The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikö sua tutkittu silloin talvella oikein sairaalassa asti?

MITEN sua oikein sattuu? Mä oivalsin tässä, vuoden oireilun jälkeen, että oikeastaan mulla ei taidakaan olla selässä vikaa vaan kaikki johtuu vasemmasta lonkasta... Kamalan hankalia nämä ja nykylääkärit eivät ole mistään kotoisin!
Joo tai siis "tutkittiin" eli ei juuri mitään tehty. Ku kiinnittivät huomiota kaikkeen muuhun ku se maha oireili samaan aikaan. Lähinnä pumppasivat täyteen lääkkeitä ja epäilivät välilevyn pullistumaa mut ei sitä sit enempää tutkittu.
Fyssarilla kävin, se löys syyn kivuille, mulla menee alaselkä jumiin ja jumittaa koko selän, josta syntyy se kipu. Siellä oli siis sellasia isoja klömppejä ja irtonahkaa ei ollenkaan. Sitä kuntoutettiin ja oli ihan ok nyt hetken ja nyt se uusi ja meni tosi pahaksi, en saanu noukittua tänää tavaroita lattialta, vaikka normisti menee kämmenet maahan heittämällä. Nyt siis mä en tosiaankaan ole työkuntoinen ko vetää jalat voimattomiksi ja haluisin kyllä että se syy sille miksi se selkä menee noin pienessä ajassa tohon kuntoon selviäisi jotenkin, koska mulla oo ennen ollu mitää selkävaivoja..
 
vierailija
Töllötin:)
tv5 21.00
(Groundhog Day, komedia, USA, 1993) Bill Murray esittää itsekeskeistä sääankkuria, joka elää samaa päivää yhä uudestaan ja uudestaan lumimyrskyn jumittamana. Eikä siinä vielä mitään, mutta kun paikkana on pennsylvanialainen tuppukylä. 101 min. Ohjaus: Harold Ramis. Pääosissa: Andie MacDowell, Bill Murray, Chris Elliott.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Joo tai siis "tutkittiin" eli ei juuri mitään tehty. Ku kiinnittivät huomiota kaikkeen muuhun ku se maha oireili samaan aikaan. Lähinnä pumppasivat täyteen lääkkeitä ja epäilivät välilevyn pullistumaa mut ei sitä sit enempää tutkittu.
Fyssarilla kävin, se löys syyn kivuille, mulla menee alaselkä jumiin ja jumittaa koko selän, josta syntyy se kipu. Siellä oli siis sellasia isoja klömppejä ja irtonahkaa ei ollenkaan. Sitä kuntoutettiin ja oli ihan ok nyt hetken ja nyt se uusi ja meni tosi pahaksi, en saanu noukittua tänää tavaroita lattialta, vaikka normisti menee kämmenet maahan heittämällä. Nyt siis mä en tosiaankaan ole työkuntoinen ko vetää jalat voimattomiksi ja haluisin kyllä että se syy sille miksi se selkä menee noin pienessä ajassa tohon kuntoon selviäisi jotenkin, koska mulla oo ennen ollu mitää selkävaivoja..
No siis selkeästi, jos jalatkaan eivät enäää tunnu kunnolla, sulla on välilevyssä pullistuma tai muuta vikaa. Tai sit si-nivel... googlaa välilevyn pullistuman ja si-nivelen itsehoitoharjoitteita ja tee niitä liikkeitä. Ja huomenna lääkäriin ja vaikka feikkikonttaat sisään ja toteat ettet poistu ennenkuin vaivan syy löytyy.
 
Mikään ei ole vittumaisempaa kuin luvata jotain ja saada kuukauden kuluttua selitellä kun asia, jota et itse pysty hoitamaan, on jonkun työpöydällä
Mä aikanaan ihan oikeesti apulaisjohtajalta kysyin, et saisinko talikon. Koska kaikki paska aina lapioidaan mun työpöydälleni.

Apulaisjohtaja perusti kolmehenkisen työryhmän.

Ja lisäsi duunejani, koska kaikki kolme kävivät vuorollaan kysymässä mielipidettäni.
 
Töllötin:)
tv5 21.00
(Groundhog Day, komedia, USA, 1993) Bill Murray esittää itsekeskeistä sääankkuria, joka elää samaa päivää yhä uudestaan ja uudestaan lumimyrskyn jumittamana. Eikä siinä vielä mitään, mutta kun paikkana on pennsylvanialainen tuppukylä. 101 min. Ohjaus: Harold Ramis. Pääosissa: Andie MacDowell, Bill Murray, Chris Elliott.

Päiväni murmelina. Päiväni murmelina. Päiväni murmelina. Ja muutaman kerran lisää...

(murray muuten on aikas soman seksy tossa roolissa)
 
No siis selkeästi, jos jalatkaan eivät enäää tunnu kunnolla, sulla on välilevyssä pullistuma tai muuta vikaa. Tai sit si-nivel... googlaa välilevyn pullistuman ja si-nivelen itsehoitoharjoitteita ja tee niitä liikkeitä. Ja huomenna lääkäriin ja vaikka feikkikonttaat sisään ja toteat ettet poistu ennenkuin vaivan syy löytyy.
Mä olin siin sappiteiden magneetissa mut eik siin ois mahtanut näkyy toi pullistumakin? Luulisin. Mut joo vaadin kyllä parempia tutkimuksia ei se kyl käy sillee et selkä tulee kuntoo ja koht on taas paskana, vaik mä tosiaan oon tehny niitä fyssari antamia jumppaliikkeitä ja käyny siel salilla. Mut nyt nukkuu :)
 
Voi kökkö. Sain tänään tekstarin yhdeltä miesihmiseltä joka olis tulossa tänne suuntaan ensi viikolla ja kysyi taas turistioppaaksi kuten viime kesänäkin.
Aivan ihana "tyyppi" ja meillä on alusta asti ollut jonkinlainen ihmeellinen "kemia"/tunne välillämme. Siis sellanen että ollaan voitu olla ihan omat itsemme toistemme kanssa, tultu hyvin juttuun ja voitu puhua ihan kaikesta ilman mitään jännityksiä/jännittämisiä tms.
Eikä hän asu kuin noin 400km päässä :D

Miks kaikki kivat asuu aina kaukana :unsure:
 
Voi kökkö. Sain tänään tekstarin yhdeltä miesihmiseltä joka olis tulossa tänne suuntaan ensi viikolla ja kysyi taas turistioppaaksi kuten viime kesänäkin.
Aivan ihana "tyyppi" ja meillä on alusta asti ollut jonkinlainen ihmeellinen "kemia"/tunne välillämme. Siis sellanen että ollaan voitu olla ihan omat itsemme toistemme kanssa, tultu hyvin juttuun ja voitu puhua ihan kaikesta ilman mitään jännityksiä/jännittämisiä tms.
Eikä hän asu kuin noin 400km päässä :D

Miks kaikki kivat asuu aina kaukana :unsure:
siksi kun kaikki mulkerot asuu lähellä....

tai kaikki ei ihanat...joku kuitenkin tarttuu tohon mulkero sanaan
 
:love:

..ja sitten heti pukkaa varoitusta että seuraava teksinpätkänen on kirjoitettu mitä suurimmassa hattarahörhöpöwwöisyydessä eli voit autuaallisesti skipata moisen lässytyksen kokonaan :), en pahastu ollenkaan :)

Mä olen rakastunut. Mä olen ikikiitollinen. Mä olen niin sanaton siitä saamastani rakkauden määrästä, että en edes tiedä mihin sen laitan koskapa tämä pumppuosastoni täyttyy tästä tuntemastani rakkaudesta jo niin isosti, että vallan olen tässä varmasti vielä pulassa, suuremmassakin kuin pulassa.

Mä en voi ymmärtää sitä tosiasiaa, että olen saanut elämääni noin ihania ihmisiä joita vaan on ilo isosti rakastaa :). Se, että vuodet, kuukaudet, kilometrit, etäisyydet..ne eivät näy eikä tunnu missään, koska meidän yhteys vaan on jotain niin suurta, että sitä ei voi millään muotoa mitata eikä mihinkään lokeroida. Koska se on sieluissamme ja sydämissämme kiinni, vapaina ja avoimina, kantavina voimina.

Ja se että mä saan rakastaa noita mun elämäni ihmisiä, noita suurisieluisia ja niin merkityksellisiä ihmisiä, niin se on...ihmeellistä :). En voi olla hämmästelemättä tätä tähän astista matkantekoani, että se on kuitenkin ollut niin rikasta ja aarteiden täyttämää, että nämä kummalliset kohtaamiset ovat tuoneet tullessaan arvokkainta mitä elämässä vain voi olla. Samansieluisuutta ja puhdasta pyyteetöntä rakkautta. Ja että kaiken tämän keskellä olen minä, tämmöisenä - keskeneräisenä vikoineni kaikkineni mutta kuitenkin näin suuresti tuntevana :)

Elämä on täynnä yllätyksiä. Joka päivä on mahdollisuus saada elämäänsä suuresti sisältöä ja sitä paloa. Mikä kantaa siitä hetkestä lähtien ikuisesti. Ihania, kaunissieluisia ja suuren sydämen omaavia ihmisiä ei ole ikinä omassa elämässä liikaa. He ketkä siinä ovat, ovat ainutlaatuisia ja siksi niin rakkaita :)

Rakkaus on suurta ja väkevää, rakkaus on puhdasta ja kantavaa. Rakkaus on kaunista. Ja kaikki tämä mitä olen saanut tuntea tänäänkin saa minut hämmennyksiin tästä tunnekirjon määrästä. Tämän edessä kokee pienuutta.

Life is good. Love is divine. Love is powerful. Love is The Thing.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Voi kökkö. Sain tänään tekstarin yhdeltä miesihmiseltä joka olis tulossa tänne suuntaan ensi viikolla ja kysyi taas turistioppaaksi kuten viime kesänäkin.
Aivan ihana "tyyppi" ja meillä on alusta asti ollut jonkinlainen ihmeellinen "kemia"/tunne välillämme. Siis sellanen että ollaan voitu olla ihan omat itsemme toistemme kanssa, tultu hyvin juttuun ja voitu puhua ihan kaikesta ilman mitään jännityksiä/jännittämisiä tms.
Eikä hän asu kuin noin 400km päässä :D

Miks kaikki kivat asuu aina kaukana :unsure:
Mitäs kökköä tossa nyt sitten on :)? Jos vain sulle tilaisuutta ja mahdollisuutta urkenee, niin lähde ihmeessä turistioppaaksi viettämään kivaa päivää laadukkaassa seurassa :). Tuollaisesta ihmisestä kannattaa pitää isosti kiinni, ei heitä liiaksi asti ikinä ole :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä