kyllä jotkut on taitavia auton kanssaVälivuodatus.
Tulihan parvekkeelta katsottua kun mimmi peruutti vuokrapakua. Poikaystävän rooli oli olla ohjaajana ja vahtina. Poikaystävä oikein ei osannut. Onneksi mimmillä oli auto hanskassa, muutoin olis pesutuvan seinässä reikä.
Samanlainen sovellus ko whatsapp, mutta se toimii nimimerkkien eikä puhelinnumeroiden kautta.mikä on kikki?
71551mikä on kikki?
Auh, halaus.Selkä niin paskana että piti pyytää kyyti kaupaan. En pysty kunnolla kävelee.
Jaahas kuski saapuu ihan just joten heips.
Moikkelis koikkelis, Kais !Päivää kiitos sonera, ei nää formuloita.
Plääh vettä sataa. Mitäs teille ? Olisko vähän iloisempaa väkeä ?
Moikkelis vaan sä se saat aina hymyn naamalle sun kirjoituksilla. Ootpas ehtinyt touhuamaan. Oi hyvät herkut oot taikonutMoikkelis koikkelis, Kais !
Vettä tosiaan sataa, äsken sakeesti tihkuttamalla, nyt jälleen reippaammin...mutta ei haittaa, iteasiasssa mua hiukan houkuttelis lähtee tonne ulos pomppimaan lätäköihin, on semmonen levotonfiilis tähän sisällä hyörimiseen mutta tuleepahan laitettua tässä samalla huushollia kuntoon. Just laitoin kolmannen pesukoneellisen pyörimään ja yritän virittäytyä silityssessioon ...
Ipanat pistin toviksi hiljaiseksi kun laitoin niitten nassujen eteen jätskiannokset - mansikoita ja itetehtyä namijädeä . Pojilla oli tässä jotain kärhämää ja tilannetta, nuorimmainen suuttui aika railakkaasti ja mököttää huoneessaan..annan tovin olla ja rauhottua ennen kuin menen kattomaan ja haistelemaan tunnelmia...josko vaikka juttelis ja avautuis
Muuten - mä oon ihan hiien taitava ..tai sitten tuli pullisteltua väärässä kohdassa - mä onnistuin hajottamaan astianpesukoneen vesiliitännän hanan! Tehkääs perässä !
Kiesus sentään, nyt on niin mielenkiintoista laittaa tuota konetta päälle pyörimään kun semmosilla pihdeillä sen saan vääntää auki...että huomenissa sitten hankkimaan ihan uutta hanaa, jeee! Ihan sama mikä päivä tässä talossa on, onko arki vai pyhä - aina jotain sattuu tai tapahtuu, ja jos ei ipanat järjestä niin onneksi oon aina mä olemassa !
...no se on hyvä, jos saan jollekin ilosuutta aikaiseksi näillä kouhotuksillani , tosin itteeni lähinnä tässä hiukan meinaa sapettaa moinen tunarointini mutta tulipahan näemmä tommonenkin homma tehtyä että kait se toikin johonkin sähläystaituroinnin alle menee .Moikkelis vaan sä se saat aina hymyn naamalle sun kirjoituksilla. Ootpas ehtinyt touhuamaan. Oi hyvät herkut oot taikonut
Ihan hyvä varmaan antaa vähän aikaa mököttää rauhassa.
Ja arvaas mitä tein? Seisoin sohvan vieressä ja asettelin tyynyjä paremmin. Ei tarvi kuin yksi paha liike selälle niin se on menoa. Hiton rappeumat ja kulumat.ompa boobis pannu ihtesä huonoon kuntoon
Yöllä otin sirdaluidin. Illalla ja aikaisin aamulla särkylääkettä. On vähän parempi kuin eilen....koetahan hoitaa ittes kuntoon siellä *halaan*..
mää olin ottamassa kaupan maitohyllystä maitopurkkia kun ekaa kertaa meni selkäJa arvaas mitä tein? Seisoin sohvan vieressä ja asettelin tyynyjä paremmin. Ei tarvi kuin yksi paha liike selälle niin se on menoa. Hiton rappeumar ja kulumat.
Ei paljoo tartte jos on jotain vikaa.mää olin ottamassa kaupan maitohyllystä maitopurkkia kun ekaa kertaa meni selkä
Mun nuoruudessa se oli melkein ku mulkku mut pienempimikä on kikki?