Onks siel ketään?Pitäskö kirmata paikalliseen? Loma alkaa olla lusittu.
Joko sun loma on kokonaan lusittu tältä kesältä?
Onks siel ketään?Pitäskö kirmata paikalliseen? Loma alkaa olla lusittu.
Nii ja kun minä en niistä mitään ymmärrä, ipanat on ohjelmoineet koneet soittamaan heille kun ruoka on valmista
Joo kesäloma loppuu. Aion anoa elokuulle viikon loman.Onks siel ketään?
Joko sun loma on kokonaan lusittu tältä kesältä?
Kaksi vanhinta meni siihen retkuun mutta nuorin muutti kilometrin päähänet oo älynny lähettää ipanoita ihan muille paikkakunnille opiskelemaan ja asumaan?
Täytynee pistää muistiin tämä!et oo älynny lähettää ipanoita ihan muille paikkakunnille opiskelemaan ja asumaan?
Uuuu, jaatko meillekinRöyh.
(mies teki pellillisen kaurakeksejä)
..ja mä täällä jo valmiiksi luimistelen, että mistäköhän tuutista sitten tursuaa ne otokset missä meikäläinen on suhteessa näihin kodinkoneisiin ja suristinpäristimiin..turhan monta löytyy tuossa chek- listassa ...imurikin mukana...Mie oon selvästikin vanha ja tylsä ja kalkkeutunut. En voi checkata kun sängyn ja sohvan eikä nekään oo ees kodinkoneita
Eläs siellä spämmäile noita mädäntyneitä naamoja!!!
Bilehilejalka kohdallaan, hiukset hyvin ja boobsit kans....ei muuta kuin menoksi vaan
no emmääkään oo saanu vasta ku yhen lähetettyä maailmalleKaksi vanhinta meni siihen retkuun mutta nuorin muutti kilometrin päähän
Oih, ihanaa hemmotteluaRöyh.
(mies teki pellillisen kaurakeksejä)
Tietysti saatte! Vaikkei noita enää montaa jäljellä ole...Uuuu, jaatko meillekin
Ja mua jo ahdistaa ajatuskin jotenkin siitä, että ei mene kauaakaan kun ensimmäinen on maailmalla....*sniif*no emmääkään oo saanu vasta ku yhen lähetettyä maailmalle
toinen olis nyt yrittämässä
No mulle riittää vaan keksitTietysti saatte! Vaikkei noita enää montaa jäljellä ole...
Ja miestä en ajatellut jakaa
oi pitäs joku päivä tehdä keksei itekin...Uuuu, jaatko meillekin
Anna palaa sitten - saat kunnon lomanlopettajaishuipennuksenJoo kesäloma loppuu. Aion anoa elokuulle viikon loman.
On siellä aina ihmisiä. Arkena vähemmän mutta kuitenkin.
Siel on karaoke.
Pidetään peukkuja että yritys onnistuuno emmääkään oo saanu vasta ku yhen lähetettyä maailmalle
toinen olis nyt yrittämässä
Onhan siellä ruutiskinMä en ala. Taas yks nettityyppi asuu pohjoisessa.
Pitääkö tässä sinne muuttaa?