The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mietin täs yhtä juttua ja tajusin etten muista erään ihmisen nimeä...miten hitossa sitä selvittää sen? Ei me nyt nähä kun tyyliin kerran vuoteen jos sillonkaan ja yleensä vahingossa mut ollaan joskus käyty ulkona yhessä. Mut nyt kun mietin niin en muista enää sen nimee....eihän sitä voi kysyäkään et mikä sun nimi oli.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Mietin täs yhtä juttua ja tajusin etten muista erään ihmisen nimeä...miten hitossa sitä selvittää sen? Ei me nyt nähä kun tyyliin kerran vuoteen jos sillonkaan ja yleensä vahingossa mut ollaan joskus käyty ulkona yhessä. Mut nyt kun mietin niin en muista enää sen nimee....eihän sitä voi kysyäkään et mikä sun nimi oli.
Dementiaa kenties?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30797542:
Dementiaa kenties?
Eikai nyt sentäs vielä...tai ehkä vähän. Ei voi muistaa kun ei nähä tosiaan kun ehkä kerran vuoteen jos sillonkaan ja sekin aina vahingossa.Eikä mulla ole sen numeroa tai mitään et pysyis mielessä se nimi. Noloa...
 
...samettisenpehmeetä sunnuntaita :kiss:

...ja nyt jos koskaan mä oon ihan diudaudapparaijaa :D - nukuin meinaan ihan liian pitkään ja koomassa :snotty:...

Sitä se sadeilma tekee, raukaisee ihan raadoksi :D...tosin vielä ei täällä sada mutta ilma tuoksuu sateelle, sen mitä kävin hyppelemässä postilaatikolla. Saiskin sataa :heart:...

Koska mulla on ihan tahmatassuisen hidaskäyntinen aamu, niin laitanpa tämmösen tulemaan...*poistuu hiihtelemään ja sipsuttelemaan hetkiseksi taustalle villasuksissaan*

E. John - Blue Eyes
https://youtu.be/4CiyKeSnSxk
 
Mietin täs yhtä juttua ja tajusin etten muista erään ihmisen nimeä...miten hitossa sitä selvittää sen? Ei me nyt nähä kun tyyliin kerran vuoteen jos sillonkaan ja yleensä vahingossa mut ollaan joskus käyty ulkona yhessä. Mut nyt kun mietin niin en muista enää sen nimee....eihän sitä voi kysyäkään et mikä sun nimi oli.
a) kyllä voi
b) jos ei kehtaa, niin yhteinen tuttava auttaa... muistatkos sen... sen... "Ai Arskaako tarkoitat??" ... joo just.
 
kauniilla naisilla se onki helppoa kun on mistä valita

toista se on meikäläisillä
Mut ei se, että on valittavaa, välttämättä tee asiasta yhtään helpompaa! Päinvastoin siinä joutuu koville kun on pysyttävä kovana ja sanottava ei monelle melkein hyvälle. Ja sit helposti alkaa uskoa, että kun noissa kaikissa kerran on jotain "vikaa" niin ei sitä täydellistä voi edes löytyä ja sit menet kimppaan väärän miehen kanssa ja voihan...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kyllä kai sitä kohta kelpaa vähän huonompikin yksilö....parempi kai sekin kuin ei mitään |O
No ei tod, mielummin yksin kuin jonkun urpon kanssa! Treffaillahan voi vaikka kaks kertaa päivässä eri tyyppejä, ei ole yksinäistä mutta ei tarvitse katsella vain yhtä uunoa nurkissaan ja tyytyä johonkin jota kohta jo inhoaa..
 
a) kyllä voi
b) jos ei kehtaa, niin yhteinen tuttava auttaa... muistatkos sen... sen... "Ai Arskaako tarkoitat??" ... joo just.
Ei mun kaverit ja tutut tunne sitä joten ei voi kukaan auttaa. Voe kökkö.
Eihän tää just nyt ole mitään tärkeetä tietää mut tajusin vaan et hitto,en muista sen nimee ja jos nään joskus niin kiva siinä sit kun ei muista. Tietty jos höpisis jotain ja sit kysyis et minkä näkönen sä oot ajokortissa ja tsadam! Mut ehkä liian läpinäkyvää :D
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Kyllä kai sitä kohta kelpaa vähän huonompikin yksilö....parempi kai sekin kuin ei mitään |O
Kilinkellit, sanon mä, :hug: :kiss:...koetahan nyt painaa sinne sievään pörröpäähäs se tosiseikka että.

Oot mielettömän ihana nainen :). Usko ja luota itteesi ja siihen että - elämä oikeesti on täynnänsä ihania yllätyksiä, mitkä tupsahtavat just silloin kun ei odotakaan. Ja ihastuminen/rakastuminen on just niitä semmoisia ihania yllätyksiä, kohtaamisia, joiden ilmaantumisia ei todellakaan voi ennustaa.

Et sä tule jäämään yksin, nevöevö :kiss: :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mut ei se, että on valittavaa, välttämättä tee asiasta yhtään helpompaa! Päinvastoin siinä joutuu koville kun on pysyttävä kovana ja sanottava ei monelle melkein hyvälle. Ja sit helposti alkaa uskoa, että kun noissa kaikissa kerran on jotain "vikaa" niin ei sitä täydellistä voi edes löytyä ja sit menet kimppaan väärän miehen kanssa ja voihan...

no ongelmahan se on tuokin, onneks mun ei oo tarvinnu moisista kärsiä
 
No ei tod, mielummin yksin kuin jonkun urpon kanssa! Treffaillahan voi vaikka kaks kertaa päivässä eri tyyppejä, ei ole yksinäistä mutta ei tarvitse katsella vain yhtä uunoa nurkissaan ja tyytyä johonkin jota kohta jo inhoaa..
Mä olen vähän sen sorttinen et treffaan yhtä kerrallaan,en osaa pyörittää montaa samaan aikaan. Eikä niitä treffei nyt niin usein ole.
 
Jos lähtee tolleen miettimään elämänsä valintoja niin aina ja kaikkeen oisi ollut parempia vaihtoehtoja
Etsii kunnes on tyytyväinen. Sitten pitää unohtaa koko asia kun löytää jotain, muuten sekoaa.. :D Mutta ihminen on vaan ihminen. Kateellinen, eikä ikinä tyytyväinen. Se on siis niin kuin karkin kanssa. Mietit ja kierrät hyllyä.. Mitä tekee mieli nyt.. Salmiakkia.. Ei, suklaata.. Ostat hedelmiä. Kotona syöt ja onnittelet itseäsi hyvästä valinnasta. Mainoskatkolla näytetään töllössä salmiakkia.. Ja mietit et hitto, miks mulla on hedelmää?? :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä