The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pientä nopeeta välipalaa(muuta ruokaa tuskin tänää tulee syötyä) Nakkei,lihapullia ja kuorellisia lohkoperunoita ja salaattia.
Nyt olis maistunnut lasillinen valkkaria :p Täytyy käydä ensviikolla ostaa vaikka sellanen pienmpi pullo mistä saa kaks lasillista.
 
Taas tyhmä kysymys,nopeesti vaan.Ostin muistitikun ja pitäs ne kuvat siihen niin tuleeko sieltä sit selkeet ohjeet kun lykkään sen tikun koneeseen kii et miten ne kuvat siihen asennetaan.Ei tarvi nyt selostaa juurta jaksaen kun en nyt ees jaksa niitä ruveta mut tolleen äkkiseltään ja lyhyesti kysyn.
 
Taas tyhmä kysymys,nopeesti vaan.Ostin muistitikun ja pitäs ne kuvat siihen niin tuleeko sieltä sit selkeet ohjeet kun lykkään sen tikun koneeseen kii et miten ne kuvat siihen asennetaan.Ei tarvi nyt selostaa juurta jaksaen kun en nyt ees jaksa niitä ruveta mut tolleen äkkiseltään ja lyhyesti kysyn.
kuvat laitetaan tikulle hiirellä raahaamalla

tiedostonhallinnassa tai mikä kone sulla ny onkaan
 
Yhden? :O Ja jengiä oli tietty paikalla niinko ois autoja ilmaiseksi jaettu? :D

Mä hain sit toisesta kaupasta 1.29 maksavia pönttöjä, kyllä nyt kelpaa tomaattien kasvaa kun ovat kalliissa astioissa.
no ite olin pikkusen neljän jälkeen jonon päässä ja juur ja juur sain ämpärin

12 astetta oli pakkasta joten meinas alkaa vilu kappasemaan vaikka oli pilikkhaalarit päällä
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Newsflash: mä sitten rakastan vesisadetta :heart:

Tommosta mitä tuolla ulkona nyt oli, pehmeetä ja pikkasesti ropisevaista. Ihan mahtava keli, happirikasta ja kevyttä. Hyvä oli mennä painaltaa menemään, tosin mulla tais olla liian hyväkin olotila, koska - matka tais loppua kesken :D....ja nyt menen ja hepuloin tässä pulloonmenemispirskahtelevaisuudessani näemmä liikaakin, kun keskimmäinen heti sanoi, että "...mee äiti uudestaan sinne ulos riekkumaan, ei tota duracellia kato kukaan.."..

:snotty: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä