The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa!

Kiva oli viikonkloppu täälläkin seura oli mukavaa ja muilta osin paitsi siltä että ihan jäätävä krapula. Nyt vasta rupee hiukan helpottamaan mutta edellenkään ei pysty syömään.Kylmä maito jo maistuu mutta suklaa puutuu|O
Kyllä uni maistuu ensiyönä.
Olisit säkin nukkunu puoli kolmeen asti iltapäivällä, niin olisit säästyny krapulalta :xmas:

Just vasta oon heränny,tai no heräsin aiemmin hetkeks mutta kun seural äksi niin menin takas ja nyt vasta nousin. Tosin kyllä tässä saa pian jo yöpuulle takas kömpii.
Mää heräsin kymmenen aikaan ekan kerran. Olin vielä vähän hiprakassa, mutta reippaasti kävin kaupassa vaikka tuskanhiki valui ja ulkona oleminen pelotti. Sit menin takas sänkyyn. Varmaan tulee illalla uni nopeesti ko on riekkunu aamuun asti koko viikonlopun :snotty:

En ole pitkään aikaan käynyt hulluillapäivillä. Mitäs jos lastais vähän kiviä vahinkovankkureihin painoksi ja hulluttelemaan. Kärryillä voi jyrätä kilpasisarten yli ja blokata kätevästi toisten pääsyn samalle laarille ilman kyynärpäillä tönimistä.
Miten niin en viihdy ryysiksessä?
Myös perinteiset terät vaunujen rattaissa wörkkii ku unelma. Hevosvaljakko kannattaa kuitenkin jättää kotiin.

IhQ
Eilen tuli otettua muutamat tsihhit ihan kotosalla ja tänään taijan ottaa pari kans. Kun mies kävi ostamassa..meinaa ite pitää peli-iltaa taasen. Jädeäkin toi...ei passaa enää sit ens viikolla (tai siitä eteenkäänpäin..) herkutella yhtään, täs on viikonloppu jo menny niin naminamina..:ashamed:

Esikoinen kipeenä, jää kotiin huomenna ja ehkä ylihuomennakin, mies on tytön kans ku vapaalla on. Kattoo sit ke vielä jos tarvii niin miun on jäätävä kotiin.

tuliko tehty mitään mainittavaa kun on otettu oikein olan takaa?
Mulla on niin surkee viinapää, et ei voi kyl kutsuu olan takaa ottamiseks. Mut eipä tullu tehtyä mitään erityistä. Mun tykönä juoruiltiin ja juotiin, tsadilainen kävi kaverinsa kanssa tässä ja niiden poistumisen jälkeen käytiin baarissa parilla. Baari oli huono, liikaa ihmisiä eikä kuullu puhetta ollenkaan kun musiikki oli liian lujalla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä