The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä ajattelin pyörähtää tonne kauppakeskukseen tsiigailemaan löytäisinkö sieltä jotain jännää. Täällä vaan sataa vettä niin mahoton, et innostus lähteä tonne ulkoilmaan on vähän heikoilla. Perseen on ihan hyvä tässä sängyllä kuivassa.
Mua ei huvita ees poistuu ulkotiloihin ja shoppailutkin on kai aika vähissä...joku lisähylly pitäs veskiin saada mutta millanen??? En viittis mitään lisäreikiä seiniin et toi pikkuhylly joka siel nyt on niin on laitettu edellisen asukkaan tekemiin reikiin. Ois mulla siel viel yhes kohtaa reikii seinäs mutta muistaakseni siinä oli edellisella asukkaallaa sellanen iso hylly mis oli pyyhkeitä tms vai olikohan siinä sellanen kaarimuotonen hylly...no ihan sama mut tarttisin kyllä lisähyllyy sinne.
 
Huomenta.
#madafakindarra mut oli #madafakinnättii :D

Nyt heitin läppärin ilmeisesti viimeistä kertaa lattialle, lähti se päälle mut nyt se herjaa että jotain levyn korjauksesta ja mä kyl vähän epäilen että tuleeko tosta enää kalua. Niinku ei ois ollu jo valmiiks rahanmenoa ja mä just siirsin kaikki kuvat puhelimesta koneelle. Tokihan ne kovalevyltä kai saa pelastettua, ellei se nyt lahonnu.

Jos isä tuo ajoissa pojat nii lähetää rekkareissulle Ouluun. Tänää mentäisiin ja huomen tultais takasin. Ois kyllä aika kiva lähtee kaverin matkaan :)
Jos vaan selkä kestää niin (y)

 
Rekoissa on sängyt. Pääsen makaamaan koska vaan, jos on tarvis :)

Nyt se on muutenki ollu jo vähä parempi..
Toi teijän tuleva reissu sinne Ouluun kuulostaa hienolta, kunhan oikeesti muistat kaikessa hypetyksessäs ja riemussas kuitenkin - ja nyt tuli muuten niin äitioloa, kiesus sentään:oops::D - kuunnella kroppaas ja vaikka pääsetkin rekassa vaakatasoonkin niin pitäkää taukoja jotta pääset liikkeelle ja kävelemään vaikka rekan ympäri muutaman kerran :)

Toivottavasti keli ois suotuisa, Oulu on kiva kaupunki :)...paitti ei silloin kun tuulee mereltä päin vaikka kuin aurinko paistais eli tyypillinen rannikkocity. Mutta kelistä viis, pidä hauskaa :)!
 
Toi teijän tuleva reissu sinne Ouluun kuulostaa hienolta, kunhan oikeesti muistat kaikessa hypetyksessäs ja riemussas kuitenkin - ja nyt tuli muuten niin äitioloa, kiesus sentään:oops::D - kuunnella kroppaas ja vaikka pääsetkin rekassa vaakatasoonkin niin pitäkää taukoja jotta pääset liikkeelle ja kävelemään vaikka rekan ympäri muutaman kerran :)

Toivottavasti keli ois suotuisa, Oulu on kiva kaupunki :)...paitti ei silloin kun tuulee mereltä päin vaikka kuin aurinko paistais eli tyypillinen rannikkocity. Mutta kelistä viis, pidä hauskaa :)!
Kyllä äiti :D :love:

Tosin nyt alkaa näyttää siltä ettei keretä mukaan kun ei poikasia näy, eikä kuulu.

Ja vitun tietokone. Ilmeisesti meni kovalevy, jota toi kone kovasti yrittää nyt korjata. Toivottavasti löytys ees joku ehjä kohta et sais noi kuvat tuolta pois. Sit ens viikol pitää alkaa ihmettelee uutta konetta.
 
Kyllä äiti :D :love:

Tosin nyt alkaa näyttää siltä ettei keretä mukaan kun ei poikasia näy, eikä kuulu.

Ja vitun tietokone. Ilmeisesti meni kovalevy, jota toi kone kovasti yrittää nyt korjata. Toivottavasti löytys ees joku ehjä kohta et sais noi kuvat tuolta pois. Sit ens viikol pitää alkaa ihmettelee uutta konetta.
Aaa...no, etteköhän työ ehdin reissaamaankin tässä tavalla jos toisellakin, jos nyt näyttää siltä että tämä jää väliin :).

Ja noi koneet on kyllä yksiä kummajaisia kans, ne keksii hajota just silloin kun ei tod. tarttis. Toivottavasti saat todellakin ne kuvas pelastetuksi, ettei tule suurempaa menetystä ja vahinkoa vielä lisäksi.
 
Aaa...no, etteköhän työ ehdin reissaamaankin tässä tavalla jos toisellakin, jos nyt näyttää siltä että tämä jää väliin :).

Ja noi koneet on kyllä yksiä kummajaisia kans, ne keksii hajota just silloin kun ei tod. tarttis. Toivottavasti saat todellakin ne kuvas pelastetuksi, ettei tule suurempaa menetystä ja vahinkoa vielä lisäksi.
Juu eiköhän me toisen kerran ehditä mukaan sitte ku tää reissu nyt jää välistä ku soittelin aikatauluja nii pojat tulee vasta parin tunnin päästä. Pitää isältä kysellä miten sillä menee työt jos lähettäis sit joku päivä hänen kaa ajaa tukkia :)

Pitää viedä jollekin nörtille toi kone, jos vaik jotain kykenis pelastaa :)
 
Hyvät ja huonot puolet siinä et äiti asuu muutaman kilsan päässä. Silti jännää kun nyt kun asun täällä niin kokoajan soittaa tai pitäs mennä käymään mutta kun asuin muualla niin ehkä kerran pari viikossa soitti ja nähtiin ehkä kerran kuussa tai harvemmin.
 
Sillonko mä asuin samassa kylässä porukoiden kanssa, niin kyl mä kävin vähintään 2-3 kertaa viikossa ja puolikkaan synnyttyä lähes päivittäin. Tampereella asuessa ehkä pari kertaa kuussa ko oli lyhyempi matka ja auto, mut nykyään kerran kuussa tai kahdessa.
 
Mulla kans.
Ja mulla on vain yksi äiti.

Menee niippäin, et toisinaan toivoisin olevani kiltimpi poika.
..joo, samaa toivomusta sitä on tässäkin suunnassa...isosti oon kyllä takaisinmaksupuolella, koska olen omaltani saanut kyllä niin paljon...mutta samalla toivon, että näillä puutteellisilla taidoillani ja kyvyilläni edes murusen verran olisin onnistunut näyttämään hänelle sitä rakkauteni määrää ja syvää kiitollisuutta ja kunnioitusta häntä kohtaan kaikesta siitä mitä olen häneltä saanut...

...ja mitä tulee sitten omaan äitiyteeni, niin en edes ole lähimaillakaan oman äitini tasoa mutta toivottavasti tässä on vielä tätä harjoittelunmatkaa edessä ja jonkinlaista kehittymistäkin havaittavissa edes joskus, jotta ainakin lapseni saisivat itsellensä sellaisen tunteen ja luottamuksen aikaiseksi, että tapahtuipa heidän elossansa mitä tahansa, niin aina voi kääntyä mun puoleen. Ja kotiinkin takaisin tulla. Turvasatamaan vahvistumaan ja uutta suuntaa hakemaan.
 
..joo, samaa toivomusta sitä on tässäkin suunnassa...isosti oon kyllä takaisinmaksupuolella, koska olen omaltani saanut kyllä niin paljon...mutta samalla toivon, että näillä puutteellisilla taidoillani ja kyvyilläni edes murusen verran olisin onnistunut näyttämään hänelle sitä rakkauteni määrää ja syvää kiitollisuutta ja kunnioitusta häntä kohtaan kaikesta siitä mitä olen häneltä saanut...

...ja mitä tulee sitten omaan äitiyteeni, niin en edes ole lähimaillakaan oman äitini tasoa mutta toivottavasti tässä on vielä tätä harjoittelunmatkaa edessä ja jonkinlaista kehittymistäkin havaittavissa edes joskus, jotta ainakin lapseni saisivat itsellensä sellaisen tunteen ja luottamuksen aikaiseksi, että tapahtuipa heidän elossansa mitä tahansa, niin aina voi kääntyä mun puoleen. Ja kotiinkin takaisin tulla. Turvasatamaan vahvistumaan ja uutta suuntaa hakemaan.
Sinulla ei ole asiassa mitään ongelmaa. Usko minua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä