Pitäsköhän syödä joulusta asti jääkaapin ovessa ollut suklaalevy pois? Vai säästeliskös sitä ja tyytyis pelkkään klementiiniin ja salmiakkiin?
Ihan sama. Mulla on kolme alaikäistä lasta ja hoidan niinkuin teen. En tartte muiden apuja.
Enkä varsinkaan tartte noita vitun valehtelijoita.[/QUOTE
Vittuilut sikseen tosin en usko että esim kirahvi pystyy siihen.
Suklaan väärinkäyttöä, syöt sen heti pois :'(Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30718020:Pitäsköhän syödä joulusta asti jääkaapin ovessa ollut suklaalevy pois? Vai säästeliskös sitä ja tyytyis pelkkään klementiiniin ja salmiakkiin?
ahaSuklaan väärinkäyttöä, syöt sen heti pois :'(
Enkä nyt keksi mitään miksi tweet haukkuu kahvikirahvia valehtelijaksi.tarkemmin ajatellen niin sirahvi on yleensä kiltti eikä tarkotuksellisesti noki ketään
vaikka olis aihettakin
Eikun ei voi lopettaa! Eio ole kiva lukea mut mulle on tärkeemmistä asioista kyse.Tweet-hyvä. En ymmärrä kommentointiasi. Ystävällisesti pyydän, että lopeta. Tätä ei ole kiva enää lukea.
Mutta suahan ei nyt haukuta valehtelijaksi.mää tunnustan että mää laitan aika useinkin ns. lapinlisää
eli valehtelija oon oikeestaan mää
Vittu pyysin kolme kertaa anteeksi??viitti, ei ole kaunista kiusata tyttöjä ikävänsorttisilla yyveellä
Mie voin ottaakappas, sirahvi aikoo kaapata viitin lapset
multaki joutais pari kpl
Mutta eihän tässä ole ollut mitenkään kyse sun lapsistasi.Eikun ei voi lopettaa! Eio ole kiva lukea mut mulle on tärkeemmistä asioista kyse.
Mun prioriteetit on et saan pitää lapset.
Kaikki muut voi haistaa paskat.
ellen olis sekaisin niin miks mää olisin täällä?Vittu pyysin kolme kertaa anteeksi??
Kuka on sekaisin?
Senkin häpeilemätön kusettaja :stick:mutta syytä olis
otatko isoja vai pieniä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30718058:Mie voin ottaa
Flying Under InfluenceAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717867:Mikäs se on :O