Oon koko viikon vääntänyt vähintään 12h päiviä. Ei siinä mitään, hauskaa on kyllä ollut kun on hyvää seuraa, mutta kyllä sen nyt viikon päätteeksi huomaa, että ollut hiukan rankka viikko. Koko keho täynnä pieniä mustelmiakin
Öitä tinkerbellMä en oo nukkunu päikkäreitä ja rupee jo suuta repimään niin taidan kellahtaa vatsani viereen. Ötyjä diksunen ja muut jotka nyt hereillä sattuu olemaan
Tommoisia ne ukkokullat saattavat olla.Olin keittelemässä aamukaffee kun ukkokulta ilmestyi kotiin. Ei taas malttanut nukkua kaikessa rauhassa yön yli kun piti varmistaa että ehtii kotiin. Tänään on tarkoitus mennä koko katraan kanssa jonnekin syömään, pojalla on synttärit ensi viikolla
Just! Sateella on parempi uni.Huomenta!
Uni maistui kyllä hyvin,ikkuna auki kokoyön ja sade ropis ikkunalautaan.
Joo.Yöllä sais aina sataa silleen lepposasti ilman ukkosta niin nukkuis hyvin.Sellanen liika rämistys pitää hereillä vaan.Just! Sateella on parempi uni.
Oi. *kade*Huomenta, mäpä sain hirven lihaa.
Mulle ollut harvinaista herkkua. Mies on metsä ja kalamies.Oi. *kade*
Hirveää syödä hirveäHuomenta, mäpä sain hirven lihaa.
Niin on. Nyt mun pitää hissutella täällä hiljaa kun kerran ukkokulta nukkuu enkä voi edes tiskikonetta laittaa päälle.Tommoisia ne ukkokullat saattavat olla.
Toi on monasti nähty. Vaik olis vuode valmiina ja aamupala maksettuna, niin joku sanoo pikkutunneilla, että morjens jätkät, lähden kotiin rouvan riesaksi.
Rakastunut mies on maailman tyhmin otus.
Myydään nahkatakki. Hirveä.Hirveää syödä hirveä