Ei se mun vika ollut :snotty:Jaahas, tissisisko on vähän hurvitellut :kieh:
Ja varppina en juo enä.nih.
Ei se mun vika ollut :snotty:Jaahas, tissisisko on vähän hurvitellut :kieh:
Eiko ihan hevostammalla meni tämänpäiväne ratsastusrattastikko orriilla?
Olisit säkin nukkunu puoli kolmeen asti iltapäivällä, niin olisit säästyny krapulalta :xmas:Iltaa!
Kiva oli viikonkloppu täälläkin seura oli mukavaa ja muilta osin paitsi siltä että ihan jäätävä krapula. Nyt vasta rupee hiukan helpottamaan mutta edellenkään ei pysty syömään.Kylmä maito jo maistuu mutta suklaa puutuu|O
Kyllä uni maistuu ensiyönä.
Aaaaiiii muutko ne juomat sun kurkusta alas kaato väkisinEi se mun vika ollut :snotty:
Hetkinen. Kolmen viikon päästä on sit muute pakko. NIH!Ei se mun vika ollut :snotty:
Just vasta oon heränny,tai no heräsin aiemmin hetkeks mutta kun seural äksi niin menin takas ja nyt vasta nousin. Tosin kyllä tässä saa pian jo yöpuulle takas kömpii.Olisit säkin nukkunu puoli kolmeen asti iltapäivällä, niin olisit säästyny krapulalta :xmas:
Niih!Ei se mun vika ollut :snotty:
Mää heräsin kymmenen aikaan ekan kerran. Olin vielä vähän hiprakassa, mutta reippaasti kävin kaupassa vaikka tuskanhiki valui ja ulkona oleminen pelotti. Sit menin takas sänkyyn. Varmaan tulee illalla uni nopeesti ko on riekkunu aamuun asti koko viikonlopun :snotty:Just vasta oon heränny,tai no heräsin aiemmin hetkeks mutta kun seural äksi niin menin takas ja nyt vasta nousin. Tosin kyllä tässä saa pian jo yöpuulle takas kömpii.
Myös perinteiset terät vaunujen rattaissa wörkkii ku unelma. Hevosvaljakko kannattaa kuitenkin jättää kotiin.En ole pitkään aikaan käynyt hulluillapäivillä. Mitäs jos lastais vähän kiviä vahinkovankkureihin painoksi ja hulluttelemaan. Kärryillä voi jyrätä kilpasisarten yli ja blokata kätevästi toisten pääsyn samalle laarille ilman kyynärpäillä tönimistä.
Miten niin en viihdy ryysiksessä?
No eiiii....mutta mun piti pitää sightseeing niin tuli vähän otettuu...Aaaaiiii muutko ne juomat sun kurkusta alas kaato väkisin
On ne vähän, mut armahdan sua kun oot tissisisko.No eiiii....mutta mun piti pitää sightseeing niin tuli vähän otettuu...
vai onks nää vaan tekosyitä...
Älä nyt hulluja puhu :stick:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30747717:Hetkinen. Kolmen viikon päästä on sit muute pakko. NIH!
No pitäähän nyt ainaki pari seuran vuoksiÄlä nyt hulluja puhu :stick:
:kiss:On ne vähän, mut armahdan sua kun oot tissisisko.
just lupasin etten ota tavaks mut parista ei tuu jäätävää krapulaa et jos "sivistyneesti" yhen tai kaks sit otan.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30747756:No pitäähän nyt ainaki pari seuran vuoksi
Aijaa, eiks tissivala merkkaa mitään sulle :stick:just lupasin etten ota tavaks mut parista ei tuu jäätävää krapulaa et jos "sivistyneesti" yhen tai kaks sit otan.
No merkkaa tietty :hug:Aijaa, eiks tissivala merkkaa mitään sulle :stick:
Mulla on niin surkee viinapää, et ei voi kyl kutsuu olan takaa ottamiseks. Mut eipä tullu tehtyä mitään erityistä. Mun tykönä juoruiltiin ja juotiin, tsadilainen kävi kaverinsa kanssa tässä ja niiden poistumisen jälkeen käytiin baarissa parilla. Baari oli huono, liikaa ihmisiä eikä kuullu puhetta ollenkaan kun musiikki oli liian lujalla.tuliko tehty mitään mainittavaa kun on otettu oikein olan takaa?
Jos on van vetänyt suklaamunia enempi.Toivotaan ettei oo oksutauti.Ja mun lapsi sitten oksensi.. Taitaa mennä koeviikko reisille. ...tu.