Kyllä se olis hakeutunu ikkunaan, on varmaan lentäny ulos jo aiemmin.kiitos vaan vierailijalle kun sait mut taas ihan hermoheikoks Pälyilen taas olkapään yli kokoajan ja en voi mennä nukkumaan.
Kyllä se olis hakeutunu ikkunaan, on varmaan lentäny ulos jo aiemmin.kiitos vaan vierailijalle kun sait mut taas ihan hermoheikoks Pälyilen taas olkapään yli kokoajan ja en voi mennä nukkumaan.
Voit sä mennä rauhassa nukkuun, kyllä se pörriäinen ois jo itestään ilmottanu jos ylipäätänsä olis asunnossa enää ...nöy vöriis siis tinkuliini, sait sen öttiäisen kalutetuksi toisaallekiitos vaan vierailijalle kun sait mut taas ihan hermoheikoks Pälyilen taas olkapään yli kokoajan ja en voi mennä nukkumaan.
Nelisenkymmentä, mut sairaanhoitaja laittaa mun kans yhdessä osan.Montas zombieta siellä on?
40! ja oot siellä suurimmaks osaks yksin niiden kanssa...eihän tollanen ole es laillista....tai jos on niin wtf??!Nelisenkymmentä, mut sairaanhoitaja laittaa mun kans yhdessä osan.
Lisää tulee kamalia haikaloja:Onko nää haihurrikaanit tehty oikeesti tosissaan ....vaikuttais et olis tehty kieli poskella
No siis sairaanhoitaja tekee osan hommista. Tää on iso osasto, mut kyllä semmonen 25-30 yhdelle on ihan normisettiä pitkäaikaishoidon yövuorossa. Akuutilla puolella tilanne tietty toinen.40! ja oot siellä suurimmaks osaks yksin niiden kanssa...eihän tollanen ole es laillista....tai jos on niin wtf??!
Okei.Silti luulis et olis työpari siinä kokoajan.No siis sairaanhoitaja tekee osan hommista. Tää on iso osasto, mut kyllä semmonen 25-30 yhdelle on ihan normisettiä pitkäaikaishoidon yövuorossa. Akuutilla puolella tilanne tietty toinen.
jospa se tk-lääkäri osais määrätä sulle jotku tropit?Esimies vaatii menemään lekuriin. Etten vain ole krapuloissani. Kun oli just viikonloppu.
Onneksi sain ajan terkkariin. Ei tarvitse lähteä toiselle paikkakunnalle julkisilla työterveyslääkärille.
Niin ja huomenta.
Nyt ei naurata. Mulla on välilevynrappeumia ja kulumia. Lauantaina alkoi helvetilliset kivut. Hyvä kun pystyn kävelemään.
Työterveyslääkäri on määrännyt särkylääkettä jotta voin käydä töissä. Ei ne paljoo ole auttanut.jospa se tk-lääkäri osais määrätä sulle jotku tropit?