnantaja vaatii nyt sen lapun...mee taksilla ja laita lasku pomolle
Meillä on periaatteessa 3pv omalla ilmolla mut sitten on muutamia joilta vaaditaan lappu ekasta päivästä alkaen eikä kelpaa kuin nimetyn työterveyslääkärin lappu. Nää on niitä jotka saikuttaa vähintään joka toinen viikkoEn mäkään missään firmassa ole ja toi 3pv omalla ilmolla on mutta tosiaan ton nykysen pomon tultuu se on muuttunut että vaikka omalla saat olla sen 3pv niin kukaan ei milellään ole ilman todistusta kun toi voi määrätä töihin ja kuitenkin toisena päivänä se aina soittaa ja kysyy ja vahtaa.Helpommalla siis pääsee kun hakee aina sen lapun. Mutta näin siis meillä,en mee muitten paikkojen saikkejutuista sanomaan mitään
oikeestaan se olis luottamusmiehen hommaa nostaa kissa pöydälle, varsinkin kun ongelma vaikuttaa koskevan moniaLiitto on sitä varten jos pomo kohtelee väärin. En suostu tuollaiseen.
Mä en tiedä mite meillä meee toi et pitäskö olla vaan työlääkäri...mä oon saanut käydä niin työterkkalekurilla kuin myös oman paikkakunnan....ei oo vielä ainakaan tullu sanomista.Yleensä kyl työterkkalekurilla oon käyny mut joskus kun on tosi kipee,kuumetta paljon tai joku muu ettei jaksa liikkuu niin oon käyny oman paikkakunnan tk:ssa ja kyllä se on käynyt.Ihan sama kun jos menee päivystykseen niin kelpaahan sekin lappu.Meillä on periaatteessa 3pv omalla ilmolla mut sitten on muutamia joilta vaaditaan lappu ekasta päivästä alkaen eikä kelpaa kuin nimetyn työterveyslääkärin lappu. Nää on niitä jotka saikuttaa vähintään joka toinen viikko
Niin tuo ensin. En muistanut.oikeestaan se olis luottamusmiehen hommaa nostaa kissa pöydälle, varsinkin kun ongelma vaikuttaa koskevan monia
Aika monilla työpaikoilla on nykyään tuo käytäntö, että jos saikku tulee vapaitten viereen ni tarvii aina lääkärintodistuksen. Vaikka tuntuuhan se aina hieman siltä että no muako ne nyt epäileeEsimies vaatii menemään lekuriin. Etten vain ole krapuloissani. Kun oli just viikonloppu.
Onneksi sain ajan terkkariin. Ei tarvitse lähteä toiselle paikkakunnalle julkisilla työterveyslääkärille.
Niin ja huomenta.
Tälleen meilläkin se menee.Meillä on periaatteessa 3pv omalla ilmolla mut sitten on muutamia joilta vaaditaan lappu ekasta päivästä alkaen eikä kelpaa kuin nimetyn työterveyslääkärin lappu. Nää on niitä jotka saikuttaa vähintään joka toinen viikko
Mä en osaa olla enää ilman. Niin tottunut siihen jo. Voi kattoo mitä haluaa, just silloin ku haluaa. Varsinkin Tällee 3-vuorotyöläisenä ei oo mitenkää mahdollista ees alkaa seuramaan mitään sarjaa töllöstä, ku en jaksa mitää tallennusrumbaa alkaa harrastelee..Tuli hankittua Netflix.