The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos lähtee tolleen miettimään elämänsä valintoja niin aina ja kaikkeen oisi ollut parempia vaihtoehtoja
Ei piä miettiä liikoja. Ex- rouvakultaani kun törmäsin, niin molemmat aivosoluni hoksasivat jokseenkin oitis sen mikä ero on viikonloppusussulla ja tulevalla lasten äidillä. Muut vaihtoehdot yksinkertaisesti lakkasivat olemasta vaihtoehtoja.
 
Ei piä miettiä liikoja. Ex- rouvakultaani kun törmäsin, niin molemmat aivosoluni hoksasivat jokseenkin oitis sen mikä ero on viikonloppusussulla ja tulevalla lasten äidillä. Muut vaihtoehdot yksinkertaisesti lakkasivat olemasta vaihtoehtoja.
Mulla ei ehtinyt olla vaihtoehtoja. Jos miettii taaksepäin niin varmasti oisi ollut helpompia vaihtoehtoja, tuskin parempia
 
Vaan eteenpäin ihmiset, ottamaan tuntumaa tästä päivästä :)

Mä lähden makustelemaan tätä päivää, tämmöstä viipyilevää ja hidastettua sunnuntaita...mutta enköhän mä saa tähän jossain vaiheessa laitetuksi sitä sähikäisyyttäkin :D

Pitäkää mukavaa päivää, pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne ja...siitä sydämestänne :) :kiss: :wave:
 
Vaan eteenpäin ihmiset, ottamaan tuntumaa tästä päivästä :)

Mä lähden makustelemaan tätä päivää, tämmöstä viipyilevää ja hidastettua sunnuntaita...mutta enköhän mä saa tähän jossain vaiheessa laitetuksi sitä sähikäisyyttäkin :D

Pitäkää mukavaa päivää, pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne ja...siitä sydämestänne :) :kiss: :wave:
Tänään näyttäis olevan lapsiperheiden telkkaripäivä. Ulkona sataa ja kolmoselta alkaa 13.50 Big - isoksi yhdessä yössä ja vitoselta 19.10 Poutapilviä ja lihapullakuuroja.
 
[QUOTE="pöh";30797655]Ei kaikille merkitse vain ulkonäkö.
Monelle merkitsee enemmän se sisin ja millainen joku on luonteeltaan yms.
Sanontahan on, moni kakku päältä kaunis. Sisältä voi olla vaikka paskaa :D[/QUOTE]

joo, ei tietenkään kaikille ulkonäkö ole "vain" mutta niin isolle osalle se on kuitenkin "paljon" joten lähes poikkeuksetta kauniilla naisilla on hyvinkin runsaasti valinnanvaraa
 
joo, ei tietenkään kaikille ulkonäkö ole "vain" mutta niin isolle osalle se on kuitenkin "paljon" joten lähes poikkeuksetta kauniilla naisilla on hyvinkin runsaasti valinnanvaraa
Mä intän vieläkin vastaan :D Kauniita eivät uskalla lähetyä ne vaatimattomammat, mielestään tavallisen näköiset miehet. Vaan kaikki vitun ärsyttävät macho-öykkärit.
 
"pöh"
Kauneus/komeus on aina katsojan silmissä. Ja mielipiteitä niissä on monia.
Miehet pysyy suht luonnollisina tänäkin päivänä mutta naisille on tarjolla kaikenlaista millä muuttaa sitä omaa luonnollista olemusta.
 
[QUOTE="pöh";30797731]Kauneus/komeus on aina katsojan silmissä. Ja mielipiteitä niissä on monia.
Miehet pysyy suht luonnollisina tänäkin päivänä mutta naisille on tarjolla kaikenlaista millä muuttaa sitä omaa luonnollista olemusta.[/QUOTE]

Voi kuule. Kyllä miehetkin voivat, suuri osa ei vaan halua.

*se, joka on pussaillut maailman kauneinta transumiestä*
 
Mä intän vieläkin vastaan :D Kauniita eivät uskalla lähetyä ne vaatimattomammat, mielestään tavallisen näköiset miehet. Vaan kaikki vitun ärsyttävät macho-öykkärit.
macho-öykkäreitä on niin paljon että on niissä jo mistä valakata

iso osa miehistä uskoo, että kauniit naiset on luonteeltaan vittumaisia joten siksi eivät ala niitä prinsessoja pokailemaan, ei se uskalluksesta ole kiinni
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä intän vieläkin vastaan :D Kauniita eivät uskalla lähetyä ne vaatimattomammat, mielestään tavallisen näköiset miehet. Vaan kaikki vitun ärsyttävät macho-öykkärit.
Jos uskaltaa lähestyä kaunista naista niin se ei vielä tee miehestä macho- öykkäriä. Kauniidenkin naisten kanssa joutuu tulemaan toimeen ystävinä, kollegoina, asiakkaina tms.

Kerran muistan olleeni vaikeuksissa. Firma oli kehittäny ohjelman ja pyysivät mut kattomaan, että se toimii kutakuinkin halutulla tavalla. Siinä oli yks pääte ja yks tuoli... ja kerrassaan upea nainen joka testauksen ajan käytännössä istui sylissäni. Olin silloin jo eronnut, joten siinä oli itsekuri ja ammattietiikka koetuksella.
 
Tällainen hörhö kuin minä uskoo että olemme eläneet useamman elämän jo ennemmin ja kaikki perheenjäsenemme ovat jollain tavalla tuttuja ennestään. Ulkoiset seikat ovat siis aivan yhdentekeviä kun kaksi ihmistä maagisesti toisiinsa ihastuu. Parisuhde on voinut ennen olla vaikka riitaisa naapurisuhde jota pitää tässä elämässä paikata, oppiakseen siltä toiselta jotain. Mustasukkaisuus voi juontua edellisen elämän pettämisestä jota nyt toinen hyvittää tässä elämässä ja toisen pitäisi oppia antamaan anteeksi. Jos tyyppi ketä tapailee tuntuu yhdentekevältä (vaikka olisi kuin kaunis), ei teille vaan ole yhteistä opittavaa tässä elämässä ja suhde on yhdentekevä. Samoin suhtaudun ystävyyteen. Tutustun niihin tyyppeihin jotka jollain tavalla "kolahtaa". Uskon että nämä lapset jotka minulla on nyt, on minulla juuri jostain tietystä syystä. Jotain minun pitää heissä oivaltaa ja jotain heiltä oppia, kuten he minulta.

(Tai no uskon ja uskon, kiva teoria ja mielenkiintoinen näkemys maailman syvimpiin kysymyksiin).
 
Minun teorian kanssa on helppo elää hankalien lapsien ja miehen kanssa. Jos tulee ruttu ihanaan arkeen niin ensin mietin että mitähän minun pitää tässä nyt hyväksyä ja oppia ja mikä tässä niin ärsyttää? joskus tällä saa ajatukset paremmiksi ja välttyy riidoilta. Saattaa jopa jotain itsestään oivaltaa.

Sitten on niitä päiviä kun kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla.. :LOL:
 
Mua lähestyy vaan varatut tai muuten vaan mulkut...ihan sama minkä näkönen olen.
En usko!

Siis sitä, että kaikki tapaamasi miehet ovat joko varattuja tai mulqvisteja. Jos kemiat ei kohtaa, niin se ei tee miehestä mulkkua eikä sinusta itseäsi kummempaa. Ameriikan pulttia ny vaan on turha yrittää euroopan mutteriin vaikka kumpikaan ei o viallinen.

Mut milloin kemiat kohtaa... niin asiat jotka tekee toisesta mulkun ovatkin vain hassuja luonteenpiirteitä. "Toi mulkku sanoi mua nätiksi" - onpas mulkku. Mut "toi sanoi mua nätiksi" - onpas ihana ja kohtelias.
 
En usko!

Siis sitä, että kaikki tapaamasi miehet ovat joko varattuja tai mulqvisteja. Jos kemiat ei kohtaa, niin se ei tee miehestä mulkkua eikä sinusta itseäsi kummempaa. Ameriikan pulttia ny vaan on turha yrittää euroopan mutteriin vaikka kumpikaan ei o viallinen.

Mut milloin kemiat kohtaa... niin asiat jotka tekee toisesta mulkun ovatkin vain hassuja luonteenpiirteitä. "Toi mulkku sanoi mua nätiksi" - onpas mulkku. Mut "toi sanoi mua nätiksi" - onpas ihana ja kohtelias.
Näh,kyllä ne sinne mulkku osastoon menee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä