Voi myös litistää vaikka lehdelläampparit menee aina ikkunaan ja ne on ristuksen helppo pyytää siitä juomalasin ja paperiarkin kanssa
Voi myös litistää vaikka lehdelläampparit menee aina ikkunaan ja ne on ristuksen helppo pyytää siitä juomalasin ja paperiarkin kanssa
ei kannata tappaa kun voi yhtä hyvin heittää elävänä ulosVoi myös litistää vaikka lehdellä
Totta tuokin.ei kannata tappaa kun voi yhtä hyvin heittää elävänä ulos
..mä nappaan ampparin aina talouspaperiarkin sisään hellästi, ja päästän sen surraamaan ulos .Voi myös litistää vaikka lehdellä
Juu, olenfamipala - sä oot selkä !
...ja mitä ilmeisimmin kannatti kuitenkin lähteä ja kääntää sekä katsoa kortit ? Mukava maku jäi viikonlopusta ? No, nyt sitten kuulostelet/kuulostelette - kaikessa rauhassa vaan ...
Meillä on hämiksiä jokunen. Ne om kivojaMua ei niinkään nuo pimpiäiset pelota, mutta autas armainen jos kämpillä piileskelee hämähäkki. Kriisi!!
Jospa se lennähti ulos jo?
Hiljaa hyvää tulee (oi, pukkaa kyllä niin mummoilmauksia ), ei teillä mitään hätää ja hoppua ole . Hieno alku joka tapauksessa ihan mille vaanJuu, olen
Kannatti lähteä, todella mukava ihminen ja hyvin tultiin juttuun. Oli kiva viikonloppu kuitenkin
Joo, katsellaan tilannetta
...leija..ilmavaiva..nappi..hiljainen hiihtäjä..etujoukot..rakkaalla lapsella monta nimeäPieru
Joo, ei tässä mitään hätää tai hoppua oleHiljaa hyvää tulee (oi, pukkaa kyllä niin mummoilmauksia ), ei teillä mitään hätää ja hoppua ole . Hieno alku joka tapauksessa ihan mille vaan
Kuulemma talossa jossa on hämähäkkejä ei oo hometta. Hämpyt tulee vain terveeseen taloonhämähäkeistähän on hyötyä, kas kun ne pyytää sääskiä
silkkaa hulluutta niitä hätistää
Tuhnu vai kunnon paukkuPieru
Mä olen ja oli pahaa,pthyi!Tämän ostin tälle illalle. En ole ennen maistanut.
Tähän vielä jäitä ja vaikka tippa kirkastakin sopis joukkoonTätä tuli maistettua, oli hyvää. Ei ehkä ihan niin makeeta kuin omena ja päärynä.
Haittaisko toi :Netti oli päättänyt lakata pelittämästä. Nyt uus yritys. Ja jos ei vieläkään toimi nii sit pitää jakaa luurin netti, jos mä vaan osaan tosta älytöllöstä vaihtaa sen käytettävän yhteyden
Maistoin pienen huikallisen eikä siinä ainakaan tuo appelsiini pahemmin maistu.Mä olen ja oli pahaa,pthyi!