Nyt sie tuhosit miun mielikuvan iloisesta yhteenkuuluvuudesta *alahuuli väpättää*no ei aivan
ne kuulemma töniin toisiaan ja repii tavarat toistensa käsistä
Nyt sie tuhosit miun mielikuvan iloisesta yhteenkuuluvuudesta *alahuuli väpättää*no ei aivan
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30747356:Nyt sie tuhosit miun mielikuvan iloisesta yhteenkuuluvuudesta *alahuuli väpättää*
Saat anteeksisorry
Mää kävin ihan siä pääkallonpaikalla eilen, ja onneksi säästyin tappelunmurjomisilta. Mutta niin vain huomasin käveleväni ulos hullunpussi kädessä :ashamed:no ei aivan
Humpansoittajilla on omat kokoontumisajot aina kesäkuun eka sunnuntai.miehillä on vastaava kokoontuminen syyskuun viimonen lauantai
tunnuksena oranssi takki
Et sattuis tarttemaan kokeiluruokailijaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30747369:Mie pistin kokeilukeittiön pystyyn ja testaan lihamureketta fetajuusto-kapris täytteellä.
Mä ymmärtäisin noi hullupäivät hirveesti paremmin jos siellä myytäis tavaraa alennuksella. Mut muutama kontillisen erikseen tuotuja kaukoitäisiä rättejä ei viisariani väräytä mihinkään suuntaan. Niit saa samaan hintaan joka päivä vaik Halpa- Hallista.Mää kävin ihan siä pääkallonpaikalla eilen, ja onneksi säästyin tappelunmurjomisilta. Mutta niin vain huomasin käveleväni ulos hullunpussi kädessä :ashamed:
Tapani mukaan tein taas reilulla kädellä ruokaa. Valkosipuliperunoita ja salaattia riittää myös.Et sattuis tarttemaan kokeiluruokailijaa?
Joo, mutta mulle ei osoitetiedoksi riitä "Oulun eteläpuolella". Mulla ei ole hain nenää joka ohjaa perille kaukaakin (knoppi: hailla on luomakunnan tarkin hajuaisti)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30747439:Tapani mukaan tein taas reilulla kädellä ruokaa. Valkosipuliperunoita ja salaattia riittää myös.
Jukka on parsansukuinen aavikkorehu.Oletteko te maistaneet root beeriä? Siis sitä sellaista jenkkilimua. Vähän niinko ginger alekin. Mitä hittoa se "Yucca" siinä on? Kai sit sitä juurta?
Maistui ihan hammastahnalta, juomatta jäi! :x
Yhdysvalloissa eivät ymmärrä oluesta yhtään mitään. Vielä vähemmän kuin Englannissa jossa naiset ovat kylmiä ja niinsanottu olut lämmintä.Oletteko te maistaneet root beeriä? Siis sitä sellaista jenkkilimua. Vähän niinko ginger alekin. Mitä hittoa se "Yucca" siinä on? Kai sit sitä juurta?
Maistui ihan hammastahnalta, juomatta jäi! :x
Aikanaan kun tuli reissattua, niin kantakuppilassani brysälässä oli mulle oma olutlista, siis se johon aina laitoin rastin mitä olin maistanut.Me kun tehdään useinkin ite oluita, siis juuri vedestä, maltaista, hiivasta ja humalasta. Niin sit pitää välillä kokeilla. :xmas: Mulla on parhaillaan tulossa seitsemän litraa "simaa" missä seassa hieman humalaa ja aikalailla inkivääriä. Oluthiivalla toki.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30747556::wave:
Menipä viikonloppu taas nopeesti. Kävin tänää taas ratsastamassa, onhan se ihan mahtavaa
Jaahas, tissisisko on vähän hurvitellut :kieh:Iltaa!
Kiva oli viikonkloppu täälläkin seura oli mukavaa ja muilta osin paitsi siltä että ihan jäätävä krapula. Nyt vasta rupee hiukan helpottamaan mutta edellenkään ei pysty syömään.Kylmä maito jo maistuu mutta suklaa puutuu|O
Kyllä uni maistuu ensiyönä.