The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Esimies vaatii menemään lekuriin. Etten vain ole krapuloissani. Kun oli just viikonloppu. :cautious:
Onneksi sain ajan terkkariin. Ei tarvitse lähteä toiselle paikkakunnalle julkisilla työterveyslääkärille.

Niin ja huomenta.
Eikös toi ole ihan normaali käytäntö että lekurille pitäää mennä ja hakee se lappunen jos saikkea hakee. Riippuu kai työnantajastakin,meillä saa olla periaatteessa 3pv omalla ilmotuksella mutta nykysin se on vähän muuttunut ton kireen pomon takia.Saattaa antaa olla 2pv mut sit se soittelee ja kyselee mikä on vointi ja tarkkailee työntekijöitä tolla lailla.Voi määrätä millon vaan töihin jos ei ole virallista lappua.siks ite aina pyrin hakee sen virallisen vaikka olis vaan joku flunssakin,ettei sitten tarvi epäillä.Hoitaja kuitenkin voi määrätä sen 3pv myös ja sen jälkeen lekurille jos tarvii lisää saikkea. Työpaikkakohtasta:)
Ja nykysin niitä krapulaisiakin on niin ihan ymmärrettävää toikin tavallaan on,muut saiken väärinkäyttäjät vaan pilaa oikeasti sairaiden "maineen".
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Boobabe
Eikös toi ole ihan normaali käytäntö että lekurille pitäää mennä ja hakee se lappunen jos saikkea hakee. Riippuu kai työnantajastakin,meillä saa olla periaatteessa 3pv omalla ilmotuksella mutta nykysin se on vähän muuttunut ton kireen pomon takia.Saattaa antaa olla 2pv mut sit se soittelee ja kyselee mikä on vointi ja tarkkailee työntekijöitä tolla lailla.Voi määrätä millon vaan töihin jos ei ole virallista lappua.siks ite aina pyrin hakee sen virallisen vaikka olis vaan joku flunssakin,ettei sitten tarvi epäillä.Hoitaja kuitenkin voi määrätä sen 3pv myös ja sen jälkeen lekurille jos tarvii lisää saikkea. Työpaikkakohtasta:)
Ja nykysin niitä krapulaisiakin on niin ihan ymmärrettävää toikin tavallaan on,muut saiken väärinkäyttäjät vaan pilaa oikeasti sairaiden "maineen".
Meillä on se 3pvä ilman todistusta. En ole firmassa töissä.
 
Meillä on se 3pvä ilman todistusta. En ole firmassa töissä.
En mäkään missään firmassa ole ja toi 3pv omalla ilmolla on mutta tosiaan ton nykysen pomon tultuu se on muuttunut että vaikka omalla saat olla sen 3pv niin kukaan ei milellään ole ilman todistusta kun toi voi määrätä töihin ja kuitenkin toisena päivänä se aina soittaa ja kysyy ja vahtaa.Helpommalla siis pääsee kun hakee aina sen lapun. Mutta näin siis meillä,en mee muitten paikkojen saikkejutuista sanomaan mitään:)
 
Boobabe
En mäkään missään firmassa ole ja toi 3pv omalla ilmolla on mutta tosiaan ton nykysen pomon tultuu se on muuttunut että vaikka omalla saat olla sen 3pv niin kukaan ei milellään ole ilman todistusta kun toi voi määrätä töihin ja kuitenkin toisena päivänä se aina soittaa ja kysyy ja vahtaa.Helpommalla siis pääsee kun hakee aina sen lapun. Mutta näin siis meillä,en mee muitten paikkojen saikkejutuista sanomaan mitään:)
Vai sellainen pomo. Mä soittaisin liittoon.
 
Vai sellainen pomo. Mä soittaisin liittoon.
En mä ainakaan viitti nyt ruveta ärsyttää sitä kun ollaan nykysin kohtuu hyvis väleis kun sillon kerran annoin tulla kaiken,sen jälkeen sen asenne mua kohtaa on parantunut huimasti.Ottakoon joku muu yhteyttä liittoon jos haluaa ...mä kuitenkin haen aina vähintään hoitsulta lapun siihen 3pv jos tarviin vaikka sen sais olla ilman sitäkin.Ja jos menee yli 3päivän niin haen sen lekurilta.Pääsee helpomalla.
 
Boobabe
En mä ainakaan viitti nyt ruveta ärsyttää sitä kun ollaan nykysin kohtuu hyvis väleis kun sillon kerran annoin tulla kaiken,sen jälkeen sen asenne mua kohtaa on parantunut huimasti.Ottakoon joku muu yhteyttä liittoon jos haluaa ...mä kuitenkin haen aina vähintään hoitsulta lapun siihen 3pv jos tarviin vaikka sen sais olla ilman sitäkin.Ja jos menee yli 3päivän niin haen sen lekurilta.Pääsee helpomalla.
Liitto on sitä varten jos pomo kohtelee väärin. En suostu tuollaiseen.
 
Liitto on sitä varten jos pomo kohtelee väärin. En suostu tuollaiseen.
No ei toi nyt mun elämää haittaa kun haen sen saikkelapun aina. Mä en todellakaan rupee sitä ärsyttää nyt kun vihdoin ollaan tultu toimeen paremmin. Tuolla nyt monta kymmentä muutakin työntekijää niin kyllä kai joku voi tehä asialle jotain jos haluaa.Mä en koe tarvetta siihen ainakaan nyt.
 
Boobabe
No ei toi nyt mun elämää haittaa kun haen sen saikkelapun aina. Mä en todellakaan rupee sitä ärsyttää nyt kun vihdoin ollaan tultu toimeen paremmin. Tuolla nyt monta kymmentä muutakin työntekijää niin kyllä kai joku voi tehä asialle jotain jos haluaa.Mä en koe tarvetta siihen ainakaan nyt.
Joo mutta jos on huonossa kunnossa niin ei paljo kävellä terkkariin.
Onneks pystyn kävelemään.
 
Boobabe
Seuraavalla kerralla menen töihin vaikka selkä olis paskana. Vittu jos ei kerran muuten uskota niin sittenpä näkee. Lauantaina kävelin kotona jalat ja selkä koukussa.
 
En mäkään missään firmassa ole ja toi 3pv omalla ilmolla on mutta tosiaan ton nykysen pomon tultuu se on muuttunut että vaikka omalla saat olla sen 3pv niin kukaan ei milellään ole ilman todistusta kun toi voi määrätä töihin ja kuitenkin toisena päivänä se aina soittaa ja kysyy ja vahtaa.Helpommalla siis pääsee kun hakee aina sen lapun. Mutta näin siis meillä,en mee muitten paikkojen saikkejutuista sanomaan mitään:)
Meillä on periaatteessa 3pv omalla ilmolla mut sitten on muutamia joilta vaaditaan lappu ekasta päivästä alkaen eikä kelpaa kuin nimetyn työterveyslääkärin lappu. Nää on niitä jotka saikuttaa vähintään joka toinen viikko
 
Meillä on periaatteessa 3pv omalla ilmolla mut sitten on muutamia joilta vaaditaan lappu ekasta päivästä alkaen eikä kelpaa kuin nimetyn työterveyslääkärin lappu. Nää on niitä jotka saikuttaa vähintään joka toinen viikko
Mä en tiedä mite meillä meee toi et pitäskö olla vaan työlääkäri...mä oon saanut käydä niin työterkkalekurilla kuin myös oman paikkakunnan....ei oo vielä ainakaan tullu sanomista.Yleensä kyl työterkkalekurilla oon käyny mut joskus kun on tosi kipee,kuumetta paljon tai joku muu ettei jaksa liikkuu niin oon käyny oman paikkakunnan tk:ssa ja kyllä se on käynyt.Ihan sama kun jos menee päivystykseen niin kelpaahan sekin lappu.
 
Esimies vaatii menemään lekuriin. Etten vain ole krapuloissani. Kun oli just viikonloppu. :cautious:
Onneksi sain ajan terkkariin. Ei tarvitse lähteä toiselle paikkakunnalle julkisilla työterveyslääkärille.

Niin ja huomenta.
Aika monilla työpaikoilla on nykyään tuo käytäntö, että jos saikku tulee vapaitten viereen ni tarvii aina lääkärintodistuksen. Vaikka tuntuuhan se aina hieman siltä että no muako ne nyt epäilee :eek::cautious:

Toivottavasti saat älyllisen lääkärin jonka luona käynnistä on jotain hyötyäki *halii varovasti*
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Meillä on periaatteessa 3pv omalla ilmolla mut sitten on muutamia joilta vaaditaan lappu ekasta päivästä alkaen eikä kelpaa kuin nimetyn työterveyslääkärin lappu. Nää on niitä jotka saikuttaa vähintään joka toinen viikko
Tälleen meilläkin se menee.
Tosin yleensä jos mä oon kipee, niin oon sit just niin kipee ettei oo vaihtoehtoja kuin käydä siellä lääkärissä.

Enkä mä nyttenki viimeks saanu aikaa oman kunnan työterveyslääkäriltä, niin sit vaan hammasta purren selkä paskana ajelin sen 50km/suunta lääkäriin. Ei siinä paljon itkut auta ku sinne lääkärii on mentävä.
Nii ja jos lapsen vuoksi on pois töistä nii pitää olla lääkärintodistus (th:nkin kelpaa) ja sit pitää tehdä selvitys vielä toisen vanhemman työajoista. Ja sit ne saattaa vielä vaatia lisäselvityksiä jos heille tulee sellanen olo et kusetetaan.
 
vierailija
Saadaan vähän kreikkalaisilta :)
Lammille suunnitellaan ortodoksikirkkoa – koko ei jäisi paljon Uspenskin katedraalista - ESS.fi
Lammilla toimiva ortodoksinen Athos-säätiö saa uuden, 800 neliön suuruisen kirkon, jos alustavat suunnitelmat toteutuvat. Piirustukset ovat jo olemassa, mutta lujuuslaskelmat ja muut tarkemmat suunnitelmat vielä tekemättä.

Vertailun vuoksi todettakoon, että Helsingin Uspenskin katedraali on suuruudeltaan 967 neliömetriä. Lammin uusi kirkko rakennettaisiin kreikkalaisin lahjoitusvaroin, joten paljon riippuu nyt Kreikan taloudellisesta tilanteesta ja sen kehittymisestä.

- Eräs kreikkalainen luostarikilvoitusta suorittava mies on hyvä ystäväni ja yrittää kovasti ajaa hanketta siellä eteenpäin. Rakennuttaja on tulossa tänne käymään tällä tietoa lokakuussa, kertoo Athos-säätiön hallituksen puheenjohtaja Hannu Pöyhönen.

Rakentaminen alkaisi aikaisintaan keväällä 2016.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä