Selevä, sulla onki aika söpöt buubsit :flower:
näin on
Selevä, sulla onki aika söpöt buubsit :flower:
Öitä :kiss:Viitti tota elokuvaa ruveta kesken kattelee ,taidan kömpästä peiton alle ja ruveta nukkuu univelkoi pois. Jos tänä yönä sais nukuttuakin. Hyvää yötä :kiss:
Mää tykkäsin.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806848:Mä nyt alotin tällasta Orphan Black. Katotaan miltä alkaa vaikuttaa
Vaikuttaa ainaki tosi hyvälleMää tykkäsin.
Ookko lukenu nuorna miesnä semmosta sarjaa ku Finnwest?Parasta TexWilleriä on "TimanttiJimin kosto" nrot 8 - 11/74
Jep =)Ookko lukenu nuorna miesnä semmosta sarjaa ku Finnwest?
Elikkäs siis kivespussit tai kansanomaisesti kassitkulli pussi :stick:
En myönnä mitään.Elikkäs siis kivespussit tai kansanomaisesti kassit
Olisitko tällaisen tarpeessa?Huomenta...
Miekin aloitan aamuni nyt (perinteisesti) valittamalla..Niskaan koskee! Ja hartiaan! :kieh:
Jep =)
Tulee mieleen, kun herää lammikossa :ashamed:Ohhoh! Mulle on laitettu yöllä silikoonit!! En oo herännyt toimenpiteeseen, joten lie U.F.O ollut asialla.. :O Varmaan virolainen alien, kun työnjälki on vähän kehnoa, nämä vuotaa!!
Voi kun sais jo kukkia!! Terassilla on ruukut valmiina, mutta vasta satoi niin paljon luntakin etten vielä uskalla laittaa poloisia sään armoille!Huomenta! Täällä sataa ripottelee. Laitan kesäkukat partsille ja pidetään juhlallinen avaus eli Simaa, Pommacia ja voileipiä ja syödään partsilla.
Lasitettu parveke näes, ei paljoa lumet haittaa. Laitoin ekat kukat ennen Pääsiäistä. Orvokit on vielä hengissä. Nyt metsästän vaaleanpunaisia pelakuita.Voi kun sais jo kukkia!! Terassilla on ruukut valmiina, mutta vasta satoi niin paljon luntakin etten vielä uskalla laittaa poloisia sään armoille!
Mulla ei ole hakjuakaan mitä laitan. En oikein tunne kasvejakaan.. Meille pitää laittaa terassille jotain jotka kestää aurinkoa hyvin kun tuohon paistaa koko päivän jostain suunnasta. Viime vuonna oli alppiruusuja jotka kyllä kyrvähti nopeasti kun vanhan kämpän terassi oli kanssa aurinkoisella paikalla ja alppiruusu oli vissiin enempi varjokasvi..Lasitettu parveke näes, ei paljoa lumet haittaa. Laitoin ekat kukat ennen Pääsiäistä. Orvokit on vielä hengissä. Nyt metsästän vaaleanpunaisia pelakuita.
Sun täytyy mennä puutarhaliikkeeseen ja kysyä teidän vyöhykkeelle sopia kasveja huomioiden tuo paahde. Aivan varmasti jotain kivaa löytyy. Mites ois orvokit, samettikukat, bellikset yms?Mulla ei ole hakjuakaan mitä laitan. En oikein tunne kasvejakaan.. Meille pitää laittaa terassille jotain jotka kestää aurinkoa hyvin kun tuohon paistaa koko päivän jostain suunnasta. Viime vuonna oli alppiruusuja jotka kyllä kyrvähti nopeasti kun vanhan kämpän terassi oli kanssa aurinkoisella paikalla ja alppiruusu oli vissiin enempi varjokasvi..