Jokos on riettaat kuvat pois että uskaltaa avata silmätBoobis on vaihtanut tissit pois
Amppari antaa sun olla rauhassa jos et hötkyile. Ei se muuten vaan hyökkää huvikseen pistämään. Voit olla huoletta.Pälyilen kokoajan ympärilleni ja ilmeinen paniikki on kun edellinen viestikin kirjotettu ihanpäin helvettiä
Ei oo kyllä sun teknik machine-päiväTänään on ihan kakka päivä.
Nyt alko netflix vittuilee, eikä suostu toimimaan. Mitä mä nyt teen? :'(
palstailet meitin kaa?Tänään on ihan kakka päivä.
Mutta en mä halua että mahdollisesti on täällä yölläkin...eikö se nyt olis ikkunassa pörisemäs jos olis täällä....nyt ei näy missään...ja en todellakaan oo hötkyilemättä jos mä sen täällä jossain näen....entä jos se meni vessaan kun vessan ovi oli hetken auki...ihan oikeesti en ala,mulla on niin kauhee kammo noita kohtaa ettei tosikaan.Viime kesä oli ihan helvettiä kun oli se ampparipesä tuol partsilla.Tänä vuonna saanu olla suht rauhassa,muutama vaan pörissy tossa ulkona.Amppari antaa sun olla rauhassa jos et hötkyile. Ei se muuten vaan hyökkää huvikseen pistämään. Voit olla huoletta.
Mut ko se on tän kännykän kanssa ihan perseestä. Muute kyl.palstailet meitin kaa?
No ei oo ei... Yritin vielä huijata sitä ja mennäkin pleikan kautta ku aattelin et jos toi telkkari vaa kiukuttelee, mut ei sama vika.Ei oo kyllä sun teknik machine-päivä
Länkkäri yhdeksältäTänään on ihan kakka päivä.
En nukkuis minäkään.Arvatkaa kuka valvoo koko ensyön
No ei toi nyt auta mun paniikkiaEn nukkuis minäkään.
Tsekkasin. Mulla toimii sekä puhelimessa että pleikassa. Ikävä kyllä sun teknik problem.Mut ko se on tän kännykän kanssa ihan perseestä. Muute kyl.
No ei oo ei... Yritin vielä huijata sitä ja mennäkin pleikan kautta ku aattelin et jos toi telkkari vaa kiukuttelee, mut ei sama vika.
En oo elokuva ihmisiä. Pitää oikeesti olla tosi hyvä leffa et mä jaksan kattoo.Länkkäri yhdeksältä
http://www.iltapulu.fi/tv/Nopeat+ja+kuolleet
SoriNo ei toi nyt auta mun paniikkia
Netti oli päättänyt lakata pelittämästä. Nyt uus yritys. Ja jos ei vieläkään toimi nii sit pitää jakaa luurin netti, jos mä vaan osaan tosta älytöllöstä vaihtaa sen käytettävän yhteydenTsekkasin. Mulla toimii sekä puhelimessa että pleikassa. Ikävä kyllä sun teknik problem.
Mua ei niinkään nuo pimpiäiset pelota, mutta autas armainen jos kämpillä piileskelee hämähäkki. Kriisi!!Arvatkaa kuka valvoo koko ensyön
Mulla on pätkinyt Viaplay koko viikonlopun. Oli itkupotkuraivarit ja psykoosi lähellä.Netti oli päättänyt lakata pelittämästä. Nyt uus yritys. Ja jos ei vieläkään toimi nii sit pitää jakaa luurin netti, jos mä vaan osaan tosta älytöllöstä vaihtaa sen käytettävän yhteyden
No ne on toinen paha....mä höykytin äsken verhot petivaatteet,vatteet ja kurkin vessan ja saunan mut ei näjy...mut en mä luota siihen et on ulos menny kun en nähny et olis menny.Mua ei niinkään nuo pimpiäiset pelota, mutta autas armainen jos kämpillä piileskelee hämähäkki. Kriisi!!
Jospa se lennähti ulos jo?
Tuttu tunne. Varsinkin kun aattelee et ihanaa, nyt mul on aikaa kattoo sitä ja tätä ja sit se kusee itsestä riippumattomista syistä niin aaaargh.Mulla on pätkinyt Viaplay koko viikonlopun. Oli itkupotkuraivarit ja psykoosi lähellä.
Tarkista kaikki tummat pinnat kuten matot, pöllytä niitä. Itseä kerran pisti amppari omassa keittiössä, oli piilossa matolla ja astuin päälle.No ne on toinen paha....mä höykytin äsken verhot petivaatteet,vatteet ja kurkin vessan ja saunan mut ei näjy...mut en mä luota siihen et on ulos menny kun en nähny et olis menny.