The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olin keittelemässä aamukaffee kun ukkokulta ilmestyi kotiin. Ei taas malttanut nukkua kaikessa rauhassa yön yli kun piti varmistaa että ehtii kotiin. Tänään on tarkoitus mennä koko katraan kanssa jonnekin syömään, pojalla on synttärit ensi viikolla
Tommoisia ne ukkokullat saattavat olla.
Toi on monasti nähty. Vaik olis vuode valmiina ja aamupala maksettuna, niin joku sanoo pikkutunneilla, että morjens jätkät, lähden kotiin rouvan riesaksi.
Rakastunut mies on maailman tyhmin otus.
 
Huomenii!

Ja juu, jotkut miehet vaan haluavat kotiin. Aina.

Mun mieheltä on jäänyt ehkä kymmenen maksettua hotelliyötä käyttämättä kun on väärnlainen tyyny tai patja tai liian kuuma tai... (ikävä) Huipuin oli se, kun se puhui itsensä kertausharjoituksistakin yöksi kotiin :D
 
Pitäkää ukkonne, mä haluan olla yksin kotona ilman kenenkään häirintää :cool:

Mä annoin ylpeydelleni periks ja soitin äitille. Se lupas kuskata poikaselle parvisängyn tänne niin mä saan lisää tilaa sen huoneeseen. Heitin samalla avoimen kutsun tulla välillä kyläilemään ja sanoin, et nyt ois niiden vuoro tulla meille ko ne on käyny täällä vaan yhden kerran, tekemässä tupatarkastuksen ko muutettiin reilu puoli vuotta sitten. Ei oo mun homma lähteä aina reissuun.
Tääl ois aamukahvimeiningit ja suunnittelen hiljaa mielessäni mitä siivoisin seuraavaks. Taidan ostaa vinon pinon henkareita ja laittaa kaikki vaatteeni siististi henkarikaappiin. Voi mikä helpon elämän unelma ois ko ei tarttis enää ikinä laipata paitoja.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
...huomentapäivää :)

Johan muuten maistui unikuvat, että sori vaan jos eilettäin menin törkeenä tyhjentämään jonkun toisenkin unikuvatuskassit aika keulimalla...tai sitten mua tuikkas eilettäin tuolla metässä joku zzzzzz- itikka kaiken muun hyvän lisäksi :D...mutta voi jestas, oon sitten nukkunut ja nukuin melkein koko aamunkin ohi :). Ja niin kuin mun piti mennä aikaisin aamusta lenkille hapettumaan ja aloittamaan tätä päivää kaikkia aisteja hyväillen...no, eipä tartte kun sataa nätitsti vettä :)

Viipyilevää aamua vietellään ipanoitten kanssa...oikeestaan ihan törkeen ihanaa ja rauhallista ja venytyksen makuista ja unihattarallista <3..ei tässä oo kiire mihinkään kun ollaan kainaloisina ja hymistellään :) <3

 
Tommoisia ne ukkokullat saattavat olla.
Toi on monasti nähty. Vaik olis vuode valmiina ja aamupala maksettuna, niin joku sanoo pikkutunneilla, että morjens jätkät, lähden kotiin rouvan riesaksi.
Rakastunut mies on maailman tyhmin otus.
Niin on. Nyt mun pitää hissutella täällä hiljaa kun kerran ukkokulta nukkuu enkä voi edes tiskikonetta laittaa päälle.

Ei vaan, kyllähän mä arvostan sitä että koti ja perhe on noin tärkeitä. Kunhan ei vaan rattiin nukahda jollain reissullaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Huomenta.
#madafakindarra mut oli #madafakinnättii :D

Nyt heitin läppärin ilmeisesti viimeistä kertaa lattialle, lähti se päälle mut nyt se herjaa että jotain levyn korjauksesta ja mä kyl vähän epäilen että tuleeko tosta enää kalua. Niinku ei ois ollu jo valmiiks rahanmenoa ja mä just siirsin kaikki kuvat puhelimesta koneelle. Tokihan ne kovalevyltä kai saa pelastettua, ellei se nyt lahonnu.

Jos isä tuo ajoissa pojat nii lähetää rekkareissulle Ouluun. Tänää mentäisiin ja huomen tultais takasin. Ois kyllä aika kiva lähtee kaverin matkaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä