Ei tuosta irtikään pääse.tosin suurin osa miehistä nyt on enempivähempi mulkkuja
kuvat laitetaan tikulle hiirellä raahaamallaTaas tyhmä kysymys,nopeesti vaan.Ostin muistitikun ja pitäs ne kuvat siihen niin tuleeko sieltä sit selkeet ohjeet kun lykkään sen tikun koneeseen kii et miten ne kuvat siihen asennetaan.Ei tarvi nyt selostaa juurta jaksaen kun en nyt ees jaksa niitä ruveta mut tolleen äkkiseltään ja lyhyesti kysyn.
No voi perse,mä aattelin et se vaan lykätään koneeseen kii ja painetaan jostain ja sit ne vaan latautuu sinne. Huoh no katon sit joskus kun jaksan.
onko sellasiakin :O
et muistanu ostaa semmosta tikkua joka arvaa että mitkä kuvat sää sinne haluat
jos olisit kattonu tarkemmin niin siinä rivissä olis ollu semmosiakin mitkä on tinksun panokuville
toki toki mutta ne on kalliimpia ku semmoset yleistikut joihin pitää valkata kuvatonko sellasiakin :O
määkö muka, ei tulis mieleenikäänNyt sä vedätät mua....
Eei tokikaan!Nyt sä vedätät mua....
et vissiin älynny tulla Oulun ideaparkin avajaisiinkaan?Käytiinpä kaupassa. Ja himoamani euron ämpärit olivat loppu! Ääää-ääää-ÄÄÄ!|O
kiusaatmääkö muka, ei tulis mieleenikään
btw, on muuten hirveen motivoivaa maksaa semmosen luurin osaria joka ei ole toiminut vuoteen...
Yhden? :O Ja jengiä oli tietty paikalla niinko ois autoja ilmaiseksi jaettu?et vissiin älynny tulla Oulun ideaparkin avajaisiinkaan?
siellä 100 ekaa sai ämpärin ilmatteeksi
no ite olin pikkusen neljän jälkeen jonon päässä ja juur ja juur sain ämpärinYhden? :O Ja jengiä oli tietty paikalla niinko ois autoja ilmaiseksi jaettu?
Mä hain sit toisesta kaupasta 1.29 maksavia pönttöjä, kyllä nyt kelpaa tomaattien kasvaa kun ovat kalliissa astioissa.
Joskus niissä ämpäreissä on pullo shampoota ja hernekeittopurkki ja nekin saa ilmatteeksi. Muuttaa jonotusidean aivan täysinMiks ihmeessä jonottaa pakkasessa tai kesähelteessä jotain hiton äpäriä....ihan hullua.
mieti, saa siis ilmatteeks ihan 10 litran ämpärinMiks ihmeessä jonottaa pakkasessa tai kesähelteessä jotain hiton äpäriä....ihan hullua.