The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mutta, tiiättekö mitä :)? Mä oon ihan just kohta parhaimmillani :rolleyes:..eli vaakatasossa(y)..ja hiljaisena :D

Eli mä lähden tassuttelemaan kohti unikuviani, tilauksessa on maistuvaiset ja ihunaiset hyväntuuliset unileffat että aamulla voi vaan ketturoida hereille hymy huulilla :)...

Kauniita unia sulle, sitten kun menet nukkumaan :) *pus*...ja Myttiselle sujuvaa työyötä :) *vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
IhQ
Plaah,Kylläpä ottaa päähän.. heräsin tuossa puol tuntia sitten hirmu kovaan ukkosen jyrähdykseen. Vettä sataa ropisee mut en saa unta.
Tää on niin kökköstä. Mie haluan vielä nukkuu!!!
Kahden tunnin päästä sois vasta kellokin...pöh.
 
Huomenta. Tuli kyllä nukuttua niin huonosti. Heräilin vähän väliä.

Sit soitti kellokin jo varttia vaille 7 ku tulin hakee poikia isältään, tai siis L nukkuu vielä nii hengailen täällä sen aikaa. :)

Sit kotio pakkaamaan kamat ja muutetaan äiteel täks viikoks ku ne hilpas lomareissulle. Kiva kun saa leikkiä omakotitaloasujaa hetken ja sitte isovanhemmilla on joku tuki ja turva lähellä, kun heillä alkaa jo vähän olemaan sitä sun tätä oiretta, eikä sitä enää tuossa iässä tiedä mitä eteen tulee.
 
Boobabe
Esimies vaatii menemään lekuriin. Etten vain ole krapuloissani. Kun oli just viikonloppu. :cautious:
Onneksi sain ajan terkkariin. Ei tarvitse lähteä toiselle paikkakunnalle julkisilla työterveyslääkärille.

Niin ja huomenta.
 
Fazer oli laittanu mulle sähköpostia et ne laittaa palautettaa eteenpäin tuotekehitykseen :D Haha. Vähänkö oon tyytyväinen itteeni jos ne lisää väliviivan siihen pussiin. Vaikka en kyl usko.
Sääh, millekähän sitä tänään alkais. Mul ois pari piirrustustaki kesken odottamassa et jaksaisin tehä valmiiks.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä