Täällä kirmaillaan siveästi kansallispuvussa ja puhutaan elämän alkulähteiden asioista.Nii just, tää on siveä mesta!
Täällä kirmaillaan siveästi kansallispuvussa ja puhutaan elämän alkulähteiden asioista.Nii just, tää on siveä mesta!
Koneet lienee merkkiä DDNii ja kun minä en niistä mitään ymmärrä, ipanat on ohjelmoineet koneet soittamaan heille kun ruoka on valmista
Koneet lienee merkkiä DD
Nääh... milloin hetki lähestyy niin silloin kiihdytetään tahtia!!!Karmeenkauheeta kellottamista...tässähän pitää himmailla ja nautiskella huolella tommosenkin etapin saavuttamisesta...hätäilemällä tulee vain hutilaukauksia
Ne kuvaa AINA.
Sitten ne kuvaa jos vähän vaan hiipii yöllä kurkistamaan onko jotain pientä naposteltavaa!
ettei vaan ois joku.... vakoiluvirus tmsMun akku tyhjeni ihan yhtäkkiä noin vain ja sit oli vain mustaa.
Kuopus pudotti eilen mun läppärin polvensa kautta lattialle, ehkä se sai jtenkin ton akkupalkin sekaisin, kun akku irtosi yllättäen.ettei vaan ois joku.... vakoiluvirus tms
Ei vaan esim kukkakaalia, parsakaalia, maa-artisokkaa, kananmunia, lihaa, kalaa, salaattia, tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa, munakoisoa, öljyjä (kylmäpuristettua oliiviöljyä tai avokadoöljyä tai kylmäpuristettua kookosöljyä ja joitain muita esim seesaminsiemenöljyä), tattaria, juustoja, rahkaa, pähkinöitä, manteleita, sieniä, sipulia (kaikkia mutta ei paahdettua sipulia), kurpitsat kaikki, palsternakkaa ja jne.Kamala nälkä tollasesta lenkkeilystä tulee....ananaspalojako mää nyt sitten syön
Ne kuvaa AINA.
No toki silloin kun ollaan ns. hollilla...mutta ei nyt sentään heti kun vasta lämmitellään....Nääh... milloin hetki lähestyy niin silloin kiihdytetään tahtia!!!
Jep... se on ihan hyvä selitys. Pitäydytään siinä.Kuopus pudotti eilen mun läppärin polvensa kautta lattialle, ehkä se sai jtenkin ton akkupalkin sekaisin, kun akku irtosi yllättäen.
Tai no. Akku näyttää olevan puolillaan nyt. Ehkä tää on tän läppärin elämän lopun alkua...Jep... se on ihan hyvä selitys. Pitäydytään siinä.
Hmm..
Minkä kaikkien kodinkoneiden päällä olen käyttäytynyt siveettömästi.. Pesukone check. Kuivausrumpu check. Hella...nääh. Mikrouuni..nääh. Kahvinkeitin...nääh. Jääkaappi check. Leivänpaahdin che... Eiku..
Nääh... milloin hetki lähestyy niin silloin kiihdytetään tahtia!!!
Tää on ihana. Olis varmaan parempi keino rakentaa verkostoa Harmi et miulla on sekä twitteri että IG..facebookissakin oon. Kirjottelen seinälle jne. Mites se vitsijuttu menikään..
Kirmaa vaanPitäskö kirmata paikalliseen? Loma alkaa olla lusittu.
Tossa listassa tais olla 8 tuottta mitä voin syödä.Ei vaan esim kukkakaalia, parsakaalia, maa-artisokkaa, kananmunia, lihaa, kalaa, salaattia, tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa, munakoisoa, öljyjä (kylmäpuristettua oliiviöljyä tai avokadoöljyä tai kylmäpuristettua kookosöljyä ja joitain muita esim seesaminsiemenöljyä), tattaria, juustoja, rahkaa, pähkinöitä, manteleita, sieniä, sipulia (kaikkia mutta ei paahdettua sipulia), kurpitsat kaikki, palsternakkaa ja jne.
Jos vähänkään tuntuu siltä, niin tottakai sä sinne kirmailet !Pitäskö kirmata paikalliseen? Loma alkaa olla lusittu.
Mie oon selvästikin vanha ja tylsä ja kalkkeutunut. En voi checkata kun sängyn ja sohvan eikä nekään oo ees kodinkoneitaHmm..
Minkä kaikkien kodinkoneiden päällä olen käyttäytynyt siveettömästi.. Pesukone check. Kuivausrumpu check. Hella...nääh. Mikrouuni..nääh. Kahvinkeitin...nääh. Jääkaappi check. Leivänpaahdin che... Eiku..
Eiku heeeei, pesukone!! Ja se on kodinkonekin kaiken lisäksiMie oon selvästikin vanha ja tylsä ja kalkkeutunut. En voi checkata kun sängyn ja sohvan eikä nekään oo ees kodinkoneita