The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun puhelin ilmotti et joku mun yhteystiedoissa oleva tyyppi on ladannu kans kikin. Kävin kattoo kuka se on, mut ko siin näkyy vaan nimimerkki eikä puhelinnumeroa, ja profiilikuvassa oli kaks äijää shortseissa, hawajipaidoissa, peruukeissa ja aurinkolaseissa. Ei hajuakaan kuka se on :D Häiritsevää.
 
vierailija
Päivää:unsure: kiitos sonera, ei nää formuloita. :devil::mad::censored:
Plääh vettä sataa. Mitäs teille ? Olisko vähän iloisempaa väkeä ? :geek:
 
Päivää:unsure: kiitos sonera, ei nää formuloita. :devil::mad::censored:
Plääh vettä sataa. Mitäs teille ? Olisko vähän iloisempaa väkeä ? :geek:
Moikkelis koikkelis, Kais :)!

Vettä tosiaan sataa, äsken sakeesti tihkuttamalla, nyt jälleen reippaammin...mutta ei haittaa, iteasiasssa mua hiukan houkuttelis lähtee tonne ulos pomppimaan lätäköihin, on semmonen levotonfiilis tähän sisällä hyörimiseen mutta tuleepahan laitettua tässä samalla huushollia kuntoon. Just laitoin kolmannen pesukoneellisen pyörimään ja yritän virittäytyä silityssessioon :)...

Ipanat pistin toviksi hiljaiseksi kun laitoin niitten nassujen eteen jätskiannokset - mansikoita ja itetehtyä namijädeä :). Pojilla oli tässä jotain kärhämää ja tilannetta, nuorimmainen suuttui aika railakkaasti ja mököttää huoneessaan..annan tovin olla ja rauhottua ennen kuin menen kattomaan ja haistelemaan tunnelmia...josko vaikka juttelis ja avautuis :)

Muuten - mä oon ihan hiien taitava (y)..tai sitten tuli pullisteltua väärässä kohdassa :D - mä onnistuin hajottamaan astianpesukoneen vesiliitännän hanan! Tehkääs perässä :D!

Kiesus sentään, nyt on niin mielenkiintoista laittaa tuota konetta päälle pyörimään kun semmosilla pihdeillä sen saan vääntää auki...että huomenissa sitten hankkimaan ihan uutta hanaa, jeee! Ihan sama mikä päivä tässä talossa on, onko arki vai pyhä - aina jotain sattuu tai tapahtuu, ja jos ei ipanat järjestä niin onneksi oon aina mä olemassa :D!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Moikkelis koikkelis, Kais :)!

Vettä tosiaan sataa, äsken sakeesti tihkuttamalla, nyt jälleen reippaammin...mutta ei haittaa, iteasiasssa mua hiukan houkuttelis lähtee tonne ulos pomppimaan lätäköihin, on semmonen levotonfiilis tähän sisällä hyörimiseen mutta tuleepahan laitettua tässä samalla huushollia kuntoon. Just laitoin kolmannen pesukoneellisen pyörimään ja yritän virittäytyä silityssessioon :)...

Ipanat pistin toviksi hiljaiseksi kun laitoin niitten nassujen eteen jätskiannokset - mansikoita ja itetehtyä namijädeä :). Pojilla oli tässä jotain kärhämää ja tilannetta, nuorimmainen suuttui aika railakkaasti ja mököttää huoneessaan..annan tovin olla ja rauhottua ennen kuin menen kattomaan ja haistelemaan tunnelmia...josko vaikka juttelis ja avautuis :)

Muuten - mä oon ihan hiien taitava (y)..tai sitten tuli pullisteltua väärässä kohdassa :D - mä onnistuin hajottamaan astianpesukoneen vesiliitännän hanan! Tehkääs perässä :D!

Kiesus sentään, nyt on niin mielenkiintoista laittaa tuota konetta päälle pyörimään kun semmosilla pihdeillä sen saan vääntää auki...että huomenissa sitten hankkimaan ihan uutta hanaa, jeee! Ihan sama mikä päivä tässä talossa on, onko arki vai pyhä - aina jotain sattuu tai tapahtuu, ja jos ei ipanat järjestä niin onneksi oon aina mä olemassa :D!
Moikkelis vaan :D sä se saat aina hymyn naamalle sun kirjoituksilla.:) Ootpas ehtinyt touhuamaan. Oi hyvät herkut oot taikonut :p
Ihan hyvä varmaan antaa vähän aikaa mököttää rauhassa.:)
 
Voiski kahtoo leffan ja syödä nutrilett suklaapirtelön sorbettina :Dei korvaa jäätelöä, mut on vaihtelua pirtelöön.
 
Moikkelis vaan :D sä se saat aina hymyn naamalle sun kirjoituksilla.:) Ootpas ehtinyt touhuamaan. Oi hyvät herkut oot taikonut :p
Ihan hyvä varmaan antaa vähän aikaa mököttää rauhassa.:)
...no se on hyvä, jos saan jollekin ilosuutta aikaiseksi näillä kouhotuksillani :), tosin itteeni lähinnä tässä hiukan meinaa sapettaa moinen tunarointini mutta tulipahan näemmä tommonenkin homma tehtyä että kait se toikin johonkin sähläystaituroinnin alle menee :D.

Joo, pakko laittaa vaan nuita askareita läjään ja pinoon ja purkuun, mikä onkaan parempi päivä niiden purkamiseen kuin tämmönen tasaisen harmaa vesisadepäivä :). Homma kerrallaan hoitoon, piakkoin saan täällä taas mennä ja töhöttää päättömänä kun arki hyppii silmille :)

Me ei olla pahemmin oikein herkuteltukaan ja jäde nyt maistuu kaikille, nyt sattui vielä vastaan kävelemään niin helpot ohjeetkin kotijäätelölle ilman jädekonetta, että olihan mun pakko kokeilla :). Ja oman maan mansikat nyt on aina niin hyviä, vielä kun niitä on tarjolla ja saatavilla niin ei muuta kuin suoraan suukkuseen :)

Mököttäminenkin on joskus ihan hyvästä, kunhan sitten kuitenkin tulee se tilanne vastaan että käsittelee asiansa selväksi, ettei se jää mielen päälle taakaksi ja vainoamaan kenties seuraavaan kertaan. Mieluummin niin että yksi kerta rytinä ja selvitys ja anteeksipyytämiset ja -antamiset ja sitten jälleen vain eteenpäin harjoittelemaan olemista ja elämistä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Taitaa vissiin täällä sataa koko päivän. No enpä oo menossa mihinkään, voi uppoutua leffaan rauhassa. :)
 
Eikä siinä mitään eikä ketään, mä lähden pomppimaan tonne vesisateesseen ja kurvailemaan kaupan kautta ja hakeen jotain täytettä jääkaappiin näille nälkäisille...aina kait tuota kaappia saa olla täyttelemässä, kumma juttu :)...!

Nautitaan leppoisasta sunnuntaista :) *vilkuttaa*


...ai niin, ja joskohan sieltä vielä tulis niitä kivoja lämpimiä aurinkoisia päiviäkin, niitä odotellessa pompitaan ja jorataan sukkahousurockin tahdissa...:)(y)

 
...ja piti ihan pakosti tulla pikaseen tänne kun vallan meinäs mennä tämmöne pikkusellinen pääkkönen ihan sekaisin kun huomasin että toi mun linkittämäni musaviisu ei ollut ollenkaan sitä mitä piti, pah ja pyh.

Nyt sitä sukkahousurockia kehiin ja äkkiä sapuskan laittoa, nää kaksi ipanaa on jo siinä kunnossa että kohta muristaa ja lujaa ja tää mököttelijä puolestaan keräilee itteensä rauhassa ja huomattavasti parempi tuulisena, joten suunta on pojalla ainakin oikea :)..

Ja sitä musaa siis :)...

 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä