Ninjaleikkejä?Iltaa
Meetkö bussilla vai junallaSuihkussa käyty ja reppu pakattu. Menen kadun toiseen päähän viikonlopuksi.
Joo tai siis "tutkittiin" eli ei juuri mitään tehty. Ku kiinnittivät huomiota kaikkeen muuhun ku se maha oireili samaan aikaan. Lähinnä pumppasivat täyteen lääkkeitä ja epäilivät välilevyn pullistumaa mut ei sitä sit enempää tutkittu.Eikö sua tutkittu silloin talvella oikein sairaalassa asti?
MITEN sua oikein sattuu? Mä oivalsin tässä, vuoden oireilun jälkeen, että oikeastaan mulla ei taidakaan olla selässä vikaa vaan kaikki johtuu vasemmasta lonkasta... Kamalan hankalia nämä ja nykylääkärit eivät ole mistään kotoisin!
Voidaan me leikkiä jos sä haluutNinjaleikkejä?
ja iltaa vaan
No siis selkeästi, jos jalatkaan eivät enäää tunnu kunnolla, sulla on välilevyssä pullistuma tai muuta vikaa. Tai sit si-nivel... googlaa välilevyn pullistuman ja si-nivelen itsehoitoharjoitteita ja tee niitä liikkeitä. Ja huomenna lääkäriin ja vaikka feikkikonttaat sisään ja toteat ettet poistu ennenkuin vaivan syy löytyy.Joo tai siis "tutkittiin" eli ei juuri mitään tehty. Ku kiinnittivät huomiota kaikkeen muuhun ku se maha oireili samaan aikaan. Lähinnä pumppasivat täyteen lääkkeitä ja epäilivät välilevyn pullistumaa mut ei sitä sit enempää tutkittu.
Fyssarilla kävin, se löys syyn kivuille, mulla menee alaselkä jumiin ja jumittaa koko selän, josta syntyy se kipu. Siellä oli siis sellasia isoja klömppejä ja irtonahkaa ei ollenkaan. Sitä kuntoutettiin ja oli ihan ok nyt hetken ja nyt se uusi ja meni tosi pahaksi, en saanu noukittua tänää tavaroita lattialta, vaikka normisti menee kämmenet maahan heittämällä. Nyt siis mä en tosiaankaan ole työkuntoinen ko vetää jalat voimattomiksi ja haluisin kyllä että se syy sille miksi se selkä menee noin pienessä ajassa tohon kuntoon selviäisi jotenkin, koska mulla oo ennen ollu mitää selkävaivoja..
onko sulla sellanen keppi ku ninjoilla on...mikä se nyt nimeltään sit onkaan...Voidaan me leikkiä jos sä haluut
Mä aikanaan ihan oikeesti apulaisjohtajalta kysyin, et saisinko talikon. Koska kaikki paska aina lapioidaan mun työpöydälleni.Mikään ei ole vittumaisempaa kuin luvata jotain ja saada kuukauden kuluttua selitellä kun asia, jota et itse pysty hoitamaan, on jonkun työpöydällä
Töllötin
tv5 21.00
(Groundhog Day, komedia, USA, 1993) Bill Murray esittää itsekeskeistä sääankkuria, joka elää samaa päivää yhä uudestaan ja uudestaan lumimyrskyn jumittamana. Eikä siinä vielä mitään, mutta kun paikkana on pennsylvanialainen tuppukylä. 101 min. Ohjaus: Harold Ramis. Pääosissa: Andie MacDowell, Bill Murray, Chris Elliott.
Mä olin siin sappiteiden magneetissa mut eik siin ois mahtanut näkyy toi pullistumakin? Luulisin. Mut joo vaadin kyllä parempia tutkimuksia ei se kyl käy sillee et selkä tulee kuntoo ja koht on taas paskana, vaik mä tosiaan oon tehny niitä fyssari antamia jumppaliikkeitä ja käyny siel salilla. Mut nyt nukkuuNo siis selkeästi, jos jalatkaan eivät enäää tunnu kunnolla, sulla on välilevyssä pullistuma tai muuta vikaa. Tai sit si-nivel... googlaa välilevyn pullistuman ja si-nivelen itsehoitoharjoitteita ja tee niitä liikkeitä. Ja huomenna lääkäriin ja vaikka feikkikonttaat sisään ja toteat ettet poistu ennenkuin vaivan syy löytyy.
Ai sellanen nunchaku? Tottakai. Voin piiskata pyllylle.onko sulla sellanen keppi ku ninjoilla on...mikä se nyt nimeltään sit onkaan...
Mä just vaihdoin sievistä Jalakseen. Sopii paremmin mun kontille..Ainii. Noi jalkineet.
Mä en ole vuosiin huolinut jalkaani mitään muuta kuin Sievit.
Ne ei o koskaan tarjouksessa. Mut niit ei tartte ostaa joka viikko. Ja ennenkaikkea jalka viihtyy.
no en mää tiedä mikä sen nimi onAi sellanen nunchaku? Tottakai. Voin piiskata pyllylle.
Mulla on yleensä vapaa-aikana converset.Ainii. Noi jalkineet.
Ne ei o koskaan tarjouksessa. Mut niit ei tartte ostaa joka viikko. Ja ennenkaikkea jalka viihtyy.
Ei ainakaan mulla näy, ellei käytä whatsappia. Mutta ei ihan tavallisista viesteistä näy tollasia.onko ne nykyset puhelimet sellasii et toien näkee millon luet ja vastaat viestiin? et siel jossain näkyy et jos vaikka vastaa viestiin niin siel jossain näkyy se?
On nekin joskus tarjouksessa.Ainii. Noi jalkineet.
siksi kun kaikki mulkerot asuu lähellä....Voi kökkö. Sain tänään tekstarin yhdeltä miesihmiseltä joka olis tulossa tänne suuntaan ensi viikolla ja kysyi taas turistioppaaksi kuten viime kesänäkin.
Aivan ihana "tyyppi" ja meillä on alusta asti ollut jonkinlainen ihmeellinen "kemia"/tunne välillämme. Siis sellanen että ollaan voitu olla ihan omat itsemme toistemme kanssa, tultu hyvin juttuun ja voitu puhua ihan kaikesta ilman mitään jännityksiä/jännittämisiä tms.
Eikä hän asu kuin noin 400km päässä
Miks kaikki kivat asuu aina kaukana
Okei. mulla ei ole vatsappia enkä tiedä onko toisella.Ei ainakaan mulla näy, ellei käytä whatsappia. Mutta ei ihan tavallisista viesteistä näy tollasia.
Mitäs kökköä tossa nyt sitten on ? Jos vain sulle tilaisuutta ja mahdollisuutta urkenee, niin lähde ihmeessä turistioppaaksi viettämään kivaa päivää laadukkaassa seurassa . Tuollaisesta ihmisestä kannattaa pitää isosti kiinni, ei heitä liiaksi asti ikinä oleVoi kökkö. Sain tänään tekstarin yhdeltä miesihmiseltä joka olis tulossa tänne suuntaan ensi viikolla ja kysyi taas turistioppaaksi kuten viime kesänäkin.
Aivan ihana "tyyppi" ja meillä on alusta asti ollut jonkinlainen ihmeellinen "kemia"/tunne välillämme. Siis sellanen että ollaan voitu olla ihan omat itsemme toistemme kanssa, tultu hyvin juttuun ja voitu puhua ihan kaikesta ilman mitään jännityksiä/jännittämisiä tms.
Eikä hän asu kuin noin 400km päässä
Miks kaikki kivat asuu aina kaukana